اعداد جذب ثروت

اعداد جذب ثروت

با سلام در این مقاله می خواهیم در مورد اعداد جذب ثروت صحبت بکنیم.

اعداد جذب ثروت عددی هست که از لحاظ فرکانسی قدرت جذب ثروت را برای شما دارد.

استفاده از این عدد نه خرافات هست و نه جادوگری.

بلکه از لحاظ متافیزیکی این اعداد یک سری انرژی هایی دارند که تکرار و مداومت آنها می‌تواند اثرات وضعی  ایجاد بکنه که شما را در موقعیت ها و شرایط جذب ثروت قرار میده. افرادی  را جذب می کنید که شما را برای ثروتمند شدن یاری می کنند و ….

اعداد جذب ثروت معروف به کد جذب ثروت هست و عموما آن را به این نام می شناسند.

برای جذب ثروتهای فوق العاده یکی از بزرگترین کمکهایی که می توانید به خودتان بکنید استفاده از این کدهاست.

اما در مورد این عدد ها مجموعه سابلیمیران یک سابلیمینالی تهیه کرده که موجب افزایش تاثیرات و همچنین سرعت تاثیرات این عدد ها می شود. نام این آلبوم کد جذب ثروت هست. در صفحه ای که لینکش را برای شما قرار می دهم توضیحات بسیار کامل و مفصلی در این رابطه هست که.فارغ از اینکه بخواهید آلبوم مورد نظر را تهیه کنید یا خیر می توانید از آنها بهره ببرید.

همچنین در اواسط صفحه در قسمت جملات تاکیدی یا همان پیام های پنهان این آلبوم را ، جملاتی را که شامل اعداد جذب ثروت هستند را نیز به رایگان دسترسی دارید و مشاهده خواهید کرد.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال کد جذب ثروت روی لینک کد جذب ثروت کلیک کنید.

همچنین یکی دیگر از آلبوم هایی که طرفداران زیادی دارد و کارکرد مشابهی با آلبوم بالا دارد آلبوم جذب پول دائمی هست که برای مشاهده آن روی لینک کد جذب پول دائمی کلیک کنید.

سوال : کاربرد اعداد جذب ثروت میلیاردی به تنهایی ( بدون سابلیمینال ) چه چیزهایی هست ؟

کاربرد اعداد جذب ثروت به این شکل هست که با خواندن مداوم کدهای مربوطه و انجام تمرینات مرتبط ، آگاهی و انرژی بیشتری از کائنات برای جذب خواسته مورد نظر خود که در اینجا ایجاد شرایط و اتفاقات برای جذب ثروت و تجربه داشتن ثروت زیاد هست دریافت می کنید و می توانید این خواسته را راحتتر و سریعتر جذب و وارد زندگی خود کنید.

حالا سابلیمینال که حاوی اعداد جذب ثروت میلیاردی هم باشه چیه و قرار چه کمکی به ما بکنه؟

ما با استفاده از سابلیمینال اعداد جذب ثروت سعی در ایجاد حالتی داریم که انگار هر لحظه هوشمندی درونی ما و تبادلات ناخودآگاه فرکانسی ما این کدها رو در کائنات زمزمه می کنن و انرژی و قدرتی فوق العاده رو به این کدها می دن تا در خدمت ما قوی ترین حالت جذب خودشون رو داشته باشن و آگاهی و ندای بزرگی رو در کائنات در مورد ایجاد اتفاق دلخواه ما به صدا در بیارن.

نتیجه گرفتن از اعداد جذب ثروت میلیاردی در این حالت بسیار سریعتر و قدرتمندتر و دارای اثرات و ضرب آهنگی ماندگار تر در کائنات خواهد بود.

میزان اثرگذاری اعداد جذب ثروت میلیاردی برابر است با میزان انرژی که از ناخودآگاه ما ساطع می شود چرا که محل برقراری ارتباط و تماس ما با کائنات و انرژی های جاری در آن از طریق ضمیر ناخودآگاه ماست.

وقتی که ما این کدها رو که در اینجا مثلا اعداد جذب ثروت میلیاردی و فراوانی هست رو تبدیل به یک تصویر تکرار شونده و یک زمزمه درونی ناخودآگاه می کنیم اون موقع هست که می تونیم روی قدرت و تاثیرگذاری این کدها حساب کنیم و نتیجه اش برامون ملموس تر باشه!

چرا که این کدها در حالت عادی قدرت و تاثیر چندانی ندارند و همین مورد هم باعث شده که یه عده اثرگذاری و قدرت این کدها رو ضعیف بدونن چون به همون شیوه و شکل نادرست و کم اثر اون ( تنها تکرار و خواندن اونها و یا بعضی مدیتیشن ها و تمرینات که معمولا هیچ سابقه ای ندارند ) از این قدرت و زبان مشترک با کائنات استفاده کردن

اعداد جذب ثروت

2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (3 {امتیازها})