اعداد شانس کائنات

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال کد جذب شانس روی لینک کد کیهانی شانس کلیک کنید.

با سلام در این مقاله می خواهیم در مورد اعداد شانس کائنات صحبت بکنیم.

اعداد شانس کائنات عددی هست که از لحاظ فرکانسی قدرت جذب شانس و اقبال دلخواه شما را برای شما دارد.

استفاده از این عدد نه خرافات هست و نه جادوگری.

بلکه از لحاظ متافیزیکی این اعداد یک سری انرژی هایی دارند که تکرار و مداومت آنها می‌تواند اثرات وضعی ایجاد بکنه که شما را در موقعیت ها و شرایط جذب شانس قرار میده. شرایط و اتفاقاتی را جذب می کنید که به شمانس آوردن شما کمک زیادی می کنند.

اعداد شانس کائنات معروف به کد جذب شانس هست و عموما آن را به این نام می شناسند.

برای جذب شانس ها و اقبال های فوق العاده یکی از بزرگترین کمکهایی که می توانید به خودتان بکنید استفاده از این کدهاست.

اما در مورد این عدد ها مجموعه سابلیمیران یک سابلیمینالی تهیه کرده که موجب افزایش تاثیرات و همچنین سرعت تاثیرات این عدد ها می شود. نام این آلبوم کد جذب شانس هست. در صفحه ای که لینکش را برای شما قرار می دهم توضیحات بسیار کامل و مفصلی در این رابطه هست که فارغ از اینکه بخواهید آلبوم مورد نظر را تهیه کنید یا خیر می توانید از آنها بهره ببرید.

همچنین در اواسط صفحه در قسمت جملات تاکیدی یا همان پیام های پنهان این آلبوم ، جملاتی را که شامل اعداد شانس کائنات هستند را نیز به رایگان دسترسی دارید و مشاهده خواهید کرد.

اعداد شانس کائنات

سوال : کاربرد اعداد شانس کائنات به تنهایی ( بدون سابلیمینال ) چه چیزهایی هست ؟

کاربرد آن به این شکل هست که با خواندن مداوم کدهای مربوطه و انجام تمرینات مرتبط ، آگاهی و انرژی بیشتری از کائنات برای جذب خواسته مورد نظر خود که در اینجا ایجاد شرایط و اتفاقات برای جذب خوش شانس بودن و در زمان مناسب در شرایط مناسب قرار گرفتن هست دریافت می کنید و می توانید این خواسته را راحتتر و سریعتر جذب و وارد زندگی خود کنید.

اما سابلیمینال که حاوی اعداد شانس کائنات یا کد کیهانی شانس هم باشه چیه و قرار چه کمکی به ما بکنه؟

ما با استفاده از سابلیمینال اعداد شانس کائنات سعی در ایجاد حالتی داریم که انگار هر لحظه هوشمندی درونی ما و تبادلات ناخودآگاه فرکانسی ما این کدها رو در کائنات زمزمه می کنن و انرژی و قدرتی فوق العاده رو به این کدها می دن تا در خدمت ما قوی ترین حالت جذب خودشون رو داشته باشن و آگاهی و ندای بزرگی رو در کائنات در مورد ایجاد اتفاق دلخواه ما به صدا در بیارن.

نتیجه گرفتن از اعداد شانس کائنات در این حالت بسیار سریعتر و قدرتمندتر و دارای اثرات و ضرب آهنگی ماندگار تر در کائنات خواهد بود.

میزان اثرگذاری اعداد شانس کائنات برابر است با میزان انرژی که از ناخودآگاه ما ساطع می شود چرا که محل برقراری ارتباط و تماس ما با کائنات و انرژی های جاری در آن از طریق ضمیر ناخودآگاه ماست.

وقتی که ما این کدها رو که در اینجا مثلا اعداد شانس کائنات هست رو تبدیل به یک تصویر تکرار شونده و یک زمزمه درونی ناخودآگاه می کنیم اون موقع هست که می تونیم روی قدرت و تاثیرگذاری این کدها حساب کنیم و نتیجه اش برامون ملموس تر باشه!

چرا که این کدها در حالت عادی قدرت و تاثیر چندانی ندارند و همین مورد هم باعث شده که یه عده اثرگذاری و قدرت این کدها رو ضعیف بدونن چون به همون شیوه و شکل نادرست و کم اثر اون ( تنها تکرار و خواندن اونها و یا بعضی مدیتیشن ها و تمرینات که معمولا هیچ سابقه ای ندارند ) از این قدرت و زبان مشترک با کائنات استفاده کردن

اعداد شانس کائنات

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال کد جذب شانس روی لینک کد کیهانی شانس کلیک کنید.

4.5/5 - (8 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

7 پاسخ
  1. داوود گفته:

    متوجه نشدم با عدد شانس چجوری استفاده کنم میخام از صفر شروع کنم ۴۰ساله هستم همه چیمو سر یه اعتماد از دست دادم

    پاسخ
  2. سلام گفته:

    پسرم متولد۱۳۸۲/۶/۱۷
    هست چکار کنم علاقه به درس ودانشگاهش زیاد شه
    البته بگم به بازیهای کامپیوتری وآلاین علاقه خیلی زیادی روزی ۱۲ ساعت تابستون بازی میکنه

    پاسخ
  3. بهار گفته:

    کسی ک رفته دیگه فکراشو کرده خودشو خلاص کرده اون موقع قبل جدایی باید ب فکر ترک میوفتادی الان دیگه چ فایده

    پاسخ
  4. محمد جواد کریمی گفته:

    سلام من متولد ۱۵_۶_ ۱۳۶۵ هستم متاهل بودم زندگیم اوایل خوب بود مال داشتم ماشین خلاصه خوب بود من یه روز فهمیدم تا اعتیاد به مواد را دارم زندگیم خراب شد زنم رفت طلاق غیابی گرفته دلم میخواد برگرده عشق اولم بود خیلی دوستش دارم نمی‌دونم چه کنم کسی به دادم نمیرسه

    پاسخ
    • ناشناس گفته:

      از طریق کسی ک بهش اعتماد داره حرف بزن قانع بشه صحبت کنید

      پاسخ
    • نباید میکردی دیگه چ کمکی رفت ک رفت گفته:

      نباید مواد میزدی بیچاره چ میکرد خودشو راحت کرد دیگه چ برگشتی

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *