چگونه سایز پا را کوچک کنیم

چگونه سایز پا را کوچک کنیم

ویدئو معرفی ابزاری فوق العاده برای کوچک شدن پا

(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال کاهش سایز پا روی لینک کوچک شدن سایز پا کلیک کنید

در این مطلب قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه سایز پا را کوچک کنیم لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال کوچک کردن سایز پا ) که از قوی ترین ابزار در این خصوص هم بتوانید بهره مند شوید.

هر چند که نتایج بهتر برای شما زمانی محقق خواهد شد که حتما تمرینات مربوطه را هم در برنامه خود داشته باشید. خوب بریم سراغ اصل مطلب

خوش فرم بودن و باریک بودن پا یکی از مهم ترین فاکتورها در زیبایی پاها به شمار می‌رود که به ویژه در خانم ها دارای اهمیت ویژه‌ای است. بسیاری از افراد از ظاهر پهن پاهای خود ناراضی هستند و این سوال را به تکرار می‌پرسند که آیا راهی برای باریک کردن و کوچک تر کردن پاهای پهن وجود دارد یا خیر؟

چگونه سایز پا را کوچک کنیم

روش های زیر راه هایی است که برای خوش فرم کردن و باریک کردن پاها می توانید آن را امتحان کنید: چگونه پای پهن را کوچک کنیم

۱_ چگونه سایز پا را کوچک کنیم  :: ورزش کردن

ورزش همیشه برای رسیدن به اندام ایده آل جوابگو بوده است. حال از این راه می‌توانید برای کوچک تر کردن پاهای پهن خود استفاده کنید. یکی از ورزش هایی که جهت کوچک کردن پاهای پهن می توانید انجام دهید دوچرخه سواری است. دوچرخه سواری با درگیر کردن عضلات سبب سوختن چربی های پنهان پا و خوش فرمی آن می‌گردد. علاوه بر دوچرخه سواری می توانید از ورزش های زیر جهت خوش فرم کردن پاهای خود استفاده کنید؛

الف_ ورزش های هوازی

یکی از بهترین گزینه ها برای چربی سوزی انجام ورزش های هوازی مانند پیاده روی و دوچرخه سواری است. بهتر است هر بار پیاده روی در روز حداقل ۳۰ تا ۶۰ دقیقه به طول بیانجامد چرا که بعد از این مدت زمان سوخت و ساز و چربی سوزی بدن آغاز خواهد شد.

ب_ ورزش های کششی

انجام حرکات کششی برای خوش فرم کردن پاها بهتر است زیر نظر یک مربی انجام شود. عدم انجام درست این حرکات می تواند باعث ایجاد آسیب جدی به فرد شود. انجام حرکات کششی باعث جلوگیری از تحلیل بافت ماهیچه ای شده و با افزایش سوخت و ساز بدن، تقویت بافت عضله و چربی سوزی باعث خوش فرم تر کردن پاها خواهد شد.

ج_ ورزش های استقامتی پایین تنه

با استفاده از ورزش های گفته شده میزان بافت چربی در بدن شما کاهش پیدا می کند. حال نوبت این است که جهت فرماندهی آن از ورزش های استقامتی استفاده کنید. پیشنهاد می شود که این ورزش ها حتما تحت نظر مربی انجام شود. با انجام ورزش های استقامتی بافت عضله پاها تقویت شده و پاها ظاهری خوش فرم تر به خود خواهند گرفت.

۲_ چگونه سایز پا را کوچک کنیم  :: تغییر رژیم غذایی

جهت داشتن پاهایی خوش فرم و زیبا لازم است که اول نوع چربی های بدن را بشناسیم و سپس برای از بین بردن آن تلاش کنیم. یکی دیگر از راه های از بین بردن چربی های اضافه پا تغییر رژیم غذایی و تنظیم یک برنامه غذایی مناسب است. برای انجام این کار بهتر است از خوردن مواد خوراکی چرب و شیرین مانند شیرینی و شکلات پرهیز کنید. بهتر است در یک روز بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری مواد غذایی مصرف کنیم. مصرف بیش از ۱۰۰۰ کالری در روز می‌تواند باعث انباشته شدن چربی های اضافه و پهن تر شدن پاها شود. جهت باریک تر کردن پاها سعی کنید با استفاده از فعالیت های ورزشی هفته ای ۴۵۰ تا ۹۰۰ کالری بسوزانید. جهت سالم ماندن روند رژیم غذایی بهتر است عادات غذایی سالم را در برنامه خود قرار دهید. جهت انجام این کار از غذاهای سالم و کم کالری استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید به جای نوشابه از آبمیوه طبیعی استفاده کنید یا به جای خوراکی های ناسالم در میان وعده از میوه ها و سبزیجات مفید استفاده کنید. اما در انتهای مقاله لینک مربوط به سابلیمینال کاهش سایز پا را ملاحظه کنید که با کلیک روی لینک مربوطه وارد صفحه این آلبوم فوق العاده خواهید شد.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال کاهش سایز پا روی لینک کوچک شدن سایز پا کلیک کنید

استفاده از سابلیمینال کوچک کردن سایز پا اگر که همراه با انجام ورزش های گفته شده در بالا صورت گیرد قطعاً بسیار نتایج بیشتری را برای شما رقم خواهد زد.

سعی کنید حتما از ورزش های گفته شده استفاده کنید ،  هرچند که سابلیمینال کوچک کردن سایز پا انگیزه شما و اراده شما را هم برای انجام ورزشهای مربوطه شدیداً ارتقا می‌دهد.

چگونه سایز پا را کوچک کنیم

5/5 - (2 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ
  1. محمد گفته:

    من سابش رو استفاده کردم اثر داشت منتها کم برای اینکه بیشتر بشه چه کار کنم ؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *