برای برگشت عشقم چه کنم

برای برگشت عشقم چه کنم

در این مقاله پاسخ سوال برای برگشت عشقم چه کنم را به شما به صورت کاملا کاربردی خواهیم داد و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال بازگشت معشوق ) که موجب جذب بازگشت معشوق به رابطه با قانون جذب می شود و همچنین از قدرت کدهای کیهانی نیز در این زمینه بهره مند می شوید.

درد جدایی می تواند برای افراد مختلف بسیار دردناک باشد بنابراین ممکن است این سوال برای خیلی از شما پیش بیاید که برای برگشت عشقم چه کنم یا این که چگونه عشق بین خود را مانند سابق آتشین کنیم؟ رفتن و ترک عشق می تواند آسیب های جبران ناپذیری به شما وارد کند اما نگران نباشید راه هایی وجود دارد که می توانید از طریق آن عشق از دست رفته خود را زنده کنید و رابطه را دوباره از سر بگیرید.

راه­های بازگشت معشوق

طبیعی است که هر رابطه در زمان شروع خود روند بسیار صعودی دارد. دلیل این امر آن است که شما در شروع رابطه هیچ نوع شناختی از هم ندارید و جهت شناخت بیش تر زمان بیشتری را صرف با هم بودن، چت کردن، حرف زدن و …. خواهید کرد. ممکن است در میانه راه احساس کنید دیگر آن حس و حال سابق را ندارید. دیگر تمایل ندارید زیاد با هم صحبت کنید و وقت بگذرانید چرا که فکر می کنید با حرف زدن شناخت بیشتری از او کسب نمی کنید یا فکر می کنید حرف جدیدی برای گفتن ندارید. این اتفاق کاملا طبیعی است اما مهم این است که شما بتوانید جلوی سرد شدن رابطه را بگیرید. در این بخش به بررسی چند راه برای بازگشت معشوق می‌پردازیم:

۱_ نقد کردن ممنوع

اگر شما نیز از خود می پرسید که برای برگشت عشقم چه کنم بهتر است ابتدا با خود فکر کنید که اولین بار چه ویژگی از معشوق شما را جذب کرده بود. این ویژگی را به خاطر آورید و بخاطر آن از معشوق خود تشکر کنید. همه انسان ها دارای نقاط ضعف و مثبت زیادی هستند. به یادآوری نقاط ضعف طرف مقابل علاوه بر تخریب اعتماد به نفس او باعث می شود که او از شما حس خولی دریافت نکند و به مرور زمان از شما دلسرد شود. بنابرلین سعی کنید مدام ویژگی‌های مثبت او را به خاطر آورید و به خود او نیز یادآوری کنید.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ،برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب بازگشت معشوق روی لینک سابلیمینال بازگشت عشق کلیک کنید. هچنین این آلبوم دارای کد جذب بازگشت معشوق هم می باشد

برای برگشت عشقم چه کنم
2_برای برگشت عشقم چه کنم :: غرور را کنار بگذارید

بیش تر دعواها در یک رابطه از غرور، لجبازی و خودخواهی نشات می‌گیرد. در بسیاری از موارد پیش آمده است که پس از بحث هر طرف تلاش می کند که حرف خود را به کرسی بنشاند. این عامل می تواند باعث بالا گرفتن بحث و درگیری در رابطه شود. در این گونه موارد فداکاری و گذشت می تواند قلب پارتنر شما را نرم کند. مثلا در میان دعوا به جای لج کردن بگویید می دانم که حق با تو است یا این که نظر تو برای من مهم تر است. طبیعی است که بسیار مشکل است با کسی که با شما سرد شده است و حالت تهاجمی دارد رفتاری ملایم داشته باشید اما این کار می تواند رابطه شما را از سقوط نجات دهد.

۳_ برای برگشت عشقم چه کنم :: کم کردن انتظارات

در اوایل رابطه طرفین بیشتر برای هم وقت می گذارند و این باعث می شود که شما در ادامه رابطه توقعاتتان از طرف مقابل بیش تر شود. جهت جلوگیری از ایجاد این مشکل توصیه می شود از همان ابتدای شروع رابطه توقعات خود را از طرف مقابل کم کنید. هنگامی که شما از ابتدای رابطه از طرف مقابل تان توقعی نداشته باشید با انجام دادن کارهای مثبت او بسیار شادتر خواهید شد و در مقابل اگر کار اشتباهی انجام دهد به اندازه قبل دل شما نخواهد شکست.

۴_ برای برگشت عشقم چه کنم :: بیشتر به او توجه کنید

فراموش نکنید افرادی که در یک رابطه حضور دارند (چه زن چه مرد) نیاز به توجه دارند. جهت جلوگیری از سقوط رابطه سعی کنید توجه تان را به طرف مقابل بیشتر کنید. به عنوان مثال اگر رنگ جدیدی می پوشد به او بگویید که چقدر لباسش به او می آید. در این صورت پارتنر شما می فهمد که شما متوجه تغییر او شده اید و او چقدر برای شما مهم است.

5_ برای برگشت عشقم چه کنم :: احساسات خود را ابراز کنید

برخی از افراد تصور می کنند اگر احساسات خود را کمتر بروز دهند همیشه برای فرد مقابل تازگی دارند. این طرز تفکر کاملا اشتباه است و عدم ابراز احساسات نه تنها در بهبود رابطه هیچ کمکی به شما نخواهد کرد بلکه شما را از هم دورتر کرده و  رابطه را سردتر می کند. اگر پارتنر شما برای شما مهم است هر روز به او بگویید که چقدر او را دوست دارید و برای شما مهم است. درست است که او از نخستین باری که به او ابراز احساسات کردید می داند که شما دوستش دارید اما با بیان روزانه آن می تواند به تداوم این احساسات پی ببرد.

۶_ برای برگشت عشقم چه کنم :: بدون دلیل و مناسبت برای او هدیه بگیرید

جدا از این که در مناسبت هایی مانند تولد، سالروز آشنایی، روز عشق و …. می توانید معشوق خود را خوشحال کنید سعی کنید گاهی بدون مناسبت عشق خود را به او ثابت کنید. به عنوان مثال می توانید خوراکی، لباس، ساعت یا هر چیز دیگری که می دانید پارتنر شما دوست دارد برای او بخرید و او را غافلگیر کنید. هدیه دادن بدون مناسبت به معشوق باعث می شود که او احساس کند که چقدر برای شما مهم بوده است.

7_ بدون پروا معذرت خواهی کنید

برخی از افراد فکر می کنند با معذرت خواهی کردن کوچک می شوند یا این که اگر معذرت خواهی کنند پذیرفته اند که در بحث پیش آمده مقصر بوده اند. این طرز فکر کاملا اشتباه است. زمانی که فردی برای شما مهم است و بین شما بحث پیش می آید به این فکر نکنید که چه کسی مقصر است. بلکه به این موضوع فکر کنید که با معذرت خواهی کردن رابطه را دوباره به شکل اول خود در آورید و اجازه ندهید این بحث بین شما فاصله اندازد.

۸_  برای برگشت عشقم چه کنم  :: اشتباهات قبل را تکرار نکنید

اگر شما نیز درگیر این چالش هستید که برای برگشت عشقم چه کنم بهتر است اندکی به خود زمان دهید. به این فکر کنید که چرا معشوق شما را ترک کرده است. حتما برای این سوال به جوابی خواهید رسید. پس از مشخص شدن دلیل رفتن معشوق سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید.

خوب در این مقاله شما را با پاسخ سوال برای برگشت عشقم چه کنم آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال بازگشت معشوق را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.لطفا دیدگاه های خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (10 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ
  1. محسن گفته:

    عالی مثل همیشه . فقط یه یه چیزی اونی که رفته باید حواست باشه که چرا داره برمیگرده . اینو به هرکسی که داره میخونه میگم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *