راه های ساده درمان زود انزالی

راه های ساده درمان زود انزالی

در این مقاله شما را با راه های ساده درمان زود انزالی آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال درمان زود انزالی ) که موجب تغییر حالات و شرایط ذهنی و حسی و بدنی و کارکردهای ناخودآگاه عصبی مرتبط با انزال شدن و رسیدن به ارگاسم با کمک تلقین به ضمیر ناخودآگاه می شود و عادات عصبی شما را در این باره دگرگون می کند.

زود انزالی یکی از چالش هاییست که امروزه متاسفانه خیلی از جوانان،  با آن دست و پنجه نرم میکنند. اما چه زمان میگوییم فرد زود انزال است؟ در پاسخ میگوییم زمانی که شخص قبل از دخول و زیر دودقیقه پس از دخول، به ارگاسم برسد این شخص دچار اختلال زود انزالی است و باید برای درمان آن کاری انجام دهد. میانگین سنی افرادی که دچار اختلال زود انزالی هستند از بیست و دو سال تا سی و دو سال برآورد میشود. زود انزالی میتواند موجب نارضایتی همسر و یا پارتنر شود. در نتیجه آن، اعتماد به نفس شخص پایین می­آید. ممکن است شخص، دیگر اعتماد به نفس لازم برای براقراری رابطه های پس از آن را نداشته باشد. لازم به ذکر است زود انزالی در اولین رابطه و حتی در چند رابطه اول کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد. همچنین اگر در سن نوجوانی اتفاق افتد این کاملا طبیعی خواهد بود. اما از میانگین سنی مشخص شده به بعد، زود انزالی یک اختلال است که باید برای درمان آن خیلی سریع اقدام کرد.

حال « ریشه این مشکل از کجاست؟ و برای درمان آن باید چه کارهایی انجام داد؟ » سوال هایی است که در ادامه به پاسخ آنها میپردازیم.

روش­های درمان زودانزالی

از جمله راه های ساده درمان زود انزالی میتوان به چند روش، که هر کدام در زمینه­های مختلف هستند اشاره کرد. روش هایی مثل تمرینات ذهنی، ورزش­های مربوط به درمان زودانزالی، خوردن خوراکی های مناسب، همکاری شریک جنسی و دانسن ممنوعه های زودانزالی و موارد دیگر  میتوانند برای درمان  کمک کنند. در این مطلب سعی داریم به مهمترین این موارد بپردازیم.

راه های ساده درمان زود انزالی :: انجام تمرینات ذهنی

تمرینات ذهنی یکی از مهمترین راه های درمان زود انزالی هستند؛ چرا که بیشترین علت به وجود آمدن اختلال زودانزالی مشکلات روحی و روانی میباشد. اختلالاتی مثل اظطراب و افسردگی و همچنین وجود مشغله های ذهنی، میتواند باعث بروز اختلال زود انزالی شود. درمان هر یک از این اختلالات  کمک بزرگی در درمان زودانزالی خواهد داشت.

نداشتن استرس برای درمان زودانزالی

قبل از شروع رابطه سعی کنید به موضوعاتی فکر کنید که اظطراب شما را کم میکند. استرس اینکه فرد نتواند رابطه خوبی با شریک خود داشته باشد، میتواند اظطراب او را زیاد کند؛ به همین علت قبل از شروع رابطه باید استرس را از خود دور کرد.

کمرنگ کردن افسردگی برای درمان زودانزالی

افسردگی در مردان، باعث بروز زود انزالی، و افسردگی در زنان، باعث دیر انزالی آنها میشود. این اختلال نیاز به طول درمان دارد به همین علت شما باید از شریک خود بخواهید برای درمان این اختلال صبور باشد. شاید نتوان در حین درمان زود انزالی، به درمان افسردگی پرداخت. اما میتوان آن را کمرنگ کرد. افسردگی از بین نمیرود، مگر با تمرین، نوع شخصیت افراد و همچنین به کمک دارو. با این وجود با کمرنگ تر شدن افسردگی،  زود انزالی نیز زودتر درمان خواهد شد.

راه های ساده درمان زودانزالی :: حرکات ورزشی برای درمان زود انزالی

یکی از راه های ساده درمان زودانزالی انجام حرکات ورزشی است.  در این مطلب به معرفی مفیدترین آنها میپردازیم.

حرکت کگل

حرکت کگل یکی از معروفترین حرکات ورزشی برای درمان زود انزالی به شمار میرود. با انجام این حرکت « دو ست ده ­تایی در دو روز درهفته » کمک بزرگی برای شمامحسوب میشود. حرکت کگل یکی از محبوب ­ترین حرکات برای درمان این اختلال به شمار میرود.

پلانک معکوس

از دیگر حرکات مفید برای درمان زودانزالی، حرکت پلانک معکوس است. پلانک معکوس با تقویت کردن عضلات پشت ساق پا، عضلات دست و کمر میتواند کمک کننده خوبی برای درمان این اختلال باشد. انجام « دو ست ده تایی آن در دو روز درهفته » توصیه میشود.

هیپ تراست نشسته

حرکت هیپ تراست نشسته نیز محبوب است؛  چرا که انجام این حرکت نیز عضلات کمر و شکم را تقویت میکند و به طول درمان کمک میکند. برای این حرکت انجام یک ست ده تایی توصیه میشود.

ورزش کرد برای درمان زود انزالی بسیار محبوب است . انجام منظم و بیشتر این حرکات نیز به درمان آن کمک میکند.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ،برای مشاهده آلبوم سابلیمینال درمان زود انزالی روی لینک سابلیمینال درمان زود انزالی کلیک کنید

راه های ساده درمان زود انزالی

راه های ساده درمان زود انزالی :: مصرف خوراکی های مناسب

امروزه خیلی از جوانان به دنبال راه­های ساده درمان زودانزالی هستند. مصرف خوراکی های مناسب علاوه بر حفظ سلامتی، به درمان زودانزالی نیز کمک می­کنند. به خصوص خوراکی هایی که حاوی گلوکز هستند؛ « البته در صورتی که علل زود انزالی دیابت نباشد » به درمان زود انزالی کمک میکنند. در ادامه به مهمترین این خوراکی ها اشاره می­کنیم.

موز

موز یک میوه بسیار مقوی است. مصرف موز برای مردان مفید است. وجود گلوکز بالا در این میوه نه تنها به درمان زود انزالی، بلکه به افزایش میل جنسی کمک میکند. همچنین موز انرژی بالایی به بدن تزریق میکند. مصرف روزانه یک موز میتواند به درمان این اختلال کمک کند.

سیر

زینک موجود در سیر در درمان زود انزالی بسیار کمک کننده است. زینک یک لازمه برای بدن، به خصوص در مردان میباشد. مصرف زینک علاوه بر جلوگیری از سرطان پروستات،  به افزایش و تقویت تعداد اسپرم و همچنین درمان زودانزالی مفید است.

گردو

گردو از جمله خوراکی هایی محسوب میشود که علاوه بر خواص بیشمار آن، به طولانی­تر شدن رابطه جنسی کمک میکند. تعداد اسپرم را افزایش داده و آن را تقویت میکند. ازاین رو مصرف گردو در درمان زودانزالی کاربرد دارد. برای نتیجه بهتر میتوان گردو را با عسل مصرف کرد.

مصرف خوراکی های دیگر مثل آووکادو، هویج، شلغم و بادمجان نیز برای درمان اختلال زود انزالی مفیداست.

مصرف معجون هایی از قبیل موز و مغزیجات، معجون سیب و عسل و شوید و جعفری «به صورت جوشانده»، معجون سیب و عسل و گلاب و نیز مصرف روغن گاو به همراه سیر میتواند مفید باشد.

راه های ساده درمان زود انزالی :: همکاری شریک جنسی

یکی از اثر گذارترین راه های ساده درمان زودانزالی، همکاری همسر و یا پارتنر است. همسر و یا پارتنر میتواند به روند درمان سرعت بخشد؛ و حتی میتواند سرعت آن را به صورت نزولی کاهش دهد. پارتنر در رابطه بسیار اهمیت دارد. شخص برای شریک جنسی خود به دنبال یک رابطه نرمال است؛ اما در این رابطه مشکلی وجود دارد و آن انزال زودهنگام است. برای درمان، پارتنر باید همکاری لازم را داشته باشد. او باید از لحاظ ذهنی، به شریک خود بفهماند که او را درک کرده است. استرس او را با این کار کاهش داده و به او امیدواری دهد. همچنین در حین رابطه با او همکاری داشته باشد. برای مثال: قبل از اینکه فرد به نقطه اوج خود برسد میتواند با مالش عضله های بالای ران، ارگاسم شریک خود را به تعویق بی­ا­­ندازد. نوع برخورد شریک جنسی برای بهبود و یا بدتر شدن اختلال،  بسیار تاثیرگذار است.

راه های ساده درمان زود انزالی :: معاشقه قبل از دخول

یکی از راه های ساده درمان زود انزالی معاشقه است. معاشقه نوعی از رابطه است که در آن دخول صورت نمیگیرد. با این حال معاشقه میتواند تحریک پذیری بسیار بالایی را داشته باشد. توصیه داشتن معاشقه قبل از دخول، به این علت است که کمی از هیجان اولیه کاسته خواهد شد. اگر دخول بدون معاشقه صورت پذیرد برای شخصی که دچار اختلال زود انزالی است مفید نخواهد بود. معاشقه او را هیجان زده خواهد کرد و تمام احساس او،  در لحظات اول با لذت فراوان همراه خواهد بود؛ و نتیجه آن انزال زودرس میشود. لازم است بگوییم معاشقه نباید با تحریک مستقیم آلت تناسلی مردانه روبه­رو باشد. در این صورت آلت تناسلی بیشتر تحریک شده و نتیجه آن، انزال زودرس خواهد بود.

چرب کردن کمر

چرب کردن کمر با روغن نارگیل، روغن بادام و سیاهدانه، میتواند کمر را تقویت کند. بهتر است برای چرب کردن کمر با روغن نارگیل، خودتان روغن را از نارگیل به دست بیاویرید.

ممنوعه های مضر برای زود انزالی

از جمله ممنوعه­هایی که تاثیر منفی بر روند درمان خواهند داشت؛ میتوان به مصرف دخانیات و خودارضایی اشاره کرد. در ادامه به توضیح هرکدام از این موارد خواهیم پرداخت.

مصرف دخانیات ممنوع!

مصرف دخانیات به خصوص قلیان و سیگار باعث زودانزالی میشود؛ و برای درمان زود انزالی مصرف دخانیات را باید قطع کرد. البته مصرف برخی مواد مخدر مثل تریاک و الکل، شاید انزال را به تعویق بی­اندازد؛ ولی این مواد اعتیاد آور هستند و برای سلامت بدن مضر. الکل باعث به وجود آمدن اختلال نعوظ نیز میشود.

خودارضایی ممنوع!

یکی از مضرات بیشمار خودارضایی،  زود انزالی است. خودارضایی، خود یک بحث جداگانه است. خودارضایی براساس شیوه انجام آن، میتواند باعث دیرانزالی و یا زودانزالی شود. اگر خودارضایی مریض گونه و به علت افسردگی و ناراحتی صورت نگیرد؛  منجر به زود انزالی میشود. البته در این صورت باید امیدوار بود.  چرا که اگر خودارضایی منجر به دیرانزالی گردد نیاز به طول درمان بیشتری دارد. انجام رابطه برای افرادی که با اعتیاد به خودارضایی، دیرانزال شده­اند دشوار خواهد بود.

راه های ساده درمان زود انزالی

اختلال زود انزالی میتواند ریشه در مشکلاتی داشته باشد، که باید هر چه سریعتر برای درمان آن کاری انجام داد. چرا که نارضایتی از رابطه توسط همسر و یا پارتنر، علاوه بر برهم خوردن رابطه، باعث کاهش اعتماد به نفس خواهد شد. حال راهکار زود انزالی چیست؟ برای بهبود آن باید چه کارهایی را انجام داد؟در ادامه مطلب به تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی خواهیم پرداخت.

راهکارهای درمان ذهنی زود انزالی

حدود هشتاد درصد از اختلالات زود انزالی، ریشه در مشکلات ذهنی و تجسمی و عصبی افراد دارد. در نتیجه، باید به سراغ تمرینات ذهنی برای درمان زودانزالی برویم. اما قبل از آن باید ریشه بروز این مشکل را بررسی کرد؛ تا بتوان به درمان آن راه یافت. مشکلاتی همچون اظطراب و استرس، افسردگی، مشغله های ذهنی و مشکلات کاری، میتوانند بخشی از این اختلالات روحی را به وجود آورند. این اختلالات روحی باعث زودانزالی در مردان و دیرانزالی در زنان میگردد. در ادامه به منظور درمان زود انزالی، تمرینات ذهنی را ارائه خواهیم کرد که امیدواریم برای شما کارآمد باشد.

راه های ساده درمان زود انزالی :: تمرین اول:کاهش اظطراب و استرس

یکی از تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی، تمرین کاهش استرس است. داشتن رابطه به کاهش استرس و اظطراب کمک میکند؛ تا زمانی که مشکل زود انزالی وجود نداشته باشد. وجود اختلال زودانزالی میتواند خود دلیلی بر وجود استرس باشد. هنگام معاشقه باید هر گونه استرس را از خود دور کنید. به این منظور قبل از شروع رابطه از همسر و یا پارتنر خود بخواهید با شما برای درمان این اختلال همکاری کند. شاید در اوایل، کار برای شما و شریکتان سخت باشد اما با تمرین مداوم این مشکل برطرف خواهد شد. به منظور کاهش استرس و اظطراب در رابطه مراحل زیر را به ترتیب راعایت کنید.

قدم اول: ابتدا قبل از رابطه آب بنوشید. نوشیدن آب میتواند کمی از اظطراب شما را کاهش دهد.

قدم دوم: زمانی را به معاشقه بپردازید. وجود معاشقه قبل از دخول، میتواند ذهن شما را از عوامل استرس زا دور کند. توجه داشته باشید معاشقه نباید شما را زیاد از حد تحریک کند.

قدم سوم: اگر قبل از رابطه شریکتان را از وجود اظطراب خود آگاه کرده باشید او شما را درک میکند؛ و دیگر نیاز نیست از این بابت دل­مشغولی، شما را تهدید کند. در این مرحله که دخول صورت میگیرد بدون داشتن استرس، به هر چیز دیگر به غیر از استرستان فکر کنید. هر چه بیشتر به خود بگویید من استرس دارم و باز هم نمیتوانم رابطه خوبی داشته باشم؛ سریعتر به ارگاسم نزدیک میشوید.

 تمرین دوم: اعتماد به نفس داشته باشید.

تمرین اعتماد به نفس، یکی از مهمترین تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی است. زودانزالی باعث کاهش اعتماد به نفس میشود. در چنین حالتی، شما باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. با خودتان تمرین هایی برای افزایش اعتماد به نفس انجام دهید؛ و مطمئن باشید مشکل شما با تلاش های خودتان به زودی برطرف خواهد شد. برای رفع این اختلال، داشتن اعتماد به نفس بسیار کمک کننده خواهد بود. چرا که وجود اعتماد به نفس، باعث بهبود استرس خواهد شد و نبود استرس یکی از لازمه های درمان زود انزالی است.

راه های ساده درمان زود انزالی

راه های ساده درمان زود انزالی :: صبر در این راه

تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی تا هشتاد درصد، احتمال بهبود شما را فراهم می­آورد. پس آن را جدی بگیرید. برای درمان زود انزالی باید ریشه این مشکل را درمان کرد. این خواسته فراهم نخواهد شد تا زمانی که شما تصمیم به درمان ریشه های این مشکل بگیرید. طول درمان، احتیاج به همکاری همسر شما دارد پس از او بخواهید تا در این راه صبور باشد.

خوب در این مقاله شما را با راه های ساده درمان زود انزالی آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال درمان زود انزالی که بهترین ابزار طبیعی برای این موضوع هست را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.منتظر نظرات ارزشمند شما در دیدگاه ها هستیم.

5/5 - (13 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *