افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی

در این مقاله شما را با راه های افزایش میل جنسی آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال درمان سرد مزاجی و افزایش میل جنسی ) که موجب افزایش تمایلات و گرایشات جنسی ، ذهنی و تجسمی شما برای رابطه جنسی بیشتر با کمک تلقینات قدرتمند به مغز یا همان ضمیر ناخودآگاه شما می شود.

امروزه افزایش میل جنسی برای زوجینی که رابطه سردی دارند به دغدغه تبدیل شده است. تحقیقات نشان داده است یکی از عوامل موثر در بهبود رابطه و تداوم ازدواج داشتن رابطه جنسی است که هر دو طرف از آن رضایت کامل داشته باشند. رابطه جنسی افزون بر ارضای خواسته های فردی سبب بقای نسل و بهبود روابط اجتماعی و خانوادگی می شود. مسئله افزایش میل جنسی به حدی اهمیت پیدا کرده است که بسیاری از خانواده ها به خاطر سردی در رابطه ها از هم پاشیده و جدا می شوند. در این مطلب قصد داریم به بررسی راه های افزایش میل جنسی در آقایان و خانم ها بپردازیم، لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

اهمیت تقویت قوای جنسی

همان گونه که گفته شد رابطه زناشویی گرم و عاطفی تاثیر بسزایی در استحکام رابطه بین زن و شوهر دارد. هنگامی که بین زن و مرد پیمان زناشویی بسته می شود و طعم رابطه زناشویی را می چشند مهر و عاطفه بین آن ها بیش تر می شود. بنابراین اگر زمانی این رابطه بین آن ها کم تر شود ممکن است با عوارضی مانند افسردگی و کاهش اعتماد به نفس رو به رو شوند. از این رو داشتن رابطه زناشویی سالم بین زن و مرد ضروری است و بسیاری از افراد سعی بر افزایش میل جنسی خود دارند. در ادامه این مطلب فه بررسی راه های افزایش میل جنسی می پردازیم.

چگونه میل جنسی خود را بسنجیم؟

عوامل متعددی بر میزان میل جنسی تاثیرگذار هستند که مهم ترین آن ها تغییرات هورمونی است. تغییرات هورمونی به وسیله آزمایشات مربوط به خون توسط پزشک قابل تشخیص هستند. بنابراین می توانید کاهش میل جنسی مربوط ‌به تغییرات هورمونی را با انجام آزمایشات ساده خون بسنجید.

راهکارهایی برای افزایش میل جنسی

میل جنسی در طول زمان و در اثر عوامل مختلف دچار نوساناتی می شود. طبیعی است که پس از گذشت چند سال میل جنسی در میان زوجین به اندازه روزهای اول پس از ازدواج نیست. عوامل مختلفی اعم از استرس و تغییرات هورمونی می توانند در کاهش میل جنسی مردان و زنان موثر باشند. از جمله راهکارهای افزایش میل جنسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ افزایش میل جنسی :: کنترل استرس

بررسی ها نشان داده است که یکی از مهم ترین عوامل اصلی در ایجاد اختلالات جنسی استرس و اضطراب است. ممکن است شما بنابر فشار کاری و مشکلات خانوادگی دچار استرس شده باشید و این قضیه روی روابط جنسی شما تاثیراتی گذاشته باشد. اگر فکر می کنید که کاهش میل جنسی شما به دلیل داشتن استرس است توصیه می شود اضطراب خود را کنترل و مدیریت کنید. جهت مدیریت استرس می توانید از روش های مختلفی از جمله مدیتیشن استفاده کنید یا می توانید تحت نظر پزشک اقدام به مصرف داروهای ضداسترس کنید.

2_ افزایش میل جنسی :: خواب و استراحت کافی

با داشتن خواب کافی و با کیفیت مسلما شما روز بعد خود را بهترین شکل ممکن شروع خواهید کرد. خواب یکی از عوامل مهم در افزایش میل جنسی است. هنگامی که شما خواب با کیفیت ندارید تمام روز را کلافه خواهید بود و حوصله انجام هیچ کاری را ندارید. وجود اختلالات جدی در خواب سبب بروز مشکل در رابطه جنسی خواهد شد. اگر فکر می کنید که مشکلات جدی در خوابیدن دارید توصیه می شود جهت تشخیص علت بی خوابی و درمان آن به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.

۳_ افزایش میل جنسی :: راهکارهای خانگی

همیشه به کارگیری روش های خانگی در مقایسه با استفاده از داروهای شیمیایی عوارض کم تری دارند. از این رو در این بخش به بررسی برخی از روش های خانگی برای افزایش میل جنسی می پردازیم:

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ، :

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال درمان همجنسگرایی روی لینک درمان سرد مزاجی کلیک کنید.

افزایش میل جنسی

الف_ مصرف خوراکی های تقویت کننده میل جنسی

طبیعی است که مصرف مواد خوراکی مانند دارو تاثیر فوری در افزایش میل جنسی نداشته باشد اما مصرف برخی از خوراکی ها در طولانی مدت می تواند تاثیرات مثبتی روی میل جنسی شما داشته باشد. برخی از این خوراکی ها به صورت زیر هستند:

·       زرده تخم مرغ

تخم مرغ یکی از مواد خوراکی پرخاصیت است که دارای طبع گرمی است. طب سنتی تاثیرات زرده تخم مرغ را روی افزایش میل جنسی‌ در خانم ها و آقایان را به اثبات رسانده است. زرده تخم مرغ غنی از ویتامین های گروه B بوده که با به تعادل رساندن سطح هورمون های بدن تاثیر بسزایی در افزایش میل جنسی خانم ها و آقایان دارد.

·       گوشت قرمز و آجیل

بررسی ها نشان داده است که مصرف مواد خوراکی که غنی از روی با تاثیر روی ترشح تستسترون و استقامت بدن می توانند در بهبود روابط جنسی موثر باشند.

·       شکلات تلخ

شکلات تلخ یک خوراکی بسیار خوشمزه بوده که غنی از تئوبرومین است. تئوبرومین نوعی آلکالوئید است که شبیه کافئین بوده و باعث ایجاد حس نشاط می شود. مصرف شکلات تلخ می تواند با افزایش سطح انرژی و ایجاد حس خوشایند در بهبود روابط جنسی تاثیرگذار باشد.

·       فلفل و ادویه جات

فلفل یکی از ادویه جات با طبع بسیار گرم است که تاثیر بسزایی در افزایش میل جنسی دارد. با مصرف فلفل ضربان قلب به صورت موثر و بی خطری شروع به افزایش کرده و جریان خون در رگ ها بهبود پیدا می کند. بررسی ها نشان داده است که مصرف مداوم فلفل در طولانی مدت می تواند اختلالات جنسی را به طور کامل درمان کند.

·        انجیر

انجیر یکی از میوه هایی است که به عنوان محرکی قوی برای افزایش میل جنسی در طب سنتی شناخته شده است. تحقیقات نشان داده است مصرف انجیر به صورت تازه و خشک شده تاثیرات مثبتی در میل جنسی آقایان و خانم ها دارد. انجیر دارای منیزیم بوده که میزان سطح هورمون ها را افزایش می دهد. هم چنین انجیر با داشتن آمینو اسید باعث باز شدن عروق خونی، افزایش جریان خون و در نتیجه افزایش میل جنسی خواهد شد.

·        موز

به طور کلی میوه ها و خوراکی هایی که طبع گرم دارند در افزایش میل جنسی موثر هستند. موز یکی از میوه هایی است که دارای طبع گرم بوده و برای تقویت میل جنسی به خصوص در آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این میوه دارای خواصی است که بدن را وادار به تولید هورمون کرده و برای بهبود نعوظ در آقایان موثر است.

افزایش میل جنسی

ب_ پرهیز از مصرف خوراکی های کاهنده میل جنسی

برای افزایش میل جنسی علاوه بر این که باید خوراکی هایی که آن را تقویت می کنند مصرف کنید باید از مصرف خورتکی هایی که میل جنسی را کم تر می کنند خودداری کنید. از جمله این خوراکی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       چربی های مضر و اشباع شده

تحقیقات نشان داده است که چربی های مضر و اشباع که در مواد غذایی سرخ کردنی موجود هستند می توانند با تاثیر بر گرفتگی عروق و کاهش جریان خون تاثیرات منفی در روابط جنسی داشته باشند.

·       آرد سفید و شکر

به طور کلی غذاهایی که برای تولید انرژی نیاز به سوزاندن قند دارند می توانند تاثیرات منفی روی روابط جنسی داشته باشند. از جمله این مواد خوراکی می توان به آرد سفید و شکر اشاره کرد. مصرف این مواد با کاهش میزان ترشح تستسترون می تواند در ایجاد روابط جنسی به خصوص برای آقایان مشکلاتی ایجاد کند.

·        سویا

سویا نیز یکی از مواد خوراکی است که با کاهش میزان هورمون تستسترون می تواند تاثیرات منفی در روابط جنسی داشته باشد.

ج_ ورزش

ورزش کردن با تاثیرات مثبتی که روی سلامت قلب، عروق و افزایش جریان خون  در رگ ها دارد به عنوان یکی از مهم ترین عوامل در افزایش میل جنسی شناخته می شود. اگر شما نیز دچار اختلالات جنسی و سردی رابطه هستید توصیه می شود روزانه حداقل به مدت یک ساعت پیاده روی یا دوچرخه سواری انجام دهید.

د_ پرهیز از مصرف الکل و مواد مخدر

مصرف الکل می تواند تاثیرات بسیار مخربی روی عملکرد اندام های داخلی بدن و جریان خون داشته باشد. توجه داشته باشید که مصرف الکل و مواد مخدر ممکن است در لحظه حال شما را بهتر کنند و حتی باعث شوند که شما حس کنید که میل جنسی بیش تری دارید اما به مرور و با گذشت زمان می توانند تاثیرات مخربی روی سلامت جنسی شما ایجاد کنند. بنابراین برای افزایش میل جنسی از مصرف الکل و مواد مخدر جدا خودداری کنید.

4_ افزایش میل جنسی :: مصرف داروها

با وجود آن که استفاده از روش های خانگی و مصرف خوراکی های گفته شده برای افزایش میل جنسی بدون عوارض هستند اما تاثیرات آن ها در درازمدت نمایان می شود‌. برخی از افراد می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن میل جنسی خود را افزایش دهند و سریعا نتیجه بگیرند. برای چنین افرادی بهترین انتخاب استفاده از داروهای تقویت کننده میل جنسی است. مصرف این داروها می تواند تاثیرات کوتاه مدت، دراز مدت و در برخی از موارد نیز تاثیرات دائمی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که مصرف دارو و قرص جهت افزایش میل جنسی می تواند همراه با عوارض باشد. بنابراین توصیه می شود هیچ گاه بدون مشورت و تجویز پزشک و به صورت سر خود اقدام به مصرف دارو نکنید.

_ افزایش میل جنسی :: میزان سطح منیزیم

منیزیم یکی از مواد معدنی لازم برای بدن است که سبب بهبود در رشد می شود. وجود منیزیم به اندازه کافی میزان ترشح هورمون در سطح بدن را افزایش می دهد. بنابراین اگر میل جنسی شما کم شده باشد یکی از دلایل آن می تواند کاهش سطح منیزیم در سطح بدن باشد. میزان مصرف منیزیم به ازای هر کیلوگرم از بدن باید به اندازه ۱۰ میلی گرم باشد.

افزایش میل جنسی :: ترک همجنسگرایی

هویت جنسی یک نفر معمولا در دوران کودکی او و بین سنین ۳ تا ۵ سال شکل می گیرد و کودک در این سن هویت جنسی خود را می شناسد و می داند که بین او جنس مخالف تفاوت هایی وجود دارد. اما تمایلات جنسی یک نفر بیشتر در دوران بلوغ از سن ۱۵ تا ۱۸ سال نمایان می شوند و فرد ممکن است در این دوران صمیمیت زیادی با همجنس خود داشته باشد. اگر این صمیمیت از حد معمول خارج شود و به برقراری ارتباط عاطفی و احساسی برسد ممکن است که فرد به همجنسگرایی روی آورده و این تمایل به همجنسگرایی تا سنین بالاتر نیز با او همراه باشد. هم جنسگرایی ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای چنین افرادی به دنبال داشته باشد. برخی از عوارض همجنسگرایی شامل موارد زیر می شوند:

1-یکی از عوارضی که همجنسگرایی می تواند به دنبال داشته باشد مبتلا شدن به برخی از بیماری های جسمی و جنسی است. یکی از عوارض همجنسگرایی برای کسانی که وارد رابطه مقعدی با همجنس خود می شوند عدم کنترل مدفوع و بسیاری از مشکلات جنسی دیگر است.

۲- معمولا افراد همجنسگرا این فکر را می کنند که آن ها تنها تمایل به همجنس خود دارد و هرگز نمی توانند وارد رابطه با جنس مخالف شوند. بنابراین چنین افرادی تمایلی به شکل دهی خانواده ندارد و یا از آن ترس دارند که نتوانند شریک زندگی خود را راضی کنند که این خود یکی از عوارض بسیار جدی و جبران ناپذیر همجنسگرایی است.

۳- یکی از عوارض مهم همجنسگرایی افسردگی و گوشه گیر شدن افراد همجنسگرا است. باید بگوییم که همجنسگرایی در دین و قانون و بسیاری از جوامع بشری کاری نادرست و ناپسند است و بسیاری از ادیان آن را منع می کنند. بنابراین در چنین شرایطی فرد همجنسگرا دچار افسردگی و انزوای اجتماعی می شود و خود را از افراد جامعه دور می کند و دائما این فکر را با خود دارد که افراد جامعه با نگاهی بد و تحقیر آمیز به او نگاه می کنند و هیچ کس تمایلی به ارتباط و صحبت کردن با او ندارد وجود این شرایط به مرور باعث ایجاد افسردگی در همجنسگرایان می شود.

۴-یکی از عوارضی که گریبان گیر افراد همجنسگرا می شود ایجاد مشکلات خانوادگی است زیرا افراد همجنسگرا ممکن است که مشکلات زیادی از نظر عقیده با خانواده خود را متحمل شود. به علاوه افراد همجنسگرا چون منزوی و گوشه گیر می شوند بسیاری از روابط اجتماعی آن ها نیز دچار می شود. بنابراین همجنسگرایی نه تنها می تواند مشکلات جسمی زیادی را به دنبال داشته باشد و سلامتی را به خطر بیاندازد بلکه زندگی اجتماعی و خانوادگی را نیز دچار مشکلات زیادی می کند.

افزایش میل جنسی

خوب در این مقاله شما را با راه های افزایش میل جنسی آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال مربوط به افزایش میل جنسی را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

5/5 - (26 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *