چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال افزایش سایز آلت روی لینک افزایش سایز آلت کلیک کنید

سلام در این مقاله ابتدا شما را با پاسخ اینکه چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال بزرگ شدن آلت ) که موجب افزایش تجمع بافتهای چربی و اسفنجی در آلت شما شده و به افزایش طول و قطر آلت شما به صورت کاملا طبیعی و درونی کمک شایانی می کند.

چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم

کمتر کسی می‌داند که بافت و آناتومی آلت تناسلی مردان از جنس عضله نبوده و از 3 بافت تودرتو تشکیل شده است. آلت تناسلی استوانه‌ای‌شکل مردان در واقع به‌شدت شبیه بافت‌های اسفنجی هستند که عملکردی مشابه جک‌های بادی دارند. آلت تناسلی مردان در هنگام تحریک جنسی با ردوبدل‌کردن پیام‌های عصبی به مغز باعث می‌شود تا عروق مجرا وسیع‌تر شده و با افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی حجم زیادی از خون در این ناحیه استوانه‌ای‌شکل جمع می‌شود. با فشار وریدهای حجیم شده از خون بر روی بافت‌های اسفنجی فشار و فشار بالاتر می‌رود تا آنجایی که عمل نعوظ در مردان اتفاق می‌افتد. اگر تا به امروز سؤالی را در ذهنتان می‌پروراندید و آن سؤال این بود که چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم، به‌صورت خلاصه و ساده برای شما به توضیح این فرایند پرداختیم.

امروزه در تبلیغات روش‌های زیادی را برای افزایش طول آلت تناسلی مردان مشاهده می‌کنید، روش‌هایی نظیر: استفاده از دارو، استفاده از وکیوم‌های فیزیکی، لارجرباکس، اکستندر، عمل جراحی، روغن‌های حیوانی و گیاهی و … . حال که به‌صورت خلاصه آگاه شدید در افزایش طول آلت تناسلی مردان بافت‌های اسفنجی دخیل هستند دیگر فریب هر تبلیغی را نمی‌خورید. و اما سؤال مهم این مقاله: ” چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم ” در ادامه به‌صورت کامل پیرامون این موضوع مهم صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم :: افزایش طول آلت تناسلی مردان با افزایش بافت اسفنجی

آلت تناسلی مردان متشکل از 3 اتاق بافت اسفنجی است که با افزایش‌یافتن گردش خون، این اتاق‌ها از خون پر شده و منجر به ایجاد نعوظ در مردان می‌شود. شما با انجام تمرین‌های متفاوت و نوع تغذیه‌ای که در ادامه به توضیح مفصل آن خواهیم پرداخت، می‌توانید بافت اسفنجی خود را افزایش دهید. با انجام تمرین‌های ذکر شده کمک می‌کنید تا بافت‌های تشکیل‌دهنده آلت تناسلی خون بیشتری را درون خود جذب کنند که طبیعتاً با افزایش خون جمع شده بافت‌های اسفنجی رشد کرده و طول آلت تناسلی هم بیشتر می‌شود.

در نظر داشته باشید که قبل از انجام تمرین‌های مربوط به چگونگی افزایش بافت اسفنجی، بایستی موارد زیر را به خوبی رعایت کنید:

  • موهای زائد اطراف آلت تناسلی را بتراشید
  • از وعده‌های غذایی سالم که غنی شده از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و صدالبته پروتئین‌ها هستند باید استفاده کنید
  • روزانه مقدار بسیار زیادی آب بنوشید
  • قبل از شروع تمرین در حالت روانی و خلق‌وخوی خوب باشید
  • قبل از تمرین روی آلت تناسلی با مالیدن روغن و کرم از مرطوب بودن آن اطمینان حاصل نمایید (از شامپو و صابون استفاده نشود)
  • قبل از شروع دوره تمرین‌ها، طول آلت تناسلی خود را اندازه‌گیری کنید

چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم؟ :: ویتامین و مکمل‌های مجاز و ضروری

در کنار تغذیه مناسب شما باید بدنتان را سرشار از ویتامین‌های موجود در گیاهان و یا مکمل‌های دارویی کنید. ویتامین‌هایی نظیر ویتامین C، روی، ویتامین A، منیزیم، ویتامین D، کلسیم، ویتامینB12، ویتامین E، پتاسیم و تیامین از ضروری‌ترین ویتامین‌های موردنیاز بدن برای شروع این دوره است. افزایش میزان این ویتامین‌ها در بدن شما انرژی زیادی را تولید کرده که همین امر توانایی جنسی شما را زیاد می‌کند. مصرف روزانه 1000 الی 1500 میلی‌گرم اسیدآمینه ضروری ال آرژنین هم موجب افزایش حجم مایع منی در طول انزال و افزایش باقدرت بافت اسفنجی در هنگام نعوظ می‌شود. در نظر داشته باشید درصورتی‌که با خوردن اولین دوز از ال آرژنین مواردی مبنی بر عوارض مشاهده کردید، بایستی مصرف دارو را قطع و تحت‌نظر پزشک به ادامه مصرف بپردازید.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال افزایش سایز آلت روی لینک افزایش سایز آلت کلیک کنید

چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم

چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم :: تمرینات افزایش بافت اسفنجی

شما به چند روش می‌توانید بافت اسفنجی خود را افزایش دهید.

  • گرم‌کردن پارچه

با استفاده از این روش شما جریان خون را در مجرای استوانه‌ای آلت تناسلی افزایش می‌دهید. این روش که اولین لازمه شروع تمرینات است انعطاف‌پذیری پوست را افزایش و تمرین را آسان‌تر می‌کند. در این روش حوله را در آب گرمی خیس کرده و آن را در اطراف آلت تناسلی و ناحیه بیضه قرار دهید. شاید در ابتدا یک حس ناخوشایند را احساس کنید؛ اما به این تمرین در طی 3 فرایند دودقیقه‌ای ادامه دهید. شما با 10 دقیقه حضور در جکوزی آب گرم و مالش نواحی ذکر شده نیز می‌توانید اقدام کنید.

  • روش JELQ

در این روش شما انگشت دستانتان را دور پایه آلت تناسلی به شکل O درآورده و سپس آن را کمی فشار می‌دهید تا خون پشت آن جمع گردد. سپس با کشیدن انگشتان دست (به همان شکل O و روی بدنه آلت تناسلی) به‌سوی سر و ابتدای آلت تناسلی باعث می‌شوید تا خون زیادی در این بافت‌های اسفنجی جمع شود. این تمرین را هر بار حدوداً 20 دقیقه انجام دهید. ممکن است در ابتدای تمرینات ناحیه مذکور دچار کبودی‌هایی شود؛ ولی نگران نباشید، این موضوع امری است طبیعی. در این روش می‌توانید از ژل‌های روان و مرطوب‌کننده نیز استفاده کنید.

  • روش کشیدن آلت تناسلی

در این روش سر آلت خود را گرفته و با فشار کم به سمت مقابل بکشید. این روند را برای 5 بار و در هر تمرین به مدت 15 ثانیه ادامه دهید. با استفاده از این روش طول بافت اسفنجی شما افزایش می‌یابد. دقت نمایید که این روش باید کاملاً آرام صورت گیرد و اگر درد شدیدی احساس کردید سریعاً این تمرین را متوقف نمایید.

چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم :: سخن پایانی

در نظر داشته باشید که روش‌های ذکر شده روش‌های تأیید شده و بی‌ضرری هستند که شما می‌توانید با استفاده از آنها بهترین پاسخ را به پرسش “چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم”، پیدا کنید. بااین‌حال اگر نگران هستید و یا فکر می‌کنید ممکن است دچار عوارض جانبی شوید، همواره سعی کنید تا زیر نظر یک متخصص اورولوژیست برای روند افزایش بافت اسفنجی اقدام نمایید.

در آخر از یاد نبرید که برای افزایش لذت جنسی طول آلت تناسلی مردان چندان مهم نیست، چراکه ناحیه حساس زنان در ابتدای دهانه ورودی رحم تعبیه شده و شما به‌جای نگرانی پیرامون افزایش طول آلت جنسی بایستی روی کیفیت آمیزش جنسی خود تمرکز کنید.

چگونه بافت اسفنجی را افزایش دهیم

4.8/5 - (11 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

3 پاسخ
  1. محسن گفته:

    من بچه بودم زیاد ج … ق زدم میخام بدونم رو سایزش تاثیر داشته ؟؟؟ خواهش می کنم اگر کسی میدونه بگه . احساس میکنم از بقیه که تعریف می کنن کوچیک تره

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *