(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال دمان بوی بد دهان به صورت درونی و طبیعی روی لینک رفع دائمی بوی بد دهان کلیک کنید.

رفع بوی بد دهان برای همیشه

رفع بوی بد دهان برای همیشه

در این مقاله به بررسی رفع بوی بد دهان برای همیشه خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال رفع بوی بد دهان برای همیشه ) که موجب تغییر حالات و شرایط بدنی و کارکردهای ناخودآگاه بدنی گوارشی مرتبط با بوی دهان با کمک تلقین به ضمیر یا همان مغز ناخودآگاه می شود.

بوی بد دهان یکی از چالش هایی است که همه ی افراد، در دوره ای از آن رنج برده اند. بوی بد دهان در صورت رفع نشدن آن، میتواند باعث کاهش اعتماد به نفس و در نهایت ضعف شخصیتی شود. بوی بد دهان از جمله مشکلاتی است که افراد را در موفق بودن در رابطه، محیط کاری و اجتماع بازمی دارد. معمولا افراد خودشان متوجه بوی بد دهان نیستند. در چنین مواقعی باید به سراغ راه کارهایی رفت نا بتوان خیلی زود از شر این معذل خلاص شد. حال برای رفع بوی بد دهان برای همیشه باید چه کارهایی انجام داد؟

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ،

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال دمان بوی بد دهان به صورت درونی و طبیعی روی لینک رفع دائمی بوی بد دهان کلیک کنید.

دلایل بوی بد دهان

برای رفع بوی بد دهان برای همیشه ابتدا باید دلیل آن را مشخص و بررسی کنیم. بوی بد دهان به دلایل مختلفی به وجود می آید. در ادامه به توضیح مختصری درباره آن میپردازیم.

  1. عفونت دندان و لثه: وجود عفونت در دندان، باعث بوی بود دهان میشود و برای رفع آن باید از پیشروی عفونت جلوگیری کرد. در این صورت هرچه سریعتر به دندان پزشک مراجعه شود.
  2. پوسیدگی دندان: پوسیدگی دندان علاوه بر ایجاد درد، باعث بوی بد دهان نیز میشود و برای درمان، باید به دندانپزشک مراجعه شود.
  3. اظطراب و استرس: از شایع ترین علل های بوی بد دهان، وجود اظطراب و استرس است. زمانی که فرد دچار استرس میشود گاز خاصی در معده تولید شده و توسط ریه، جذب میگردد. ریه نیز برای دفع آن، این گاز را به دهان فرستاده و در نتیجه، این گاز با مخاط دهان ترکیب و باعث بوی بد دهان میشود.
  4. فعالیت میکروب ها به ویژه باکتری ها: وجود میکروب و باکتری در بدن کاملا طبیعی است. در جاهایی نیز وجود باکتری ها، برای پیشگیری از بیماری ها و هضم مفید واقع میشود. باکتری ها برای زنده ماندن، از مخاط و بافت های سلولی مرده تغذیه میکنند. در نتیجه این تغذیه، نوعی گاز تولید میشود که باعث به وجود آمدن بوی بد دهان میگردد.
  5. نایژه‌آماس: نایژه آماس یا التهاب نایژه ها، از جمله عوامل داخلی بدن است که باعث به وجود آمدن بوی بد دهان میگردد.
  6. رفلاکس معده: رفلاکس باعث به وجود آمدن بوی بد دهان میشود. رفلاکس معده مشکلی گوارشی شناخته میشود. این مشکل در افراد چاق بیشتر دیده میشود.
  7. بوی بد دهان پس از بیدار شدن از خواب: این اتفاق به علت خشک شدن بزاق دهان میافتد و کاملا طبیعی است.
  8. دلایل دیگر: روزه گرفتن، نخوردن صبحانه و خالی ماندن معده، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان باعث بروز بوی بد دهان میشوند.
رفع بوی بد دهان برای همیشه

رفع بوی بد دهان برای همیشه :: درمان بوی بد دهان

در ضمن دلایل نام برده شده باید مواردی را رعایت کرد که این مشکل برطرف شود. سوال اینجاست برای رفع بوی بد دهان برای همیشه باید چه کارهایی را انجام دهیم؟

  1. رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان از مهمترین علل های این مشکل است. استفاده از خلال دندان، نخ دندان، دهانشویه و مسواک کمک میکند باقی مانده های غذا از دهان خارج شده و این مشکل را برطرف میکند.
  2. اما در شرایطی مشکل فقط با رعایت بهداشت دهان و دندان برطرف نمیشود. در چنین مواقعی همانطور که قبل تر به آن اشاره شد؛ باید ابتدا سلامت دندان و لثه بررسی شود و در صورت سالم بودن آنها، بوی بد دهان نشأت گرفته از گوارش است. خوردن خوراکی هایی مثل سیر، پیاز، فلفل، کلم، گل کلم و غذاهای پرادویه ممکن بر بوی دهان تاثیر گذار باشد. اگر در مهمانی و اجتماعی حاظر میشوید؛ میتوانید قبل از آن از خوردن خوراکی هایی از این دست اجتناب کنید.
  3. سعی کنید در اجتماع بر استرس خود غلبه کنید. اینگونه خودتان را از بوی بد دهان دور کرده اید. در هنگام استرس حتما آب بنوشید.
  4. برای رفع بوی بد دهان برای همیشه، روزانه آب زیادی بنوشید تا اینگونه بزاق دهان خشک نشود.
  5. خوردن دمنوش هایی مثل بابونه، آویشن، بومادران و چای سبز از موارد موثر در رفع بوی بد دهان برای همیشه به شمار میرود.
  6. جوشانده پوست انار را دهانشویه کنید. این جوشانده، لثه ها را پاکسازی کرده و باکتری های مضر دهان را از بین میبرد.
  7. جوشانده نعناع و گلاب را دهانشویه کنید. نعنا و گلاب، به عنوان یک خوشبو کننده عمل میکنند.
  8. راهکارهای دیگر: برای رفع بوی بد دهان برای همیشه، خوردن نعنا، ریحان و کشمش، مفید هستند. خوردن سیب، هم دندان ها را تمیز کرده و هم بوی بد دهان را از بین میبرد.همینطور استفاده از خمیردندان نعنا، دهانشویه های استاندارد، شستن دهان با نمک دریا و استفاده از خوشبو کننده های دهان «به هنگام ضرورت»، نیز مفید هستند.

رفع بوی بد دهان برای همیشه :: مصرف دخانیات ممنوع

مصرف دخانیات به خصوص سیگار، باعث بوی بد دهان میشود. سیگار کشیدن دهان را خشک میکند. در نتیجه آن، بوی سیگار در دهان باقی میماند. علاوه بر این دود دخانیات برای سلامت دندان ها مضر است و باعث پوسیدگی دندان ها میشود.

خوب در این مقاله شما را با روش رفع بوی بد دهان آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال رفع بوی بد دهان برای همیشه را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.

5/5 - (11 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ
  1. مهسا گفته:

    من یکی دهنش بو میده روم نمیشه بهش بگم شما چه کار می کنید ؟ بگید بچه ها یکی

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *