برای کوتاه شدن قد چکار کنیم

برای کوتاه شدن قد چه کنیم

ویدئو معرفی ابزاری فوق العاده برای کوتاه تر شدن طبیعی قد در جوانی

(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال کوتاه شدن قد روی لینک کوتاه شدن قد کلیک کنید

در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که برای کوتاه شدن قد چکار کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال کوتاه شدن قد ) که حداکثر کاهش قد سالم و ممکن برای شما را به صورت طبیعی و درونی رقم می زند.

اما بریم سراغ این مقاله کاربردی …

داشتن ظاهر و قیافه زیبا برای همه انسان ها بسیار با اهمیت بوده و بیشتر افراد برای داشتن تناسب اندام در حال تلاش هستند. شاید ابتدا فکر کنیم که داشتن قد بلند باعث خوش اندام به نظر رسیدن ما می شود اما باید گفت که بلندی قد تا زمانی که در حالت طبیعی باشد در خوش تیپ به نظر رسیدن موثر است و زمانی که قد از حد نرمال خود بیشتر بلند شود نه تنها تاثیری در خوش تیپ شدن ندارد بلکه ممکن است ظاهری نا مناسب را برای فرد به دنبال داشته باشد. در چنین شرایطی اولین سوالی که در ذهن افرادی که دارای قد بلند تری نسبت به حد طبیعی هستند به وجود می آید این که برای کوتاه شدن قد چکار کنیم ؟ کدام مواد غذایی در کوتاه شدن قد موثر است و این که چه ورزش هایی انجام دهیم که از بلند شدن غیر طبیعی قد جلوگیری شود پس با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که برای کوتاه شدن قد چکار کنیم.

برای کوتاه شدن قد چه کنیم

عوامل موثر در کوتاه شدن قد

همان طور که می دانید هر چیزی حالت طبیعی از آن مطلوب تر و قابل قبول تر است حتی اگر این مسئله مربوط به قد انسان باشد. ممکن است برخی از افراد از داشتن قد کوتاه رنج ببرند و یا بالعکس برخی از افراد از داشتن قد بلند نا راضی باشند. بنابراین چنین افرادی معمولا در حال جست و جو راه حل مناسب برای این مسئله هستند. حال اگر فردی از بلندی غیر طبیعی قد خود نا راضی باشد و مدام در حال یافتن پاسخ به این سوال باشد که برای کوتاه شدن قد چکار کنیم؟ باید بداند مورد اولی که در رشد قد انسان بسیار موثر است تغذیه است. همان طور که می دانید برخی از مواد غذایی باعث بلند شدن قد و برخی دیگر در کوتاه شدن قد موثر هستند زمانی که قد انسان در حال رشد است مصرف برخی از مواد غذایی در کوتاه شدن قد موثر هستند برخی از این خوراکی ها شامل موارد زیر می شوند:

برای کوتاه شدن قد چکار کنیم :: مصرف پروتئین :

همانطور که می دانید پروتئین در برخی ار مواد غذایی مانند گوشت وجود دارد ممکن است برخی از مردم براین باور باشند که مصرف گوشت باعث بلند شدن قد می شود اما باید گفت که مصرف زیاد گوشت و مواد پروتئینی در کوتاه شدن قد بسیار موثر است.

برای کوتاه شدن قد چکار کنیم :: مصرف نمک:

درست است که مصرف مقدار کمی نمک به دلیل وجود ید در آن برای بدن بسیار مفید است اما مصرف بیش از حد آن باعث دفع ‌کلسیم از بدن می شود و این دفع کلسیم مانع از افزایش قد انسان می شود. توصیه می شود برای کوتاه شدن قد به سراغ روش های بی خطری مانند ورزش کردن بروید و از مصرف بیش از حد نمک خودداری کنید تا از بروز برخی بیماری ها مانند فشار خون بالا پیشگیری شود.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال کوتاه شدن قد روی لینک کوتاه شدن قد کلیک کنید

تمرین های ذهنی که باعث کوتاه شدن قد می شوند

شاید در ابتدا برای شما غیر قابل باور باشد که با به کار گیری برخی تمرینات ذهنی می توان مانع از بلند شدن بیش از حد قد و یا حتی کوتاه شدن قد شد. منظور از تمرینات ذهنی این است که با تلقین کردن برخی عبارت های تاکیدی در ناخودآگاه انسان و تمرین مکرر این عبارت ها می توان از بلند شدن غیر طبیعی قد جلوگیری کرد.

که البته این عبارات تاکیدی بایستی در سطح ناخودآگاه تلقین شوند تا اثرگذاری و قدرت فوق العاده بیشتری داشته باشند و بتوانند روی میزان قد شما اثرگذار باشند.

عملکرد این روش به این صورت است که فرد ابتدا باید در محیطی آرام باشد و ذهن خود را از انرژی های منفی پاک کند و بعد از به وجود آمدن این شرایط فرد می تواند با تکرار کردن جملاتی مانند: قد من به طور طبیعی در حال کوتاه شدن است، صفحات رشد من در حال بسته شدن هستند، تولید هورمون رشد در بدن من متوقف شده است و قد من به اندازه ی دلخواه من می رسد و…آن ها را در ذهن خود تثبیت کند و با تمرین کردن مکرر این عبارت ها صفحات رشد به مرور بسته می شود و از افزایش قد جلوگیری می شود. البته در کنار این تمرینات گفته شده انجام یک سری ورزش ها و حرکات مخصوص با کوتاه شدن قد می توان از ترشح بیش از حد هورمون رشد جلوگیری کرد وجود این شرایط به مرور مانع از افزایش قد و حتی کوتاه تر شدن قد نیز می شود.

کوتاه شدن قد از آنجایی که مرتبط با قسمت سخت بدن است یعنی منظورمان همان استخوان هاست  معمولاً بهترین روش غیر طبیعی همان استفاده از عمل جراحی میباشد. و تنها روش طبیعی که بر روی کارکرد های ناخودآگاه بدن که مرتبط با میزان قد شما است می تواند تا حدودی اثرگذار باشد همان استفاده از سابلیمینال کوتاه شدن قد است.

چرا که کوتاه شدن قد احتیاج به آب رفتن و تجزیه شدن نقاط انتهایی استخوان ها است.

خوب در این مقاله با پاسخ سوال برای کوتاه شدن قد چکار کنیم آشنا شدیم.لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه بفرمایید.

3.6/5 - (59 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

21 پاسخ
  1. امیر گفته:

    سلام
    واقعاً ای کاش راهی بود برای کوتاهی خیلی خسته شدم از این قدم
    بیرون میرم همه نگام میکنن واقعا خجالت میکشم

    پاسخ
  2. مرال گفته:

    من دوست دارم30سانت كوتاه بشن لطفا جكار ميكنم زود به من ﭖاسخ بديد!

    پاسخ
  3. مبینا گفته:

    من قدم از شوهرم بلند تره دوست دارم قدم ۱۰ سانت کوتاه تر بشه از عمل جراحی هم میترسم😭😭😭

    پاسخ
  4. زهرا گفته:

    من دوست دارم قدم ۱۰سانت کوتاه بشه و با تلقین کردن به خودم یه چند وقت همه میگفتن قدت کوتاه شده چکار کردی امیدوارم همین روند نتیجه خوبی بده

    پاسخ
  5. فاطمه زهرا گفته:

    من آرزو دارم قدم ۳۰ سانت کوتاه بشه باید چکار کنم لطفا به سوالم زود جواب بده

    پاسخ
    • سیاوش گفته:

      من دیگە از قد بلندیم بیزار شدم

      کم کم دارە معنی زندگی برام پوچ میشە

      پاسخ
    • ناشناس گفته:

      سلام من 11سالمه قدم هم145وخواهرم که14سالشه قدش 148چکار کنم قدم کوتاه بشه

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *