تله پاتی عشق یک طرفه

تله پاتی عشق یک طرفه

(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک سابلیمینال تله پاتی کلیک کنید

در مقاله تله پاتی عشق یک طرفه چیست می خواهیم شما را با مفهوم این تله پاتی و کارکردهای مرتبط با آن و نحوه انجام آن آشنا کنیم.

همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال تله پاتی عشق ) که قدرت تله پاتی عشق یک طرفه شما را هزاران برابر می کند و تقریبا می توانید مطمئن باشید که پیام های شما دریافت می شود. این آلبوم برای هر نوع تله پاتی مربوط به امور عشقی بسیار قدرتمند و اثرگذار می باشد.

با ما همراه باشید.

در زندگی روزمره همه‌ ی انسان ها مسائل مهمی وجود دارد که بخش مهمی از وقت افراد صرف فکر کردن و انجام آن ها می شود، یکی از این مسائل که در بازه ای از زندگی انسان اتفاق می افتد عشق است. به طور طبیعی هر فردی در زندگی خود برای یکبار هم که شده عاشق می شود و حس عشق را تجربه می کند از این رو افراد عاشق همیشه در جست و جو راه هایی برای ارتباط و ابراز علاقه به عشق خود هستند. راه های ارتباطی میان عاشق و معشوق ممکن است از راه ذهن و یا به صورت رو در رو باشد. ارتباط ذهنی یا تله پاتی عشق یک طرفه روش خاصی برای ایجاد ارتباط میان یک فرد عاشق و یک فردی هست که هنوز درگیر رابطه نشده است. حال ممکن است بپرسید تله پاتی عشق یک طرفه چیست و چگونه باعث ایجاد ارتباط ذهنی و نهایتا کمک به جذب فرد مقابل می شود پس با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که این نوع تله پاتی چیست و چه مراحلی دارد.

تعریف کلی تله پاتی عشق یک طرفه چیست

همانطور که گفته شد راه های مختلفی برای ایجاد ارتباط میان افراد وجود دارد که یکی از این راه ها تله پاتی است اما قبل از این که بگویم چطور می توانیم از تله پاتی عشق یک طرفه  استفاده کنیم می خواهیم بگوییم که تعریف آن را بگوییم.

ایم نوع تله پاتی برای جذب یک فرد که او به اندازه شما عاشق نیست صورت می گیرد روشی برای ایجاد ارتباط و القای حس میل به رابطه داشتن با شما از طریق ذهن میان شما و فردی است که عاشق او هستید

شاید در ابتدا فکر کنید که این تله پاتی روش بسیار سخت و دشوار است که هر کسی قادر به انجام آن نیست و فقط افرادی که قدرت خاص و فرا طبیعی دارند می توانند آن را انجام دهند اما باید بگوییم که تله پاتی عشق یک طرفه در ابتدا ممکن است کمی دشوار باشد اما به مرور زمان و با انجام یکسری تمرین های خاص می توان ارتباط ذهنی با فردی که دوستش داریم انجام دهیم. در ادامه به توضیح مراحل تله پاتی عشق یک طرفه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

تله پاتی عشق یک طرفه

مراحل استفاده از تله پاتی عشق یک طرفه چیست

استفاده از تله پاتی عشق یک طرفه دارای مراحل خاص و مهمی است که این مراحل باید به طور منظم و دقیق انجام شود تا بتوان به این قدرت رسید که از طریق ذهن با کسی که می خواهید با او رابطه داشته باشید ارتباط ذهنی برقرار کنید. مراحل تله پاتی باید هر روزه و چند مرتبه تکرار شوند تا فرد بتواند به  قدرت استفاده از تله پاتی مربوطه برسد ، مراحل استفاده به شرح زیر هستند:

۱-اولین گام برای استفاده از تله پاتی عشق یک طرفه این است که باید در محیطی آرام و به دور از سر و صدا قرار داشته باشید تا آرامش و تمرکز لازم را برای انجام این کار داشته باشید قطعا محیط های پر سر و صدا و شلوغ محیطی نامناسب است و فرد نمی تواند تمرکز لازم را برای انجام این کار داشته باشد.

۲-مرحله ی دوم داشتن حالتی ریلکس و راحت برای بدن است یعنی اینکه فرد در حالتی مانند دراز کشیدن قرار بگیرد تا راحتی و آرامش کامل برای او فراهم شود.

۳-شاید مهمترین مرحله در میان این مراحل داشتن ذهن و جسمی آرام و به دور از هر نا آرامی است پس در این مرحله باید سعی کنید هم روح و هم جسم خود را آرام کنید و اگر به هر دلایلی ذهن یا جسم شما نا آرام است با به کار گیری روش های خاصی آن ها را آرام کنید.

۴-بعد از اینکه در محیطی آرام قرار گرفتید و ذهن شما به آرامش رسید حالا باید نفس های منظم و عمیق بکشید تا شرایط برای ارتباط ذهنی به طور کامل برقرار شود.

۵- بعد از انجام مراحل بالا حالا نوبت به ایجاد ارتباط میان شما و فردی که به او علاقه دارید می رسد برای این کار باید ابتدا شخص مورد نظر را در ذهن خود تجسم کنید و به بر قراری ارتباط از طریق ذهن با او بپردازید البته قبل از انجام این کار باید نسبت به خودتان اعتماد به نفس و همچنین حس خوبی داشته باشید و اینکه هنگامی که فرد مورد علاقه ی خود را در ذهن خود تصور می کنید نباید افکار منفی به سراغ شما بیایند تا تمرکز شما به هم نخورد.

۶-حالا که فرد مورد نظر را در ذهن خود تصور کردید باید از طریق ذهن خود انرژی های مثبت و حس های خوب و حس مشتاق رابطه با شما بودن و عاشق شما شدن را در دل او بیاندازید و آن را به طرف مقابل بفرستید برای انجام این کار می توانید با تصور اینکه یک پل میان شما و فرد مورد علاقه تان وجود دارد و شما احساسات و عواطف خود را از طریق این پل برای او می فرستید به ایجاد ارتباط ذهنی یا تله پاتی عشق یک طرفه بپردازید همچنین در این مرحله می توانید از جملات تاکیدی مانند: فرد مورد نظر نیز مایل به رابطه با من است، او نیز مرا دوست دارد و و ما در نهایت با هم رابطه خواهیم داشت و … استفاده کنید، هرچه تصور شما دقیق تر باشد قطعا ارتباط ذهنی قوی تری خواهید داشت.

خوب در این مقاله با تله پاتی عشق یک طرفه چیست آشنا شدیم. لینک سابلیمینال تله پاتی هم در پایین برای شما قرار داده شده تا با آن به تقویت فرکانسها و قدرت تله پاتی خود بپردازید.

در پایان اگر سوال یا نظر یا پیشنهادی دارید با ما در دیدگاه ها مطرح کنید.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک تله پاتی عشق کلیک کنید

البته امیدواریم که از این توانایی برای افراد استفاده کنید که واقعا آنها را دوست دارید چرا که قدرت تله پاتی بالا تاثیرات عمیق و سنگین بر روی دیگران خواهد داشت

البته برای اینکه این تله پاتی را قدرتمند تر انجام دهید سعی کنید که واقعاً در ذهن خودتان هم از لحاظ منطقی این فرد را فرد مناسب برای خود بدانید

4.7/5 - (8 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

4 پاسخ
  1. سوگند گفته:

    من تله پاتی رو واقعا دوست دارم و خیلی برام پیش اومده در روابطم . وقتی هم سابش رو گوش کردم که دیگه خیلی قدرتش بیشتر شد مرسی از شما

    پاسخ
  2. ارشيا جعفري گفته:

    سلام من خودم درباره اين موضوع يكم شك دارم البته از نظر منطق كه فرموديد من به يه پسر تركيه اي هست كه به شدت بهش علاقه و حس عاطفي عميقي روشون دارم همجنس من هستش و من خودم هجده سالمه و اين معشوقه فرد نسبتاً مشهور هستش و سنشون نزديك به سي ساله و يكمي شك وترديد براي رسيدن بهش دارم اين كه واقعاً جنسيت ضروريه چونكه اونجور كه گفتين با روح سروكار داريم

    پاسخ
    • زنبورک گفته:

      خجالت بکش، کلمه مقدس عشق را با هوسرانی کثیف آلوده نکن. هم جنسگرایی و همجنس بازی هیچ ارتباطی با عشق نداره. ضمناً اگر کمی سواد داشتی می فهمیدی که یک مرد یا یک پسر معشوقه نیست، معشوقه به زن و دختر گفته میشه هم جنس باز.

      پاسخ
    • ساید و خاهرها گفته:

      سلام من یک تاجک هستم و ۲۰ سالمه عاشق فردی شودم که او فرسخها از من دوست و منو نمیشنسه و نمیدونه چون اون یک فرده مشهوره خیلی خیلی مشهوره اون تو کوری جونوبی زندگی میکنه من از وقتی عاشقش شودم به دومباله راهی هستم که بهش برسم و اکنون میخام راه تلپاتیرو امتحان کونم واقان جواب میده میتونم هسمو بهش برسونم

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *