بهانه برای پیام دادن به کراش

بهانه برای پیام دادن به کراش

در این مقاله شما را با انواع بهانه برای پیام دادن به کراش آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال جذب کراش ) که به جذب فوق العاده آسانتر و سریعتر کراش مورد نظرتان با قدرت قانون جذب منجر می شود.

با ما همراه باشید …

بسیار دیده شده که دختر و پسری با هم رابطه عاطفی دارند اما به سختی با هم ارتباط برقرار می کنند. بهانه برای پیام دادن به کراش بسیار زیاد است که می تواند به گرم شدن رابطه کمک کند. اگر شما نیز به دنبال بهانه ای برای پیام دادن به کراش خود هستید، چند دقیقه ای با ما همراه باشید.

بهانه برای پیام دادن به کراش

انواع بهانه برای پیام دادن به کراش

شناخت کم از هم، وابستگی یکی از طرفین، عدم وجود ناولتی در رابطه (نو و جدید بودن) و کم رویی دختر و یا پسر در رابطه، سبب می شود تا دو نفر بعد ار مدتی از هم فاصله بگیرند. شما می‌توانید برای حفظ و بقای رابطه، به صورت زیر به کراش خود پیام بدهید:

  1. می توانید پیام خود را با این موضوع شروع کنید که “به یادش افتاده اید”. مثلا بگویید امروز یک نفر را دیدم که ناخودآگاه مرا به یاد تو انداخت. پسرها و دخترها از این که ناگهانی در ذهن کراش خود ظاهر شوند، لذت می برند. با این ترفند، کراش شما در مورد این موضوع و این که چه ویژگی در فردی که ملاقات کردید او را به یاد شما انداخته، کنجکاو می شوند.
  2. بهانه برای پیام دادن به کراش :: می توانید در مورد کارهایی که قصد انجام دادن آن ها را دارید با کراش خود صحبت کنید و از او کمک بخواهید. مثلا اگر قصد دارید برنامه ای بر روی موبایل و یا کامپیوتر خود نصب کنید، درباره چگونگی نصب برنامه و نحوه استفاده از آن، کمک بگیرید.
  3. بگو که دلت برایش تنگ شده است. این جمله معجزه می کند و کراش شما برای رفع دلتنگی، به پیام دادن با شما ادامه داده و می توانید لحظه خوبی برای هم بسازید.پیام دهید و بگویید که خیلی وقت است با هم حرف نزده اید. این جمله حس مهم بودن را در کراشتان زنده می کند. یعنی او می فهمد که چقدر برای شما اهمیت داشته که زمان پیام دادن ها در ذهن شما مانده است.

4-می توانید با بهانه این که خواب کراشتان را دیده اید، پیام دادن با او را شروع کنید. البته چون این یک ترفند بوده و کاملا ساختگی است، به موضوع خواب و نحوه بیان خود توجه داشته باشید. ‌چیزی که تعریف می کنید نباید جنبه نصیحت، توهین و یا هر چیز منفی دیگر برای کراشتان باشد. سعی کنید تمام خواسته های خود را در قالب خواب برای او تعریف کنید.

5 -بهش پیام بدهید و در مورد اتفاقات روزمره و جای خالی او در این اتفاقات حرف بزنید. بگو امروز فلان غذا رو خوردم و یا فلان کارو انجام دادم که جات به شدت خالی بود. وقتی که کراشتان متوجه شود برای شما آنقدری مهم است که جای خالیش را در تک تک لحظات زندگی احساس می کنید، به شما وابسته تر می شود.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب آسان کراش مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب کراش کلیک کنید

خوب در این مقاله شما را با انواع بهانه برای پیام دادن به کراش آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال جذب کراش که بهترین ابزار برای جذب کراش مورد نظرتان با قانون جذب هست را هم برای شما قرار دادیم.موفق باشید

4.4/5 - (13 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

3 پاسخ
    • سابلیمیران گفته:

      کراش رو نصب کنید ؟؟!!! چیز نصب کردنی نیست عزیز . آلبومش رو میتونید تهیه کنید و گوش کنید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *