دفع رقیب عشقی

دفع رقیب عشقی

ویدئو معرفی ابزاری فوق العاده برای دفع رقیب عشقی از معشوق شما

(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم جذب دور شدن رقیب عشقی از معشوق و برتری داشتن در چشم معشوق روی لینک سابلیمینال حذف رقیب عشقی کلیک کنید

برای مشاهده آلبوم جذب فرد مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب فرد مورد نظر کلیک کنید

در این مقاله به بررسی روش دفع رقیب عشقی خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال جذب فرد مورد نظر و یا جذب کراش ) که موجب دفع رقیب عشقی شما و جذب شدن عشقتان به سمت شما با قانون جذب می شود. با ما همراه باشید.

بیشتر افراد تجربه حضور شخص دیگری را در رابطه خود داشته‌اند. بنابراین دفع رقیب عشقی می‌تواند اولویت رابطه آن‌ها قرار بگیرد. ممکن است این احساس گاهی یک شک یا تردید قلمداد شود، اما گاهی کاملاً حقیقت دارد. اگر در دوره‌ای هستید که در رابطه خود احساس سردی و اضطراب را تجربه می‌کنید یا به دنبال راهکاری برای رفع آن هستید؛ این مطلب می‌تواند به شما کمک کند. ما معتقد هستیم ذهن شما، قدرت رفع هرگونه مشکل در روابط را دارد و شما می‌توانید با آگاهی به آن‌ها روابط خود را مدیریت کنید.

دفع رقیب عشقی :: آیا هنوز مرا دوست دارد؟

زمانی که به رقیب عشقی خود فکر می‌کنید، شما تمایل دارید که او را با خود مقایسه کنید. این کار ممکن است احساس ضعف یا قدرت به شما بدهد، بنابراین شما برای دفع رقیب عشقی خود به آن نیاز دارید. شما به همان اندازه که از نقص‌ها و شکست‌های خود آگاه هستید، از خصوصیات و ویژگی‌های مثبت خود نیز باید اطمینان داشته باشید. این گفته را از ما بپذیرید که شما هرگز نمی‌توانید به شکل غیر قابل تحملی آزاردهنده باشید. شما نباید هرگز احساس تحقیر از آنچه که در رابطه باعث نارضایتی شده است داشته باشید. شما حق صحبت کردن دارید و این همان چیزی است که به شما کمک می‌کند، با قدرت و خونسردی رقیب عشقی خود را حذف کنید.

این که شما به خود علاقه داشته باشید در وهله اول اهمیت بیشتری نسبت به دوست داشته شدن توسط دیگران دارد؛ چرا که افراد سبک متفاوتی در روابط خود دارند. شما برای حذف رقیب عشقی خود نیاز به سلاح قدرتمندی دارید، زمانی که خود را دوست داشته باشید می‌توانید از ویژگی‌های که رقیب عشقی شما فاقد آن‌ها هستند به عنوان سلاح استفاده کنید.

دفع رقیب عشقی :: به جنگ با رقیب بروید!

ابتدا این حقیقت را بپذیرید که برای دفع رقیب عشقی نیاز به پذیرش مواردی از جانب شما دارد. درک این موارد به شما قدرت خواهد داد. لطفاً بپذیرید که شریک شما با وارد شدن به یک رابطه جدید و از دست دادن شما، وارد دروازه بهشت نشده است! او وارد یک رابطه جدیدی شده است که تمام مشکلات خود را در کنار جذابیت‌های خود دارد. او یک رابطه ناقص را ر‌ها کرده و با رابطه دیگری آن را عوض کرده است. هرگز نباید تمام روز و شب خود را با این فکر که او تمام مشکلاتش بدون شما و با وجود شریک جدید حل خواهد شد و همیشه خوشحال است، سپری کنید!

احتمالاً شما اشتباهات شما زیادی داشته‌اید و رابطه شما یک رابطه انسانی بوده و نه یک رابطه متفاوت. این باور اشتباه که اگر من در رابطه متفاوتی بودم، هرگز اینطور غم‌زده نبودم، اشتباه است. احساس اینکه شما یک جانشین دارید، هرگز خوشایند نیست اما این به این معنی نیست که شما بد هستید. به ارزش‌های روابط خود با هم فکر کنید، به آنچه که باعث تحریک شما باهم می‌شد. شاید لازم است آن‌ها را به او یادآوری کنید.

برای خلاص شدن از شر رقیب عشقی قدرت ذهن خود را افزایش دهید!

اگر به دنبال به هم زدن رابطه خود نیستید و مایل هستید رابطه خود را بسازید، شما به قدرت ذهنی نیاز دارید. چرا که قدرت فیزیکی در زمانه امروز به کار شما بیاید و برای شما هزینه بر خواهد بود! برای دفع رقیب عشقی شما نیاز به این دارید که احساس ناامیدی و سرخوردگی نداشته باشید و همینطور بتوانید با شریک خود، نواقص روابط خود را برطرف کنید؛ ما پیشنهاد می‌کنیم هرگز این موقعیت را ازدست ندهید. زوج‌های موفق از پیام‌هایی که این اتفاق به آن‌ها می‌دهد درس می‌گیرند. بهتر است درباره این اتفاق کنجکاو باشید تا عصبانی! چرا که با خونسردی می‌توانید مطمئن شوید که شریک شما چرا برای شما احترام قائل نبوده و آیا لازم است فرصت داشته باشد که احترام شما را به دست بیاورد؟

اگر واقعاً شریک خود را دوست دارید، او هم به شما علاقه دارد؛ لازم است بدانید که دوست داشتن شریک به این معنی نیست که او همیشه عالی و بینظیر است و باید تحسین برانگیز باشد. اتفاقاً به این معناست که در رابطه نیاز به دلسوزی و بخشش وجود دارد. نیاز به احساس اعتماد به خود و شریک اهمیت زیادی دارد و باید برای به دست آوردن این ارزش تلاش کرد. البته این کار آسان نیست و دردسر‌های خود را دارد. اما مسیر مطمئن و قدرتمندی دارد. این قدرت شخصی است و برای شما اعتماد به نفس به همراه خواهد داشت. توصیه ما به شما استفاده از با عبارات تأکیدی سابلیمینال است. مفاهیمی که به ذهن شما قدرت می‌بخشد.

ما چطور به شما کمک میکنیم؟

دفع رقیب عشقی تنها میتواند یکی از اتفاقات ناگوار زندگی شما باشد. شما ممکن است از این اتفاق درس بگیرید اما شما می‌توانید حضور رقبای سخت و بزرگ را برای تمام طول رابطه خود پیشگیری کنید. با عبارات تأکیدی سابلیمینال به ذهن ناخودآگاه خود مفاهیمی را القا می‌کنید که به شما رفتار و عملکرد هوشمندانه می‌دهد. این تأکیدات قوای کمکی برای شما محسوب می‌شوند. در نظر داشته باشید موفقیت از آن شماست تنها زمانی که رقیب عشقی خود را به صورت تدریجی از وسط رابطه خود بیرون کنید. شما با کمک سابلیمینال می‌توانید به محبوبیت در قلب شریک خود برسید و برای همیشه با رقبای خود خداحافظی کنید.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ،

برای مشاهده آلبوم جذب دور شدن رقیب عشقی از معشوق و برتری داشتن در چشم معشوق روی لینک سابلیمینال حذف رقیب عشقی کلیک کنید

برای مشاهده آلبوم جذب فرد مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب فرد مورد نظر کلیک کنید

دفع رقیب عشقی

در این مقاله شما را با روش دفع رقیب عشقی آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال جذب فرد دلخواهتان و نیز جذب کراش را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.

5/5 - (14 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *