آیا حس دلتنگی دو طرفه است

آیا حس دلتنگی دوطرفه است

آیا حس دلتنگی دوطرفه است

در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که آیا حس دلتنگی دوطرفه است ، و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال جذب دلتنگی معشوق و پیام دادن او با کد کیهانی جذب دلتنگی معشوق ) که موجب ایجاد حس دلتنگی در قلب معشوق و میل به پیام دادن او می شود پس با ما همراه باشید تا به طور کامل به این موارد بپردازیم.

گاهی اوقات ممکن است شما به شخصی علاقه داشته باشید اما او نسبت به این علاقه بی خبر باشد. همین عامل سبب می شود که شما ندانید عشقی که به او دارید از نوع دو طرفه یا یک طرفه است. در این موارد این سوال هر روز ذهن شما را درگیر می کند که آیا در رابطه من حس دلتنگی دو طرفه است؟

در واقع منظور از عشق یک طرفه احساساتی است که یا فرد توان ابراز آن را ندارد یا پس از ابراز آن با جواب منفی رو به رو خواهد شد. حال اگر یک نفر را دوست داشته باشید و دل او نیز به همان اندازه برای شما بتپد حس دلتنگی دو طرفه خواهد بود.

آیا حس دلتنگی دوطرفه است :: نشانه های عشق یک طرفه

جهت پاسخ به این سوال که آیا حس دلتنگی دو طرفه است نیاز است ابتدا نشانه های عشق یک طرفه را بهتر بشناسید. اگر در رابطه خود علائم زیر را ببینید نشان از وجود عشق یک طرفه است. از جمله این نشانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ شور و شوق یک طرفه

هنگامی که شما نسبت به یک نفر عشق یک طرفه داشته باشید همیشه شور و شوق شما برای شروع رابطه بیش تر است. این مورد حتی در زمانی که شما عاشق کسی هستید و به او نگفته اید نیز صدق می کند. در این موارد طرف مقابل شوقی برای صحبت کردن با شما ندارد و همیشه شما شروع کننده صحبت هستید. در عشق یک طرفه همیشه این شما هستید که درخواست ملاقات می کنید یا با طرف مقابل تماس می گیرید و او علاوه بر این که هیچ اشتیاقی برای انجام این کارها ندارد گاها پیشنهادات شما را نیز رد می کند.

پس اینجا مشخص میشود که این حس دلتنگی دوطرفه نیست

۲_ پاسخ ندادن تماس

کسی که عاشق شما باشد برای برقراری رابطه، پیام دادن و تماس گرفتن با شما بسیار مشتاق است. اگر طرف مقابل با شما تماسی نمی گیرد یا تماس شما را پاسخ نمی دهد شک نکنید که عشق شما به او از نوع یک طرفه است. هنگامی که حس دلتنگی دو طرفه باشد تماس ها و پیام ها از سوی دو طرف زیاد می شود.

آیا حس دلتنگی دوطرفه است ::  سردی و دعوا

اگر شما با کسی وارد رابطه شده اید و شک دارید که عشق او به شما دو طرفه باشد یا خیر به این موضوع توجه کنید که طرف مقابل در ایجاد ارتباط با شما چگونه است. کسی که عاشق شما نباشد در برخورد با شما سرد بوده و هنگام صحبت کردن نارضایتی خود را از رابطه پیش کشیده و دعوا درست می کند. البته یک ضرب المثل فارسی وجود دارد که می گوید دعوا نمک زندگی است و کسی که با شما دعوا نکند شما را دوست نخواهد داشت. این قضیه با دعواهای روزمره ناخواسته که در رابطه پیش می آید کاملا فرق دارد. فردی که عشق یک طرفه دارد مدام از طرف فرد مقابل سردی و نارضایتی می بیند.

۴_  آیا حس دلتنگی دوطرفه است :: عدم خوشحال کردن طرف مقابل

هنگامی که حس دلتنگی و عشق دو طرفه باشد طرف مقابل سعی می کند به بهانه های مختلف شما را خوشحال کند. به عنوان مثال سعی می کند مناسبت های مختلف را به شما تبریک بگوید یا برای شما هدیه ای تهیه کند. برعکس کسی که شما را دوست نداشته باشد ممکن است مهم ترین مناسبت های زندگی یا حتی تاریخ تولد شما را فراموش کند.

۵_ آیا حس دلتنگی دوطرفه است :: کافی نبودن برای طرف مقابل

هنگامی که درگیر عشق یک طرفه می شوید پس از گذشت مدت زمان کوتاهی احساس می کنید که برای طرف مقابل کافی نیستید و نیازهای خود شما نیز در این رابطه تامین نمی شود. در این مرحله از خود می پرسید که آیا در رابطه من حس دلتنگی دو طرفه است؟ در این مرحله در خواهید یافت که بسیاری از ارزش های خود را در این رابطه زیر سوال برده اید‌.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب دلتنگی معشوق روی لینک کد دلتنگی معشوق کلیک کنید

آیا حس دلتنگی دوطرفه است

خوب در این مقاله ما شما را با این پاسخ آشنا کردیم که آیا حس دلتنگی دوطرفه است و همچنین با ابزار جذب دلتنگی و دلتنگ کردن معشوق از طریق انرژی های جذبی آشنا شدیم ، امیدواریم از این مقاله فوق العاده و کاربردی لذت برده باشید.

5/5 - (13 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *