قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها

قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها

سلام در این مقاله ابتدا با قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها آشنا می شویم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم به نام سابلیمینال برآورده شدن آرزوها ( حاوی کد کیهانی جذب آرزوها ) که موجب جذب آسانتر و سریعتر و بسیار قدرتمندتر آرزوهای شما به سمت شما و تجربه زندگی شما می شود ، پس با ما همراه باشید

قانون جذب یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین قانون‌های موجود و کارآمد در زندگی است. قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها ، می‌ تواند شما را به خواسته‌ها و آرزوهایتان نزدیک تر کند. با استفاده از قانون جذبی شما می‌توانید به انجام بسیاری از کارها و آرزوهای خود تحقق ببخشید.

در قانون جذب، بین اندیشه ها و افکار مثبت با منفی هیچ تفاوتی وجود ندارد. در این قانون اگر به هر اندیشه‌ای زیاد فکر کنید، آن را به سمت خود جذب کرده و به هدف خود نزدیک‌تر می‌شوید. البته به شرط این که با قانون جذب آشنایی کامل داشته باشید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با قانون جذب جهت دست یابی به آرزوها آشنا کنیم.

قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها

تمرین ۶۸ ثانیه قانون جذب برای رسیدن به آرزوها

یکی از روش‌های قانون جذبی برای رسیدن به آرزوها، تمرین ۶۸ ثانیه است. اگر هدف و آرزوی بزرگی در دل دارید، قبل از هر چیزی باید فکرها و نگرش‌های منفی را از خود دور کنید و همه افکار و انرژی‌های مثبت را جهت تحقق به اهدافتان، از بر شوید.

قانون ۶۸ ثانیه می‌گوید که شما باید برای مدت ۶۸ ثانیه به آرزویی که در دل دارید و افکار و اندیشه‌های مثبت فکر کنید و تمرکز، عقل و هوش خود را بر روی این افکار متمرکز کنید، سپس تا پایان ۶۸ ثانیه، فقط به این افکار بیندیشید. به کار بردن تمرین ۶۸ ثانیه، یکی از بهترین و موثرترین راه ها جهت دسترسی به آرزوها و خواسته های بزرگ است.

قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها

در قانون جذب کائنات سه اصل مهم وجود دارد که جهت تحقق آرزوها باید مورد توجه قرار گیرند. این اصول عبارتند از:

  1. درخواست

مرحله اصلی و اولیه قانون جذب کائنات، درخواست است. یعنی شما باید ابتدا آرزوها و خواسته هایی را که در دل خود دارید، از کائنات درخواست کنید. این کار آداب و اصول خاصی دارد که به صورت زیر است:

  • در ابتدا باید ذهن خود را آرام کرده و از افکار متفرقه دور کنید.
  • به تمام خواسته‌ها، آمال و آرزوهای خود و دست یابی به آن ها مطمئن شوید.
  • خواسته خود را از ته قلب با کائنات در میان بگذارید و بخواهید تا آن را برایتان برآورده کند.
  • آرزوهای خود را در داخل دفترچه ای یادداشت کنید.
  • خواسته‌های خودتان را از ته دل و به صورت واقعی احساس کنید.
  • به قدرت کائنات اعتماد داشته باشید.

2- باور داشتن

بعد از درخواست آرزوهای خود از کائنات، نوبت به باور آن می رسد. در این مرحله نیاز است آرزوها و خواسته های خود را از ته دل باور داشته باشید. باید به توانایی و قدرت خود برای رسیدن به آرزوهایتان باور داشته باشید و دست از تلاش برندارید.

3- دریافت 

مرحله آخر رسیدن به آرزوها از طریق قانون جذب کائنات، دریافت و رسیدن به آرزوهاست. این مرحله زمانی تحقق می یابد که شما مرحله درخواست و باور را به درستی انجام داده باشید. توجه داشته باشید هیچ کس مثل خودتان نمی تواند در مسیر دست یابی به خواسته هایتان به شما کمک کند. از طریق قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها شما می‌توانید تمام آرزوهای کوچک و بزرگ خود را برآورده کنید به شرطی که به آن ایمان داشته باشید.

جمع بندی

انسان با امید و آرزو زنده است و همواره در دل خود آرزوهای بزرگ و کوچک مختلفی دارد. برخی از افراد ممکن است رسیدن به آرزوهای خود را امری محال و نشدنی بدانند. این افراد مدام در حال تفکر به امور منفی هستند. قانون جذب یکی از مهم‌ترین قانون‌های موجود در زندگی بوده که همه کارها و امورات روزمره را در برمی گیرد. استفاده از قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها، می تواند بزرگ ترین و کوچک ترین آرزوهای شما را برآورده کند.

قانون جذبی برای تحقق آرزوها شامل تمرین ۶۸ دقیقه و قانون جذب کائنات است که در این مقاله به آن پرداخته شد. نکته مهم و قابل توجه برای داشتن زندگی بهتر و دست یابی به تمام آرزوها، اعتقاد داشتن به قانون جذب است. ممکن است بارها برای شما اتفاق افتاده باشد که با فکر کردن به مسئله ای، تحقق آن را در روزهای آتی در زندگی خود ببینید. هر افکاری که داشته باشید چه مثبت و یا چه منفی، به زودی خود را در زندگی شما نمایان می‌کند، پس چه بهتر که ذهن خود را از افکار و اندیشه های مثبت پر کنید.

خوب همانطور که در اول مقاله قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها به شما وعده دادیم ، برای مشاهده آلبوم سابلیمینال براورده شدن آرزوها روی لینک کد براورده شدن آرزو کلیک کنید.

ضمنا این آلبوم دارای کد جذب مربوطه نیز می باشد.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب از قوانین بسیار مهم در زندگی هر فرد است. به جرات می‌توان گفت همه اتفاقاتی که در زندگی ما رخ می‌دهد، تحت تاثیر قانون جذب است. این قانون می‌گوید که اتفاقات اطراف ما، برگرفته از افکار و اندیشه‌ های ماست. یعنی به هر چیزی که فکر کنیم، خودمان را به آن نزدیک تر می‌کنیم.

همه ما بدون شک آرزوها و خواسته هایی در دل خود داریم که برای رسیدن و برآورده شدن آن در تلاش هستیم. قانون جذب می تواند در برآورده شدن آرزوهای شما تاثیر زیادی داشته باشد؛ به شرط این که با این قانون آشنا باشید و از روش‌های قانون جذبی برای رسیدن به آرزوها به درستی استفاده کنید.

رسیدن به آرزوها از طریق قانون جذب

ممکن است برخی از افراد فکر کنند که رسیدن به بعضی از آرزوهایشان، محال است. اما این باوری اشتباه است چرا که در این دنیا که هر چیزی متاثر از قانون جذب است، هیچ چیز نشدنی و غیرممکنی وجود ندارد.‌ رسیدن به آرزوها و خواسته های شخصی، تاثیر مستقیمی در زندگی فرد و دست یابی به موفقیت های کوچک و بزرگ دارد. استفاده از قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها می‌تواند با تحقق آرزوهایتان، زندگی شما را زیر و رو کند.

قانون جذب برگرفته از انرژی‌های مثبت و منفی است. از این رو افرادی که برخی از آرزوهای خود را محال می دانند و انرژی منفی به خودشان می‌دهند، به هیچ کدام از آرزوهای خود نمی رسند. باز ماندن از آرزوها، نتیجه باورها و انرژی منفی‌های درون شخص است.

باورها، اعتقادات و افکار شخص تاثیر بسیار زیادی در دید و نگرش فرد نسبت به زندگی دارد. افرادی که در زندگی خود، همواره به افکار و انرژی های مثبت روی می‌آورند، از طریق قانون جذب می توانند به تمام خواسته‌های خود در زندگی دست یابند.

قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها

خوب دوستان در این مقاله با قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها آشنا شدید و همچنین لینک سابلیمینال جذب آرزوها و برآورده شدن آن ها را برای شما قرار دادیم تا بتوانید درون خود را با خواسته تان تنظیم کنید و هم جهت کنید و انشالله این جذب را برای خودتون راحت تر و آسان تر کنید

5/5 - (14 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

2 پاسخ
  1. امیر گفته:

    قانون جذب واقعا راسته دوستان باور کنید من خودم ازش خیلی نتیجه ها گرفتم.اگر شما هم نتیجه گرفتین بگید توروخدا آدم ته دلش مطمئن تر میشه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *