سایز نرمال آلت

سایز نرمال آلت

سلام در این مقاله ابتدا شما را با سایز نرمال آلت تناسلی یا همان سایز استاندارد آلت آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال بزرگ شدن آلت ) که موجب افزایش تجمع بافتهای چربی و اسفنجی در آلت شما شده و به افزایش طول و قطر آلت شما به صورت کاملا طبیعی و درونی کمک شایانی می کند.

تعریف سایز نرمال آلت تناسلی بسته به جمعیت مورد مطالعه و همچنین ژنتیک غالب آن جمعیت متفاوت می باشد با این حال یک سری از اندازه ها به صورت استاندارد در نظر گرفته شده که آنها را برای شما قرار داده ایم.

ابتدا برویم به سراغ اینکه میانگین سایز نرمال آلت تناسلی چقدر است …

سایز نرمال آلت تناسلی

میانگین طول آلت تناسلی در سایز آلت تناسلی نرمال : طبق تحقیقات به عمل آمده میانگین طول آلت تناسلی در هنگام نعوظ بایستی چیزی حدود 13 الی ۱۵ سانتی متر باشد.

برای اغلب افراد این اندازه چیزی در حدود ۱۴ الی ۱۶ سانتی متر می باشد.

میانگین قطر آلت تناسلی در سایز آلت تناسلی نرمال : 3 الی 8 سانت

نکته بسیار مهمی که در این خصوص وجود دارد این است که اندازه آلت تناسلی یا سایز آلت تناسلی در افراد بسیار متفاوت و متغیر می باشد و به هیچ عنوان ما یک سایز نرمال آلت مشخص و واحدی نداریم.

علاوه بر اون سایز آلت تناسلی تنها عاملی نیست که  باعث رضایت شریک جنسی شما شود.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال افزایش سایز آلت روی لینک افزایش سایز آلت کلیک کنید

میزان لذت و ارتباط آن با سایز نرمال آلت یا  سایز آلت غیر نرمال

اندازه آلت تناسلی فقط یکی از عواملی است که می‌تواند در رضایت از رابطه جنسی شما تاثیر داشته باشد ، اما تنها عامل اثرگذار نیست. در واقع، بسیاری از عوامل و فاکتورهای دیگر هم می‌توانند بر میزان رضایت و لذت شما وشریکتان تأثیر بگذارند، مانند فاکتورهای احساسی و عاطفی ، میزان کاربلد بودن شما در رابطه ، اینکه چطور رابطه را شروع و مدیریت کنید و همچنین چه میزان بتوانید شریکتان را به ارگاسم برسانید.

بعلاوه، بعد از مدتی که تجربیات بهتر و بیشتری کسب می کنید ، کاملا متوجه خواهید شد که چگونه شریک تان را به لذت و ارگاسم کافی برسانید.

همچنین کمتر زنی هست که به اندازه آلت تناسلی شما حساس باشد و معمولاً هم اکثر مردان سایز نرمال آلت تناسلی را دارند پس نگران این مسئله نباشید و به جای اینکه به سایز و قطر آلت تان فکر کنید به این فکر کنید که چگونه بتوانید رابطه سالم و صحیح و با محبت و مهربانی با همسرتان داشته باشید.

مشکلات مربوط به نداشتن سایز نرمال آلت

در حالی که اندازه آلت تناسلی می تواند به طور گسترده ای در بین افراد متفاوت باشد، در صورتی که سایز نرمال آلت تناسلی در فرد موجود نباشد و دچار اشکال مختلف و ناسالمی در شکل و فرم آلت تناسلی باشیم  که به دو حالت یک میکرو آلت و دوم پیرونی تقسیم می شود.

1- عدم داشتن سایز نرمال آلت ::  ریزآلت :

وقتی که سایز نرمال آلت تناسلی در فرد موجود نباشد و اندازه آلت در حالت نعوظ کمتر است ۱۰ سانتی متر باشد فرد اصطلاحاً دچار ریزآلتی یا میکرو پینس است.

البته میکروپنیس در کمتر از شش دهم مردان در سراسر جهان است و بیماری بسیار نادر است.

در این حالت ابتدا از درمان های هورمونی استفاده می کنند و اگر که این درمان ها جواب نداد از جراحی آلت تناسلی یا فالوپلاستی و  همچنین پروتز آلت تناسلی استفاده می کنند.

2-عدم داشتن سایز نرمال آلت :: بیماری پیرونی :

بیماری پیرونی هم به این شکل هست که در زیر پوست آلت یکسری زوائد اضافی تشکیل میشه که در هنگام نعوظ یا فعالیت جنسی  فرد دچار درد و ناراحتی میشه و نمیتونه فعالیت نرمال جنسی داشته باشد. برای این هم دارو درمانی هست و همچنین جراحی های مرتبط که به راحتی می توانند این مشکل را برای فرد برطرف کنند

سایز نرمال آلت

5/5 - (10 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ
  1. یه نفر گفته:

    من بچه بودم زیاد ج … ق زدم میخام بدونم رو سایزش تاثر داشته ؟؟؟ خواهش می کنم اگر کسی میدونه بگه . احساس میکنم از مال بقیه کوچیک تره

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *