تله پاتی برای ازدواج چیست

تله پاتی برای ازدواج

(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک سابلیمینال تله پاتی کلیک کنید

در مقاله تله پاتی برای ازدواج چیست می خواهیم شما را با مفهوم این تله پاتی و کارکردهای مرتبط با آن آشنا کنیم.

همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال تله پاتی عشق ) که قدرت تله پاتی برای ازدواج شما را هزاران برابر می کند و تقریبا می توانید مطمئن باشید که پیام های شما دریافت می شود. این آلبوم برای هر نوع تله پاتی مربوط به امور عشقی بسیار قدرتمند و اثرگذار می باشد.

با ما همراه باشید.

در زندگی روزمره همه‌ ی انسان ها مسائل مهمی وجود دارد که بخش مهمی از وقت افراد صرف فکر کردن و انجام آن ها می شود، یکی از این مسائل که در بازه ای از زندگی انسان اتفاق می افتد عشق است. به طور طبیعی هر فردی در زندگی خود برای یکبار هم که شده عاشق می شود و حس عشق را تجربه می کند از این رو افراد عاشق همیشه در جست و جو راه هایی برای ارتباط و ابراز علاقه به عشق خود هستند. راه های ارتباطی میان عاشق و معشوق ممکن است از راه ذهن و یا به صورت رو در رو باشد. ارتباط ذهنی یا تله پاتی برای ازدواج روش خاصی برای ایجاد ارتباط میان افراد عاشق است. حال ممکن است بپرسید تله پاتی برای ازدواج چیست و چگونه باعث ایجاد ارتباط ذهنی و نهایتا کمک به ازدواج می شود پس با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که این نوع تله پاتی چیست و چه مراحلی دارد.

تعریف کلی تله پاتی برای ازدواج چیست

همانطور که گفته شد راه های مختلفی برای ایجاد ارتباط میان افراد وجود دارد که یکی از این راه ها تله پاتی است اما قبل از این که بگویم چطور می توانیم از تله پاتی برای ازدواج  استفاده کنیم می خواهیم بگوییم که تعریف آن را بگوییم.

تله پاتی که به منظور ازدواج صورت می گیرد روشی برای ایجاد ارتباط و القای حس میل به ازدواج کردن و یکی شدن در رابطه از طریق ذهن میان افرادی است که یا همدیگر را دوست دارند و یا یک طرف ، طرف مقابل را دوست دارد.

شاید در ابتدا فکر کنید که این تله پاتی روش بسیار سخت و دشوار است که هر کسی قادر به انجام آن نیست و فقط افرادی که قدرت خاص و فرا طبیعی دارند می توانند آن را انجام دهند اما باید بگوییم که تله پاتی ازدواج در ابتدا ممکن است کمی دشوار باشد اما به مرور زمان و با انجام یکسری تمرین های خاص می توان ارتباط ذهنی با فردی که دوستش داریم انجام دهیم. در ادامه به توضیح مراحل تله پاتی برای ازدواج می پردازیم پس با ما همراه باشید.

تله پاتی برای ازدواج

مراحل استفاده از تله پاتی برای ازدواج چیست

استفاده از تله پاتی برای ازدواج دارای مراحل خاص و مهمی است که این مراحل باید به طور منظم و دقیق انجام شود تا بتوان به این قدرت رسید که از طریق ذهن با کسی که می خواهید با ازدواج کنید ارتباط ذهنی برقرار کنید. مراحل تله پاتی باید هر روزه و چند مرتبه تکرار شوند تا فرد بتواند به  قدرت استفاده از تله پاتی مربوطه برسد ، مراحل استفاده به شرح زیر هستند:

۱-اولین گام برای استفاده از تله پاتی برای ازدواج این است که باید در محیطی آرام و به دور از سر و صدا قرار داشته باشید تا آرامش و تمرکز لازم را برای انجام این کار داشته باشید قطعا محیط های پر سر و صدا و شلوغ محیطی نامناسب است و فرد نمی تواند تمرکز لازم را برای انجام این کار داشته باشد.

۲-مرحله ی دوم داشتن حالتی ریلکس و راحت برای بدن است یعنی اینکه فرد در حالتی مانند دراز کشیدن قرار بگیرد تا راحتی و آرامش کامل برای او فراهم شود.

۳-شاید مهمترین مرحله در میان این مراحل داشتن ذهن و جسمی آرام و به دور از هر نا آرامی است پس در این مرحله باید سعی کنید هم روح و هم جسم خود را آرام کنید و اگر به هر دلایلی ذهن یا جسم شما نا آرام است با به کار گیری روش های خاصی آن ها را آرام کنید.

۴-بعد از اینکه در محیطی آرام قرار گرفتید و ذهن شما به آرامش رسید حالا باید نفس های منظم و عمیق بکشید تا شرایط برای ارتباط ذهنی به طور کامل برقرار شود.

۵- بعد از انجام مراحل بالا حالا نوبت به ایجاد ارتباط میان شما و فردی که به او علاقه دارید می رسد برای این کار باید ابتدا شخص مورد نظر را در ذهن خود تجسم کنید و به بر قراری ارتباط از طریق ذهن با او بپردازید البته قبل از انجام این کار باید نسبت به خودتان اعتماد به نفس و همچنین حس خوبی داشته باشید و اینکه هنگامی که فرد مورد علاقه ی خود را در ذهن خود تصور می کنید نباید افکار منفی به سراغ شما بیایند تا تمرکز شما به هم نخورد.

۶-حالا که فرد مورد نظر را در ذهن خود تصور کردید باید از طریق ذهن خود انرژی های مثبت و حس های خوب و حس مشتاق ازدواج با شما بودن را در دل او بیاندازید و آن را به طرف مقابل بفرستید برای انجام این کار می توانید با تصور اینکه یک پل میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد و شما احساسات و عواطف خود را از طریق این پل برای او می فرستید به ایجاد ارتباط ذهنی یا تله پاتی برای ازدواج بپردازید همچنین در این مرحله می توانید از جملات تاکیدی مانند: فرد مورد نظر نیز مایل به ازدواج با من است، او نیز مرا دوست دارد و با من تماس خواهد گرفت و ما در نهایت ازدواج خواهیم کرد و … استفاده کنید، هرچه تصور شما دقیق تر باشد قطعا ارتباط ذهنی قوی تری خواهید داشت.

خوب در این مقاله با تله پاتی برای ازدواج چیست آشنا شدیم. لینک سابلیمینال تله پاتی هم در پایین برای شما قرار داده شده تا با آن به تقویت فرکانسها و قدرت تله پاتی خود بپردازید.

در پایان اگر سوال یا نظر یا پیشنهادی دارید با ما در دیدگاه ها مطرح کنید.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک تله پاتی عشق کلیک کنید

البته امیدواریم که از این توانایی برای افراد استفاده کنید که واقعا آنها را دوست دارید چرا که قدرت تله پاتی بالا تاثیرات عمیق و سنگین بر روی دیگران خواهد داشت

البته امیدواریم که از این توانایی برای افراد استفاده کنید که واقعا آنها را دوست دارید چرا که قدرت تله پاتی بالا تاثیرات عمیق و سنگین بر روی دیگران خواهد داشت.

راستی برای اینکه این تله پاتی را قدرتمند تر انجام دهید سعی کنید که واقعاً در ذهن خودتان هم از لحاظ منطقی این فرد را فرد مناسب برای خود بدانید

2 پاسخ
  1. مینا گفته:

    مرسی خوب بود تعریفتون واقعا تله پاتی یکی از عجیبترین قدرتهای بشر هست و من بهش خیلی اعتقاد دارم و بارها هم برام پیش اومده

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (5 {امتیازها})