دعای قبولی در لاتاری

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب برنده شدن در قرعه کشی ها و لاتاری ها روی لینک سابلیمینال برنده شدن در قرعه کشی کلیک کنید.

ضمنا این آلبوم دارای کد جذب مربوطه نیز می باشد.

سلام به شما همراه گرامی امروز می خوایم برای شما بهترین انواع دعای قبولی در لاتاری رو براتون بنویسیم همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم به نام سابلیمینال برنده شدن در قرعه کشی ( حاوی کد کیهانی برنده شدن در قرعه کشی ) که موجب جذب برنده شدن شما و انتخاب شدن شما در قرعه کشی ها می شود و احتمال این اتفاق را به طور معجزه آسا و شگفت انگیزی بالا می برد.

امیدوارم که به صورت کاملا کاربردی بتونیم شما را با انواع دعاها و همچنین اذکار آشنا کنیم.

دعای قبولی در لاتاری

دعای قبولی در لاتاری ::  نکات کلی درک مفهوم

اما قبل از اینکه بخواهیم شروع کنیم و بریم سراغ اصل مطلب

لازمه چند نکته رو با شما در میان بگذارم. یکی در مورد مفهوم شانس و دیگری در مورد مفهوم خوش شانس بودن.

ببینید دوستان عزیز شانس در این جهان قانون دارد. اینطور نیست که یک نفر بیهوده خوش شانس باشه و یه نفر دیگه بیهوده بدشانس باشه.

پس اینکه ما فکر کنیم که این قضیه یه چیزه غیر قابل کنترلی برای ما هست کاملا اشتباهه.

حالا سوالی که پیش میاد اینه که چطور ما میتونیم خوش شانس باشه.

عزیزان خوش شانس بودن یعنی در زمان درست در مکان درست اتفاق دلخواهمان را تجربه کنیم. حالا می‌خواهیم با یکسری دعاها به خودمون کمک کنیم که بتونیم یک جذب متفاوتی داشته باشیم و انشاالله در قرعه کشی مدنظرمون برنده بشیم.

نکته بسیار مهم دیگری که لازم هست مدنظر داشته باشید این هست عزیزان در گذشته کمتر اتفاقاتی مثل قرعه کشی یا لاتاری و هر چیزی شبیه به این اتفاق می افتاد و لفظی که غالباً در گذشته در این باره به کار برده می شد خوش شانس بودن و خوش اقبال بودن و  رو آوردن بخت به کار می رفت.

به عنوان مثال امامان دعاهایی را برای افراد تجویز می کردند تا این خوش اقبالی و خوشبختی به سمت زندگی آنها برود.پس اینطور تصور نکنید که به عنوان مثال بزرگان ما و بزرگان دینی که غالباً هم در گذشته بودند به عنوان مثال برای قرعه کشی خاصی که امروزه روز مد نظر ما هست دعای مخصوصی گفته اند بلکه این خواسته ما در مفهوم و ذات اتفاق با گذشته یکی است و ما می‌توانیم از آن دعاها هم استفاده کنیم

دعای قبولی در لاتاری

دعای قبولی در لاتاری ::  دعایی مجرب از شیخ بهایی

شیخ بهایی رحمت الله علیه دعایی در این زمینه دارند که خودشان توصیه کرده اند برای این که خوش شانس باشید و اینکه اصطلاحاً شانس بیاورید این دعا را بخوانید اما شرایط خواندن این دعا به این شکل هست که این دعا بایستی  به مدت ۱۰ روز خوانده شود.

هرچند توصیه من به شما این است که در تمام مدت باقیمانده تا قرعه کشی هر روز در حالی که طهارت دارید یعنی منظور این است که جنب نباشید  و آرامش دارید و احساس خوبی دارید این دعا را با حضور قلب واقعی بخوانید.

حتما هم قبل از دعا و بعد از دعا از ذکر صلوات بر محمد و  آل محمد هم استفاده کنید.

شاید برایتان باورکردنی نباشد اما جناب شیخ بهایی رحمت الله فرمودند که  محال است کسی این دعا را  طبق دستورالعمل گفته شده بخواند و حاجت خویش نیابد.

اما این دعای فوق العاده به شرح زیر است :

“بسم الله الرحمن الرحیم ، یا مُفَتِّحَ الاَبواب و یا مُقَلِّبً القُلوبِ و الاَبصارِ و یا دلیلَ المُتَحَیِّرینَ و یا غیاثَ المُستَغیثین ، تَوَکَّلتُ عَلَیکَ یا رَبِّ وَاقضِ حاجَتی و اکفِ مُهِمّی ، و لا حولَ و لا قُوَّهَ اِلّا بِاللهِ العَلیِ العَظیم، و صلی الله علی محمد و آل محمد و آلِهِ اَجمَعین”

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب برنده شدن در قرعه کشی ها و لاتاری ها روی لینک سابلیمینال برنده شدن در قرعه کشی کلیک کنید.

ضمنا این آلبوم دارای کد جذب مربوطه نیز می باشد.

دعای قبولی در لاتاری :: ذکر مفیدی برای خوش شانسی

یکی از دعاهای بسیار مجرب در این رابطه که بزرگان حتی از آن به عنوان دعای خوش شانسی یاد کرده‌اند این است که بعد از هر نماز یک بار ذکر شریف بسم الله الرحمن الرحیم را با حضور قلب بگویید و سپس صد مرتبه بر محمد و آل او صلوات بفرستید و سپس این دعا را بخوانید :

“اللهم یا علی یا متعال و یاعالم بحالی و أحوالی أرسل مفاتیحک و حل أقفالی و ارزقنی برزق واسع و أنا فی مکانی یا من لا یغیب عنی و لا ینسانی اللهم أنت لها و لکل حاجة فاقضها بفضل بسم الله الرحمن الرحیم ما یفتح الله للناس من رحمته فلا ممسک لها”

دعای قبولی در لاتاری ::  دعای امام ششم

اما در مورد دعایی که از امام ششم (ع) مطرح شده در این رابطه هم خوب هست که برای شما هم گفته بشه و اون هم ترتیبش به این صورت هست که شما دو رکعت نماز می کنید و بعد از نماز این ذکر رو سه مرتبه تکرار میکنید :

“تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ”

دعای قبولی در لاتاری ::  ذکر مناسب

از جمله اقداماتی که می توانیم برای افزایش شانس من در قرعه کشی ها انجام دهیم این هست که سعی کنیم همیشه دائم الوضو باشیم. اما ذکری که به ما میتونه کمک بکنه انشالله اتفاق دلخواه رقم بخوره این ذکر هست که :

” فَسَیَکفیکَهُمُ اللهُ وَ هُوَ السَّمیعُ العلیم”

اگر به راستی می خواهید که خوش شانس و خوش اقبال باشید هر شب خواندن سوره الواقعه را فراموش نکنید.

همچنین آیات دیگری از قرآن که می‌تواند برای شما در این زمینه بسیار مفید باشد تلاوت آیاتی از سوره طلاق است سوره طلاق آیه ۲ و ۳ را سعی کنید که زیاد بخوانید.

در صورت امکان هر شب سوره واقعه را قرائت کند و بر تلاوت آیات 2 و 3 سوره طلاق استمرار ورزد.

خوب دوستان در این مقاله با دعای قبولی در لاتاری آشنا شدید و همچنین لینک سابلیمینال برنده شدن در قرعه کشی ها را برای شما قرار دادیم تا بتوانید درون خود را با خواسته تان تنظیم کنید و هم جهت کنید و انشالله این جذب را برای خودتون راحت تر و آسان تر کنید

5/5 - (11 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *