معجون خوش صدا شدن

معجون خوش صدا شدن

در این مقاله به بررسی معجون خوش صدا شدن خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال بهبود کیفیت صدا و همچنین آلبوم های مرتبط دیگر ) که موجب تغییر حالات و شرایط بدنی و کارکردهای ناخودآگاه بدنی مرتبط با تن صد و کیفیت صدا و …  با کمک تلقین به ضمیر یا همان مغز ناخودآگاه می شود.

معجون خوش صدا شدن زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که تارهای صوتی فرد در اثر عوامل مختلفی مانند بیماری دچار آسیب دیدگی شده و صدای فرد تغییر کند. طبیعی است که تمام افراد تمایل به داشتن صدایی خوب و جذاب دارند. این مورد به خصوص برای افرادی که شغل گویندگی و خوانندگی دارند بسیار مهم تر است. بهبود و تغییر صدا از طریق مصرف مواد غذایی و معجون های خاصی امکان پذیر است. در این مطلب قصد داریم با معرفی معجون خوش صدا شدن با شما دوستان عزیز همراه باشیم.

معجون معجزه گر برای خوش صدا شدن

به طور طبیعی استفاده از معجون خانگی و راه های طبیعی برای خوش صدا شدن بدون دردسر و عوارض است. بنابراین تمام افراد سعی می کنند ابتدا از طریق این روش های خانگی اقدام به زیباتر کردن صدای خود کنند. از جمله خوراکی های خانگی برای خوش صداتر شدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ معجون خوش صدا شدن :: شیر انجیر

یکی از بهترین معجون های خانگی برای خوش صدا شدن معجون شیرانجیر است. جهت تهیه این معجون مقداری انجیر خشک شده را داخل شیر بریزید و بجوشانید. پس از جوشیدن شیر مقداری آرد و دارچین به آن اضافه کنید و آن را نوش جان کنید.

۲_ معجون خوش صدا شدن :: شربت عسل

شاید شما نیز شنیده باشید هنگامی که سرما می خورید گفته می شود که برای درمان حنجره و سینه خود شربت عسل میل کنید. این معجون برای خوش صدا شدن معجزه می کند. جهت تهیه آن مقداری عسل را با آب ولرم مخلوط کنید و میل کنید. این معجون در رسا و گیرا شدن صدای شما معجزه خواهد کرد.

۳_ معجون خوش صدا شدن :: پیاز تنوری شده

پیاز تاثیر به سزایی در تقویت تارهای صوتی دارد. بنابراین می توان گفت که یکی از انواع معجون خوش صدا شدن پیاز است. اما نحوه استفاده صحیح از آن به چه شکل است؟ برای تهیه این معجون باید پیاز را تنوری کنید. جهت تهیه این معحون پیاز را پوست کنده و پس از شستن آن را خشک کرده و داخل یک فویل آلومینیومی بپیچید. برای تنوری شدن می توانید پیاز را با فویل روی حرارتی چون زغال یا تنور قرار دهید و سپس میل کنید.

۴_ معجون خوش صدا شدن :: سوپ

سوپ یکی از موثرترین غذاها برای تقویت تارهای صوتی است و نوعی معجون خوش صدا شدن به حساب می آید. سوپ از ایجاد التهاب در تارهای صوتی جلوگیری می کند و باعث درمان آن نیز می شود. جهت افزایش اثرات سوپ روی تارهای صوتی بهتر است معجون سوپ را به صورت گرم مصرف کنید.

۵_ معجون خوش صدا شدن :: ویتامین ها

ویتامین ها علاوه بر این که نقش موثری در سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن دارند جهت تقویت تارهای صوتی نیز بسیار موثر هستند. مصرف ویتامین هایی مانند ویتامین C نقش مهمی در سلامت تارهای صوتی و شادابی و طراوت صدا دارند. جهت تقویت صدا می توانید میوه هایی که دارای ویتامین هستند مانند پرتقال، کیوی، سیب، لیمو و ….. را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ،برای مشاهده آلبوم  زیباتر شدن صدا برای خوانندگی و … روی لینک سابلیمینال صدای زیبا برای خوانندگی کلیک کنید

برای تبدیل شدن به خواننده حرفه ای روی لینک سابلیمینال خوانندگی کلیک کنید

معجون خوش صدا شدن

نکات مهمی برای خوش صداتر شدن

علاوه بر معجون خوش صدا شدن برای تقویت تارهای صوتی رعایت برخی از نکات و پرهیز از برخی موارد می تواند در بهبود صدا نقشش مهمی داشته باشد. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ مواد خوراکی دارای کافئین باعث خشک شدن تارهای صوتی و از بین رفتن آن ها خواهد شد. بنابراین برای داشتن صدایی خوب بهتر است از مصرف مواد خوراکی کافئینی مانند نوشابه، قهوه، چای و …. خودداری کنید.

۲_ در صورتی که برای بهداشت دهان از دهان شویه استفاده می کنید توجه داشته باشید حتما دهان شویه استاندارد باشد. استفاده از دهان شویه غیراستاندارد باعث خشک شدن و پاره شدن تارهای صوتی خواهد شد.

۳_ از مصرف ادویه جات تند مانند فلفل و خوراکی هایی که نسبت به آن‌ها حساسیت دارید خودداری کنید.

۴_ از قرار گرفتن در محیط هایی که مواد شیمیایی حساسیت زا در آن قرار دارد خودداری کنید. در صورتی که در محیط هایی که مواد شیمیایی  حساسیت زا و مواد آلرژی زا در آن وجود دارد قرار گرفتید حتما از ماسک مخصوص استفاده کنید.

انجام تمرین برای بهتر شدن صدا

علاوه بر معجون خوش صدا شدن، اجتناب از مصرف برخی از مواد و رعایت برخی از نکات انجام تمرین نیز می تواند در خوش صدا شدن موثر باشد. از جمله این تمارین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ در تمرین اول فک پایین خود را شل نگه دارید و سپس شروع به نفس کشیدن کوتاه کنید. پس از چند بار تکرار این کار سرعت نفس ها را بیشتر و بیشتر کنید‌. انجام این تمرین برای قوی تر شدن عضلات زیر فک است. فراموش نکنید در این نوع تنفس باید دیافراگم شما نیز درگیر شود.

۲_ در تمرین بعدی با دهان خالی شروع به حرکت جویدن آدامس کنید. این تمرین سبب تقویت فک، چانه و شقیقه های شما خواهد شد.

۳_ نفس عمیق بکشید و در هنگام بازدم به صورت طول دار بگویید آآآآآ یا هییییی.  انجام این تمرین تاثیرات مثبتی در تقویت حنجره و تارهای صوتی دارد.

۴_ از جمله تمرینات دیگر می توان به تمرین نوک زبان اشاره کرد. جهت انجام این تمرین بهتر است قسمت عقب زبان را ثابت نگه دارید و واژگانی که نیاز به تحرک نوک زبان دارند را تکرار کنید. انجام این کار باعث تحرک زبان و تقویت حنجره خواهد شد. از جمله حروفی که با نوک زبان تلفظ می شوند می توان به کلمه د، ز، ن و …. اشاره کرد که می توانید در هنگام تمرین آن را تکرار کنید.

سخن پایانی

یکی از دغدغه های افراد داشتن صدایی دلنشین و جذاب است. گاهی اوقات صدای برخی از افراد در اثر برخی از حوادث مانند بیماری دچار آسیب دیدگی می شود. در این موارد معجون خوش صدا شدن برای درمان آن جوابگو خواهد بود. برخی از مواد خوراکی خاصیت تقویت تارهای صوتی را دارند و به عنوان معجون خوش صدا شدن مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این معجون ها می توان به پیاز تنوری، شیر انجیر، سوپ، شربت عسل و …. اشاره کرد. به علاوه می توان برای تقویت حنجره و تارهای صوتی تمریناتی را انجام داد که در این مطلب به آن اشاره کردیم.

معجون خوش صدا شدن

خوب در این مقاله شما را با معجون خوش صدا شدن آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال صدای زیبا برای خوانندگی را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.منتظر نظرات ارزشمند شما در دیدگاه ها هستیم.

5/5 - (13 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *