چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم

چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم

در این مقاله ابتدا به این سوال پاسخ می دهیم که چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم و شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم به نام سابلیمینال برنده شدن در قرعه کشی ( حاوی کد کیهانی برنده شدن در قرعه کشی ) که موجب جذب برنده شدن شما و انتخاب شدن شما در قرعه کشی ها می شود و احتمال این اتفاق را به طور معجزه آسا و شگفت انگیزی بالا می برد.

با ما همراه باشید.

اینکه چطور شانسمان را افزایش دهیم پاسخش  این است که، با استفاده از قانون جذب . قانون جذب یکی از قوانین بسیار موثر در اتفاقات روزمره است که تاثیر آن قابل انکار نیست. قوانین جذب شامل افکار مثبت و منفی هستند که در ذهن فرد شکل گرفته و عامل مهمی در موفقیت و شکست فرد به شمار می‌ روند. برنده شدن در قرعه کشی با استفاده از قانون جذب، امکان پذیر است. اگر علاقه مند به این موضوع هستید، با ما همراه باشید تا در ادامه توضیح دهیم که با قانون جذب چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم و درباره تاثیر آن در برنده شدن در قرعه کشی صحبت کنیم.

چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم :: قانون جذب چیست؟

همه افکار مثبت و منفی که در ذهن افراد هستند، به سمت فرد جذب می شوند. مثلا اگر شما مدام با خود یک جمله مثبت را زمزمه کنید، تاثیر آن را در زندگی خود خواهید دید. بسیار دیده شده که افراد مختلف در انجام کارها و پروژه های سخت، از جمله من می توانم انجام دهم، من موفق خواهم شد، من برای این کار ساخته شده ام و … استفاده می‌کنند. احتمال موفقیت این افراد بسیار زیاد است چراکه افکار مثبت را در خود پرورش داده اند. در مقابل افرادی هستند که در برابر انجام کوچک ترین کارها احساس ضعف و ناتوانی می کنند‌، این افراد باید منتظر شکست و عدم رسیدن به خواسته های خود باشند.

جملات ذکر شده در بالا، بیانگر قانون جذب در زندگی است. یعنی فرد هر چه را در ذهن خود پرورش دهد، در زندگی خود با آن رو به رو می شود. برای رسیدن به هر چیزی در زندگی، قانون جذب پاسخگو بوده و محدودیتی برای آن وجود ندارد. این که چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم و راه های افزایش شانس برنده شدن در قرعه کشی، نیز با استفاده از قانون جذب امکان پذیر است.

برنده شدن در قرعه کشی با استفاده از قانون جذب

قانون جذب شامل تمامی افکار مثبت و منفی است. نحوه به کارگیری از قانون جذب، بستگی به خود فرد دارد. برخی از افراد از جملات مثبت این قانون استفاده کرده و افراد منفی نگر، همواره با عبارات منفی، خود را از پیشرفت در امور زندگی بی بهره می‌کنند.

قرعه کشی فرایندی کاملا شانسی بوده که ممکن است در هر زمینه ای اتفاق افتد. حتما بارها برایتان پیش آمده که با گفتن من بدشانس هستم، شاهد نمود این اتفاق در زندگی خود بوده اید. گروهی دیگر از افراد احساس خوش شانسی کرده و همواره می پندارند که از شانس بالایی جهت برنده شدن در قرعه کشی برخوردار هستند.

برنده شدن و یا شکست در قرعه کشی های مختلف مانند قرعه کشی بانک، قرعه کشی خودرو، جوایز محصولات آرایشی بهداشتی و … به ضمیر ناخودآگاه افراد بستگی دارد. شاید برایتان عجیب باشد اما این افراد با استفاده از قانون جذب و جملات مثبت، احتمال برنده شدن در امر قرعه کشی را افزایش می‌ دهند

چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم

چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم :: راه های برنده شدن در قرعه کشی

قانون جذب کائنات یکی از بهترین و موثرترین روش ها جهت برنده شدن در قرعه کشی است. جذب کائنات به صورت زیر است:

ابتدا خود فرد باید ضمیر ناخودآگاه خود را از افکار منفی و مایوس کننده دور کرده و ذهن خود را باز کند.  وقتی که فرد در ضمیر ناخودآگاه خود به برنده شدن در قرعه کشی فکر می کند، یعنی از کائنات درخواست کرده است. پس در اولین مرحله، فرد باید تمرکز خود را بر روی خواسته اصلی که همان برنده شدن در قرعه کشی است، بگذارد و به کائنات اجازه دهد تا در جهت برآورده کردن خواسته او حرکت کند.

این خود شما هستید که برنده شدن در قرعه کشی را به خود هدیه می کنید. وقتی که افراد به صورت مدام برای رسیدن به خواسته خود تلاش می‌کنند، هیچ اتفاقی نمی افتد. تحقق رویاها و برنده شدن در قرعه کشی زمانی اتفاق می افتد که شما کم ترین توجه و تمرکز را بر روی خواسته خود داشته باشید. به عبارتی شما از خواسته خود خبر دارید بنابراین هیچ احتیاجی به تلاش نیست. در این صورت است که اجازه تحقق خواسته تان را صادر کرده اید.

بعد از درخواست برنده شدن در قرعه کشی از کائنات، لازم است که خودتان را در حالتی تجسم کنید که برنده قرعه کشی شده اید. به مدت ۱۰ دقیقه این حالت را در ذهن خود تجسم کرده و به هیچ چیز دیگری فکر نکنید. لازم است حداقل یک و حداکثر چهار ماه، هر روز به این لحظه فکر کنید تا ضمیر ناخودآگاه شما این لحظه را در خود ثبت کند و جزئی از ذهن شما شود.

تجسم کردن تاثیر بسیار زیادی در برنده شدن در قرعه کشی دارد اما باید توجه داشته باشید که تجسم کردن نیز اصولی دارد و باید به موارد زیر توجه کرد:

  • قدرت تمرکز شما در تجسم کردن چقدر است؟
  • تصویر ساخته شده در ذهن شما چقدر واضح است؟
  • اعتقاد و ایمان شما به تجسم چه مقدار است؟
  • قبل از تجسم، ذهن خود را از افکار منفی پاک کرده اید؟
  • آیا وقت کافی برای تجسم کردن گذاشته اید؟

بعد از انجام این مراحل و باور داشتن به آن، خواهید دید که به هدف خود چه قدر نزدیک شده اید و قانون جذب تا چه حد برای شما خوش شانسی و موفقیت به همراه دارد. هنگامی که ضمیر ناخودآگاه شما به برنده شدن در قرعه کشی فکر کند، تا زمانی که این باور را به واقعیت تبدیل نکند از فکر کردن دست برنخواهد داشت.

خوب همانطور که در اول مقاله چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم به شما وعده دادیم ، برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب برنده شدن در قرعه کشی ها و لاتاری ها روی لینک سابلیمینال برنده شدن در قرعه کشی کلیک کنید.

ضمنا این آلبوم دارای کد جذب مربوطه نیز می باشد.

با استفاده از قانون جذب و اجرای درست آن در زندگی، می توانید به تمام خواسته های بزرگ و کوچک خود دست پیدا کنید. همه افراد دوست دارند لذت شیرین برنده شدن در قرعه کشی های مختلف را تجربه کنند. این که از بین هزاران اسم، نام شما به عنوان برنده اعلام کنند، بسیار لذت بخش است. برنده شدن در قرعه کشی با استفاده از قانون جذب و اجرای درست مراحل آن، امکان پذیر است. به شرط این که به قانون جذب و کائنات اعتقاد داشته باشید و ذهن و افکار خود را جهت رسیدن به هدفتان از افکار متفرقه پاکسازی کنید.

خوب دوستان در این مقاله با پاسخ اینکه چکار کنیم در قرعه کشی برنده بشیم آشنا شدید و همچنین لینک سابلیمینال برنده شدن در قرعه کشی ها را برای شما قرار دادیم تا بتوانید درون خود را با خواسته تان تنظیم کنید و هم جهت کنید و انشالله این جذب را برای خودتون راحت تر و آسان تر کنید

5/5 - (15 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *