عوارض تله پاتی چیست

عوارض تله پاتی

ویدئو عوارض تله پاتی چیست

(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک سابلیمینال تله پاتی کلیک کنید

در این مقاله به بررسی این که عوارض تله پاتی چیست خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال تله پاتی عشق ) که قدرت تله پاتی شما را هزاران برابر می کند و تقریبا می توانید مطمئن باشید که پیام های شما دریافت می شود. این آلبوم برای هر نوع تله پاتی مثل عشق و … بسیار قدرتمند و اثرگذار می باشد.

با ما همراه باشید.

عوارض تله پاتی هنگامی بروز می‌کند که فرد هیچ گونه آگاهی در مورد تله پاتی نداشته باشد. در زمان های گذشته پیش از این که وسایل ارتباطات جمعی به صورت گسترده در اختیار بشر قرار بگیرد افراد بیش تر به وسیله تله پاتی با هم ارتباط برقرار می کردند. امروزه بسیاری از افراد هنوز هم این راه را برای ارتباط گرفتن انتخاب می کنند اما در عین حال برخی اعتقاد دارند انجام این کار می تواند با عوارضی همراه باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی عوارض تله پاتی بپردازیم، لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

عوارض تله پاتی

پیش از بررسی عوارض تله پاتی لازم است ابتدا به تعریف مختصری از تله پاتی بپردازیم. تله پاتی نوعی ارتباط روانی است که در آن ذهن ها به وسیله یک نیروی قوی به هم متصل می شوند. در واقع تله پاتی به عنوان نوعی استعداد انسانی شناخته می شود که بدون استفاده از حواس پنج گانه انجام می شود. بسیاری از افرادی که استعداد انجام تله پاتی را دارند از آن برای خواندن ذهن افراد دیگر استفاده می کنند. حال انجام تله پاتی ممکن است با عوارضی همراه باشد که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

عوارض تله پاتی چیست؟

با وجود این که تله پاتی می تواند برای بسیاری از افراد بسیار جذاب باشد ممکن است فرد را دچار عوارضی کند. این افراد از  ترس این که اطرافیان آن ها را دیوانه خطاب کنند درباره عوارض تله پاتی حرفی نمی زنند. گاهی اوقات نیز افرادی که درگیر آن هستند نسبت به این عوارض بی اطلاع هستند. از جمله عوارض تله پاتی می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ عوارض تله پاتی :: پاسخ های سمپاتیک

این عارضه در برخی از افراد به شکل پاسخ های سمپاتیک بروز می کند. به این صورت که به دلیل وجود ارتباط ذهنی بین دو نفر ممکن است که نفر اول تجربه ای را پشت سر بگذارد و موج آن ذهن نفر دوم را نیز درگیر کند چرا که ذهن های آن ها به هم متصل است. در این مواقع فرد دوم به تاثیرات ذهنی شخص اول واکنش های سمپاتیک نشان می دهد. از جمله علائم این عوارض می توان به ایجاد درد، توهم، تجربه های بویایی و بصری، شنیدن صداهای گفت و گو و اصوات دیگر و ….. اشاره کرد.

۲_ عوارض تله پاتی :: ارسال پیام

در این حالت فردی که درگیر تله پاتی است به شکل ناخودآگاه کاری را انجام می دهد. گاهی اوقات فرد با تمرکز و آمادگی تجربیات ذهنی خود را به دیگری منتقل می کند. در بعضی از موارد اگر فرد با آگاهی تمام پیامی را برای گیرنده ارسال کند می تواند آن را تحت کنترل خود در آورده و درنهایت این کار را به صورت ارادی انجام دهد.

۳_ عوارض تله پاتی :: دریافت پیام

یکی دیگر از عوارض تله پاتی دریافت پیام است. این عارضه زمانی اتفاق می افتد که فرد قصد دریافت مورد خاصی را از ذهن دیگری دارد و جهت انجام این کار به تله پاتی روی می آورد. گاهی در این افراد نشانه هایی بروز می کند که خودشان دلیل آن را نمی دانند. به عنوان مثال فرد رفتاری از خود بروز می دهد که نمی داند چرا آن را انجام داده است. اگر تله پاتی در حد معمول انجام دهد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و فرد رفتار عجیبی از خود بروز نخواهد داد. لازم به ذکر است گاهی در تله پاتی رفتار و احساسات فرد تحت کنترل خود نبوده و به وسیله افکار فرد درگیر در طرف دیگر تله پاتی کنترل می شود.

خوب در این مقاله با عوارض تله پاتی چیست آشنا شدید. لینک آلبوم تله پاتی را هم در اواسط صفحه برای شما درج کرده ایم. لطفا دیدگاه های خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

4.8/5 - (11 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

2 پاسخ
  1. Aysoo گفته:

    من و دختر خالم و دوستم خیلی باهم ارتباط ذهنی داریم از بچگی این شکلی بودیم و من تازه یک ساله فهمیدم به این میگن تله پاتی مثلا باهم یه حرفی رو میزدیم میشستیم ذهنی با هم حرف میزدیم و وقتی خالم یا مامانم می‌پرسید چیکار میکنید میگفتم مبینا یا همتا داره بهم فحش میده منم جوابشو میدم

    پاسخ
  2. سوگل گفته:

    تله پاتی با دوست پسرم اینقدر کردم که دیگه هر چی به ذهنم بیاد میدونم اونم میدونه خخخخخخ .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *