آیا تغییر رنگ چشم با سابلیمینال حقیقت دارد

آیا تغییر رنگ چشم با سابلیمینال حقیقت دارد

با سلام امروز می خوام در مورد این موضوع صحبت کنیم که آیا تغییر رنگ چشم با سابلیمینال حقیقت دارد یا خیر.

ببنید دوستان یکی از مواردی که بسیار چالش برانگیز است و متاسفانه مطالب به شدت نادرستی در اینرابطه گفته می شه از سوی افرادی که وجدان کاری پایینی دارند بحث آلبوم های مربوط به تغییر رنگ چشم است.

ببینید اصولا تغییر رنگ چشم توسط سابلیمینال ها امکان پذیر است اما موردی که بسیاری از افراد سود دجو به آن اشاره نمی‌کنند میزان تغییرات است.

من قبل از اینکه در مورد میزان تغییرات صحبت کنم لازم هست درباره پروسه تغییرات صحبت کنم پس تا انتها با ما همراه باشید.

چه شما از آلبوم تغییر رنگ چشم آبی استفاده کنید و چه سبز و چه رنگهای دیگر  پروسه ایجاد تغییرات به این شکل است که ابتدا شما شاهد کاهش فعالیت ملانوسیت های جلویی و پشتی عنبیه خواهید بود.

با سلام امروز می خوام در مورد این موضوع صحبت کنیم که آیا تغییر رنگ چشم با سابلیمینال حقیقت دارد یا خیر.

ببینید دوستان یکی از مواردی که بسیار چالش برانگیز است و متاسفانه مطالب به شدت نادرستی در این رابطه گفته می شه از سوی افرادی که وجدان کاری پایینی دارند بحث آلبوم های مربوط به تغییر رنگ چشم است.

ببینید اصولا تغییر رنگ چشم توسط سابلیمینال ها امکان پذیر است اما موردی که بسیاری از افراد سود دجو به آن اشاره نمی‌کنند میزان تغییرات است.

من قبل از اینکه در مورد میزان تغییرات صحبت کنم لازم هست درباره پروسه تغییرات صحبت کنم پس تا انتها با ما همراه باشید.

چه شما از آلبوم تغییر رنگ چشم آبی استفاده کنید و چه سبز و چه رنگهای دیگر  پروسه ایجاد تغییرات به این شکل است که ابتدا شما شاهد کاهش فعالیت ملانوسیت های جلویی و پشتی عنبیه خواهید بود.

پروسه ایجاد تغییرات چیست

این امر به این معنی هست که اصولا چشمان شما با کاهش فعالیت ملانوسیتها و کاهش تولید ملانین در سطح عنبیه روشنتر می شود.

این قضیه یک موضوع صد در صد امکان پذیر است و ما طی سالیان عمرمان دائما چشمانمان در حال روشنتر شدن هستند چرا که میزان فعالیت ملانوسیت ها کمتر می شود.

پس این خود بخشی از تغییر است که روی می دهد و کاملا طبیعی و واقعی و حقیقی است.

به عنوان مثال غذاهایی که آهن بالایی دارند هم به میزان خیلی کمی فعالیت ملانوسیتهای سطح چشم را کاهش می دهند که البته محسوس نیست و خیلی از خوراکی های دیگر هم اندکی همین خاصیت و اثر را دارند.

منظورم این است که میزان این فعالیت ها در طول زندگی و به نسبت تغذیه ما و خیلی عوامل دیگر که الان جای مطرح کردنشان نیست دست خوش تغییرات می شوند.

اما کاری که سابلیمینال ها انجام می دهند این است که با تلقینات قدرتمند ابتدا میزان فعالیت ملانوسیتها را هدف قرار می دهند و تا حدی که نتایج برای فرد ملموس شود ملانین ها در سطح عنبیه کاهش پیدا میکنند.

ببینید دوستان عزیز در این مرحله هنوز هیچ رنگی شکل نمیگیرد.

و فرد با دیدن همین میزان تغییرات که کاملا عادی و نرمال هست معمولا دچار حیرت و شگفتی می شود.

و متوجه روشن تر شدن رنگ چشمانش می شود.

این تغییرات به علت تلقینات قدرتمندی هست که وارد مغز ناخودآگاه او شده و کارکردهای ناخودآگاه بدنی او در رابطه با میزان تولید ملانین و همچنین سطح فعالیت ملانوسیت ها را تحت تاثیر قرار داده.

تا اینجای کار متوجه شدیم که نتایجی که افراد در این رابطه دریافت می کنند به چه شکل هست.

اما بعد از روشن تر شدن بحث ایجاد یک بازتاب نور خاص مثل آبی ، سبز و … است.

دوستان چشمان ما رنگ آبی یا سبز تولید نمی کند بلکه ملانین ها طوری شکل و فرم می گیرند که بازتاب نوری که شما از آن ها می بینید به این رنگ در می آید. و این مسئله بسیار مهمی هست که بسیاری از دوستانی که پیگیر تغییر رنگ چشم با سابلیمینال هستند به آن توجه نمی کنند و باعث می شود که باور نکنند که همچین چیزی امکان پذیر است.

در مرحله دوم تغییرات ملانین ها و پروتئین های سطح عنبیه طوری شکل وفرم می گیرند که بازتاب نوری که ما از عنبیه فرد می بینم به مرور زمان بیشتر به سمت طیف رنگ مد نظر آن آلبوم است.

پس می بینیم که این هم چیز عجیب و غریبی نیست و خیلی افراد در حالت های روحی متفاوت می بینیم که رنگ چشم متفاوتی از خود بروز می دهند ه قطعا در اطرافیان تان بعضا برخورد کرده اید.

بسیاری از افراد با تلقینات قدرتمند طوری سلول های دفاعی بدن خود را تنظیم می کنند که در مقابل سرماخوردگی مقاومت بسیار بالایی پیدا می کنند یا افراد با تلقینات قدرتمند انرژی روزانه خود را فوق العاده افزایش می دهند در صورتی که تغذیه شان به همان شکل سابق است و هزاران هزار مثال دیگر که ما با قدرت تلقین پذیری که داریم حتی می توانیم بیماری هایمان را شفا دهیم و تغییرات عمیقی در خودمان ایجاد کنیم.

اما حال ببنیم کجای این قصه مورد سو استفاده سودجویان است.

ببینید اساسا همانطور که برایتان توضیح دادم تمام پروسه امکان پذیر است اما چندین فاکتور دخیل می شود که معمولا نتایج آن طور که انتظار می رود به صورت کامل برای فرد ایجاد نمی شود.

خیلی از دوستان وقتی که ما این موضوع را می گوییم به شدت از ما دلگیر می شوند که چرا شما این را می گویید در صورتی که ما در جاهای دیگر دیده ایم که می گویند کاملا تضمینی هست و شما چرا به قدرت ناخودآگاهتان شک کرده اید و … .ما به خاطر اعتبار و صداقت شما مایل بودیم که این آلبوم را از شما دریافت کنیم اما وقتی اینگونه صحبت میکنید نگران و مردد می شویم.

دوستان عزیز و بزرگوار اول اینکه اعتبار ما یعنی مجموعه سابلیمیران به خاطر حفظ صداقت و درستکاری ما در طول سالیان ایجاد شده وما نمی توانیم به خاطر فروش بیشتر یک آلبوم به شما مطالب غیر واقع را بگوییم.

ببینید دوستان افرادی که از سابلیمینال تغییر رنگ چشم نتایج را به صورت کامل دریافت کرده اند ( لطفا به عبارت به صورت کامل دقت کنید ) تا به الان که من در حال تهیه این مقاله برای شما هستم چیزی در حدود 1000 نفر در سطح کل دنیا هستند. که البته با سرعت تعدادشان درحال بیشتر شدن است.

آیا با این وضعیت کار درستی هست که ما به عنوان یک فروشنده و تولید کننده ای که مورد اعتماد شما عزیزان قرار گرفته بیاییم و بگوییم که به صورت تضمینی چشمان شما آبی رنگ خواهد شد یا سبز یا هر رنگ دیگری!

آما مبلغی که ما با این ادعا از شما دریافت کنیم حلال و درست است؟

ما در تمامی آلبوم های رنگ چشم مجموعه سابلیمیران این حقیقت را به شما گفته ایم که میزان تغییر رنگ چشم برای اکثر افراد ابتدا روشنتر شدن و سپس ایجاد هاله رنگ چشم مورد نظر است و به مرور زمان این هاله بزرگتر و واضح تر می شود که برای بعضی از افراد قسمت سوم دریافت نتایج ممکن است حتی چند سال طول بکشد.البته در این بین هستند عده ای که در چند ماه هاله ملموسی پیدا میکنند و معمولا هم به همین حد راضی می شوند و اولویتهای دیگری برایشان در زندگی مطرح می شود و ادامه نمی دهند.

یعنی چیزی که تجربه عملی ما نشان داده به خاطر چندین فاکتور معمولا همان در حد روشنتر شدن و کمی هاله رنگ مورد نظر است نتایج.

به خاطر 1- عدم رعایت دستور العمل استفاده در طولانی مدت

2- داشتن مقاومت های بالا

3- نداشتن نظم در استفاده

4- استفاده نادرست

و خیلی عوامل دیگری که رعایت نمی شوند که همگی در فایل نحوه استفاده توضیح داده شده.

امیدوارم که از این مقاله که درباره این بود که آیا تغییر رنگ چشم با سابلیمینال حقیقت دارد یا خیر بهره مند شده باشید و متوجه شده باشید که بله حقیقت دارد اما اینکه کلا رنگ چشم ما عوض شود معمولا بسیار کمتر اتفاق می افتد به دلایلی که خدمتتان عرض کردم.

موفق و سلامت باشید

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال رنگ چشم آبی روی لینک سابلیمینال چشم آبی کلیک کنید.

آلبوم های مربوط به رنگهای دیگر هم در خلال صفحه این آلبوم موجود می باشد

آیا تغییر رنگ چشم با سابلیمینال حقیقت دارد
آیا تغییر رنگ چشم با سابلیمینال حقیقت دارد

4.5/5 - (15 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

18 پاسخ
  1. Yasine گفته:

    میشه رنگ چشم رد به هر رنگی خواست در اورد مثلا رنگ سرمه ای ویا ابی نفتی منظورم رنگ های هستش که مردم در حالت عادی هم ندارن مثلا رنگ چشم قرمز نداریم میشه با این روش رنگ چشم رو قرمز کرد

    پاسخ
  2. ایدین گفته:

    سلام خوبید من چند وقته دارم به فایل شما گوش میدم و الا رگ های ابی تیره میبینم مثلا روند ابی شودن چجوری مثلا رگ های اب ، چی ، چی ، چی،چی لطفا امروز جوابب بدید ممنون میشم

    پاسخ
  3. ایدین گفته:

    سلام خوبید لطفا سوال که من دارم رو انروز جواب دهید من ۳ هفته اس که دارم از ای فایل استفاده می کنم و دور عنبیه ام ابی شوده و رنگ های ابی هست که فقط در نور دیده می شود بنظر شما ۱ ماه دیگه یا ۲ ماه دیگه ابی میشود لطفا تا حد ممکن سریع جواب بدید

    پاسخ
    • سابلیمیران گفته:

      سلام وقت بخیر تبریک میگیم. واقعیت نمیشه دقیق گفت عزیز ولی به نظر روندتون خوب هست

      پاسخ
    • ستی گفته:

      سابت قویه منم سبز دارم گوش میدم و رگه های سبز تو چشمم ایجاد شده تو 1 ماه گوش کنی درست میشه من 2 هفته دیگ دارم تا کاملا سبز بشه

      پاسخ
  4. نرگس گفته:

    همسرم لکنت زبان داره ایا با پیام های سابلیمینال امکان داره که رفع بشه

    پاسخ
  5. ناشناس گفته:

    سلام واقعا ممنون از توضیحاتتون عالی و صحیح
    من الان رنگ چشمام روشن شدن فقط میشه
    برای رنگ گرفتن یکم بیشتر توضیح بدین

    پاسخ
    • فاطمه گفته:

      سلام ببخشید من میدونم که شدنی هست این یه چیزیه که تو علم ثابت شده ولی نمیدونم چیکار کنم از کجا شروع کنم میشه کمکم کنید میخوام رنگه چشمامو تغییر بدم ولی نمیدونم از کجاوچطوری شروع کنم لطفا کمک کنید

      پاسخ
  6. بهاره گل عمویی گفته:

    من برای چند وقت دیگه از ایران میرم خواستم ساب و برای کسی بگیرم اما نتونستم تلگرام ندارم یک راه ارتباطی بگید

    پاسخ
    • سابلیمیران گفته:

      سلام صفحه ارتباط با ما رو نگاه کنید راه های زیادی گفته شده

      پاسخ
  7. وفا گفته:

    ممنون از توضیحاتتون ولی سوالی ذهن من رو درگیر کرده ایا این فایل صوتی یا سابلیمینال خطراتی مانند کوری یا ضعیف شدن چشم😱 یا اختلال ذهنی و روانی شدن داره☹️؟

    پاسخ
    • سابلیمیران گفته:

      سلام خیر به هیچ عنوان . بلکه برعکس پیام هایی داره که به تقویت بینایی تون منجر میشه و در هنگام استفاده این رو متوجه میشید. در مورد اختلال ذهنی هم که به هیچ عنوان چون یه شکلی از تلقین هست و اصلا اثر بدی یا ابزار بدی نیست

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *