بیقرار کردن معشوق

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب بیقراری شدید معشوق روی لینک کد بیقراری معشوق کلیک کنید.

در این مقاله با راه های بیقرار کردن معشوق آشنا می شویم و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال جذب دلتنگی معشوق با کد جذب دلتنگی معشوق ) که موجب ایجاد حس دلتنگی در قلب معشوق شما و میل به پیام دادن او با کمک فرکانسها و انرژی های تله پاتیک قدرتمند شما می شود.

عشق یکی از مراحل مهم زندگی هر انسانی محسوب می شود و کمتر پیش می آید که شخصی حس عشق را تجربه نکند این حس عشق ممکن است یک طرفه و یا دو طرفه باشد به هر حال تحت هر کدام از این شرایط فرد عاشق به دنبال روش هایی برای عاشق کردن و بیقرار شدن معشوق خود است. روش های بیقرار کردن معشوق بسیار پیچیده و سخت نیستند بلکه با به کار گیری روش های کلامی، غیر کلامی و یا از فاصله دور می توان تا حد امکان معشوق خود را بیقرار کرد. پس با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راه های بیقرار کردن معشوق را برای شما توضیح دهیم

بیقرار کردن معشوق

روش های بیقرار کردن معشوق

همان طور که گفته شد وقتی عاشق می شویم همیشه به دنبال دلتنگ کردن معشوق خودمان هستیم و دوست داریم این را ببینیم همیشه .از این رو در جست و جوی روش هایی برای حل این موضوع هستیم. عشق یک حس درونی است که از اعماق وجود فرد نشات می گیرد بنابراین فقط خود ما هستیم که می توانیم در بهبود رابطه  عشقی خود موثر باشیم و با به کار گیری یکسری روش های ساده و ایجاد تغییرات کوچک در ظاهر و رفتار خود می توان معشوق خود را عاشق و بیقرار خود کرد.

آراسته باشید و لباس خوب بپوشید

  • همانطور که می دانید وقتی برای اولین بار کسی را ملاقات می کنید قطعا طرز پوشش و لباس پوشیدن او نگاه شما را به سمت خود جلب می کند پس اگر در مراحل اولیه از رابطه عاطفی خود هستید و سعی بر جلب نظر معشوق خود را دارید سعی کنید که همیشه آراسته باشید و لباس های مناسب بپوشید قطعا شلختگی و بی نظمی تاثیر منفی بر احساسات و عواطف طرف مقابلتان دارد پس برای لباس پوشیدن و ظاهر خود وقت بگذارید تا محبوب معشوق خود شوید.

در رابطه ی خود کمی رمز و راز داشته باشید

  • مطمئن باشید بیشتر افراد رمز و راز و شگفتی را در رابطه ی عاطفی دوست دارند به خصوص مردان که همیشه به دنبال رمز و راز هستند. همیشه لازم نیست که در اولین دیدار خود همه‌ ی مسائل و رمز های زندگی خود را برای طرف مقابلتان توضیح دهید با این کار حتی ممکن است که فرد به یکباره علاقه خود را نسبت به شما از دست بدهد پس می توانید به مرور زمان و طی جلسات مختلفی از دیدار خود مسائل زندگی خود را برای معشوق خود توضیح دهید البته این رمز و راز ها و شگفتی فقط مربوط به مسائل شخصی شما نمی شود بلکه در دیدارهای خود خلاق باشید و در مکان های مختلفی مانند رفتن به پیاده روی قرار بگذارید.

نسبت به علاقه مندی های معشوق خود با اهمیت باشید

همه ی افراد در زندگی روزمره ی خود به کار های مختلفی علاقه خاصی دارند مثلا ممکن است به نوع خاصی از موسیقی، تفریح و غذا علاقه ی خاصی داشته باشد پس سعی کنید در رابطه ی خود به علایق معشوق خود اهمیت نشان دهید. حتی اگر موضوع بحث برای شما اصلا خوشایند نیست باز سعی کنید به حرف ها و نظرات طرف مقابل خود گوش دهید و حتی تا حد امکان شما نیز کار های مورد علاقه ی معشوقتان را امتحان کنید و حتی ممکن است شما نیز به این کار علاقه مند شوید. به طور مثال می توانید موسیقی های مورد علاقه همدیگر را گوش کنید و در رابطه با آن ها با یکدیگر صحبت کنید.

همیشه در دسترس نباشید

شاید وقتی به دنبال بیقرار کردن معشوق خود هستید اولین فکری که به ذهن شما برسد این باشد که همیشه در کنار او باشید و هیچ وقت او را تنها نگذارید تا بتوانید خود را در دل او جا کنید باید بگوییم این طرز فکر کاملا نادرست است زیرا اگر همیشه و هر جا از کنار معشوق خود تکان نخورید و همیشه در دسترس او باشید این ذهنیت را برای طرف مقابلتان به وجود می آورید که همیشه و تحت هر شرایطی شما را در کنار خود خواهد داشت و این مسئله به مرور باعث کمرنگ شدن عشق شما در قلب معشوقتان می شود. بنابراین گاهی اوقات سعی کنید او را تنها بگذارید و هر جایی که می رود همراه او نباشید و به اصطلاح به معشوق خود بیش از حد نچسبید و با انجام این کار او را دلتنگ خود کنید بگذارید وجود شما برای طرف مقابلتان با ارزش باشد.

یار و یاور معشوق خود باشید :

قبل از انجام هر کاری برای بیقرار کردن معشوق باید به این نکته توجه کنیم که معشوق ما در کنار ما احساس امنیت و آرامش کامل داشته باشد به طوری که برای او پشت و پناه محکمی باشیم تا طرف مقابلمان بتواند با اطمینان کامل به ما اعتماد کند و درد و دل ها و حتی مشکلات خود را با ما در میان بگذارید شک نداشته باشید که اعتماد کردن و آرامش پایه های یک رابطه را بسیار محکم می کند به همین منظور می توانید برای نشان دادن این موضوع به طرف مقابلتان و اثبات اینکه می توانید یار و یاور او در همه مشکلات زندگی باشید زمانی که او با مشکلی مواجهه می شود می توانید کار خود را رها کنید و به کمک او بشتابید تا معشوق شما به این باور برسد که برای شما از ارزش خاصی برخوردار است.

برای خود ارزش قائل باشید و فردی با اعتماد به نفس باشید:

زمانی که وارد یک رابطه ی عاطفی می شوید مطمئن باشید اگر شما برای خود ارزش قائل باشید قطعا طرف مقابلتان نیز برای شما ارزش قائل خواهد بود. به همین منظور همیشه سعی کنید خود ایده آلتان باشید و خود را با تمام کمی ها کاستی ها دوست داشته باشید تا طرف مقابل شما نیز متوجه این اهمیت و اعتماد به نفس شما شود. به همین منظور می توانید زمان هایی از وقت خود را با دوستان و آشنایان خود بگذرانید تا طرف مقابلتان متوجه این موضوع شود که شما بدون او نیز فردی شاد هستید و می توانید به راحتی به زندگی روزمره خود ادامه دهید قطعا در چنین شرایطی معشوق شما بیشتر بیقرار شما می شود و به دنبال شما می آید.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب دلتنگی معشوق و دریافت پیام از او روی لینک کد دلتنگی معشوق کلیک کنید.

بیقرار کردن معشوق

بیقرار کردن معشوق با استفاده از قانون جذب عشق

عشق احساسی است که از درون و قلب انسان نشات می گیرد این حس ممکن است پر از شادی و احساسات خوب باشد و یا بالعکس پایانی غم انگیز و نا خوش داشته باشد. از آن جایی که عشق از قلب انسان شروع می شود پس بدانید تنها راه عاشق کردن و بی قرار کردن معشوق فقط دیدار های رو در رو و مقالات های حضوری نیست بلکه با فرستادن فرکانس هایی از قلب خود و ارسال آن ها به معشوق خود او را بیقرار خود کنید. ممکن است بپرسید چطور می توان این کار را انجام داد و با چه روشی می توان بدون حضور معشوق او را بیقرار خود کرد در پاسخ به این سوال باید بگوییم قانون جذب روشی کاملا مطمئن و اثبات شده است.

این قانون نه تنها در مسائل عشقی بلکه در امور مختلفی همچون ثروت و شانس نیز بسیار کار آمد بوده. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی دلتنگ کسی می شوید آن شخص با شما تماس بگیرد یا او را در جایی ملاقات کنید این اتفاق خود دلیلی بر اثبات قانون جذب است حال می خواهیم توضیح دهیم با استفاده از قانون جذب چگونه به بیقرار کردن معشوق بپردازیم.

بیقرار کردن معشوق

زمانی که می خواهیم از قانون جذب برای بیقرار کردن معشوق خود استفاده کنیم ابتدا باید به این نکته توجه کنیم که این عشق دو طرفه باشد و هر دو طرف به یکدیگر علاقه داشته باشند. شرط دوم برای استفاده از قانون جذب این است استفاده از این قانون باید با نیت خالصانه و اهداف مثبت باشد. حال نوبت به چگونگی استفاده از این قانون می رسد به همین‌ منظور ابتدا باید معشوق خود را در ذهن خود تجسم کرده و سپس علاقه، احساسات و انرژی های مثبت را از طریق ارتعاشاتی که از قلب شما بروز می کند به گوش کائنات برسانید و کائنات نیز این ارتعاشات را دریافت می کنند و آن ها را به گوش معشوق شما می رسانند.

ممکن است که سوال باشد که انجام این کار برای یکبار کافی است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده از قانون جذب در هر موضوعی به خصوص مسائل مربوط به عشق تنها یکبار کافی نیست بلکه باید با انجام دادن تمرینات مربوط به قانون جذب و تثبیت آن ها در ناخودآگاه، فرد بتواند به این قدرت برسد که حتی از فاصله های دور نیز معشوق خود را بیقرار کند زیرا ناخودآگاه انسان قدرت این را دارد که تغییرات زیادی در زندگی انسان به وجود بیاورد پس شک نکنید که استفاده از قانون جذب برای بیقرار کردن معشوق بسیار کار آمد بوده و عشق و علاقه شما را در قلب معشوقتان دو چندان می کند.

خوب در این مقاله با راه های بیقرار کردن معشوق آشنا شدیم و همچنین لینک سابلیمینال جذب دلتنگی معشوق را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم امیدواریم که این قدرت فوق العاده وجودی تان را استفاده کنید و پرورش دهید.

5/5 - (17 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *