باز شدن چشم سوم با سوره توحید

( باز شدن چشم سوم با سوره اخلاص )

باز شدن چشم سوم با سوره توحید

سلام به همه شما همراهان امروز می خوام که در مورد باز شدن چشم سوم با سوره توحید خدمت شما توضیحاتی را ارائه بدم.

اصولاً سوره توحید که اسم دیگرش هم هست سوره اخلاص سوره هست که جهان بینی توحیدی رو برای فرد ارمغان میاره.

جهان بینی توحیدی یعنی اینکه همه چیز از خداست و خداوند همه چیزم خداوند بر همه چیز عالم و تواناست و بر همه چیز بصیر و بیناست.

و در عین حال در وحدت و یگانگی کامل به سر می بره.

تکرار این مفاهیم به ما کمک میکنه که ما در جهان یک یگانگی احساس کنیم و اتصال و یکپارچگی تمامی اجزای این عالم را به وضوح درک کنیم.

در رابطه با چشم سوم و باز شدن چشم سوم بسیار مهم است که ما ابتدا به این یگانگی دست پیدا بکنیم علت اینکه سوره توحید در این زمینه به ما کمک بسیاری می کنه اینه که مارو به یکپارچگی و یگانگی و اتصال عالم مجدد  هوشیار و بینا میکنه  و آنوقت است که دیگه دریافت الهامات الهی دیدن پدیده های دیگر خلقت و درک آنچه در ماورا طبیعی می گذرد برای ما غیر ممکن و دست نیافتنی نخواهد بود و انسانی که پای در این راه می گذارد خواهد فهمید که سر منزل مقصود ای هست و چنانچه بتواند مسیر را به خوبی و خوشی طی کند راه باز است و آگاهی ها به سمت او هدایت خواهند شد.

در واقع خواندن سوره توحید به ما کمک می کند که ما لیاقت کسب کنیم.

لیاقت دیدن و تجربه و حس کردن آنچه در این عوالم زیبا می گذرد.

لیاقت اتصال و انرژی برتر کیهانی که با دقتی بی‌نظیر در حال  گسترش و حفظ نظم خود است.

باز شدن چشم سوم  با سوره توحید  که در جای دیگری به عنوان باز شدن چشم سوم با سوره اخلاص هم از آن یاد شده در کنار استفاده از سابلیمینال چشم سوم می تواند معجزه گر باشد چرا که سابلیمینال چشم سوم افکار عمیق و درونیات شما را اصلاح میکند و ظرف شما را آماده دریافت این الهامات و دیدن این پدیده ها می کند و در کنار آن هم خواندن سوره اخلاص از لحاظ معنوی فرکانس شما را ارتقا می دهد.

ترکیب این دو می‌توانند به شما کمک فوق‌العاده‌ای در زمینه باز شدن چشم سوم کند ضمنا لینک سابلیمینال چشم سوم را من در پایین قرار میدهم.

ملاحظه کنید : سابلیمینال چشم سوم

در باب اینکه چه میزان سوره اخلاص را بخوانیم روایت شده آیت الله قاضی فرمودند که روزی ۱۰۰۰ مرتبه سوره اخلاص را بخواند منتها اگر هزار مرتبه برای شما سخت است می توانید کمتر بخوانید و مهم تاثیری که این سوره به مرور برای شما خواهد داشت.

4.7/5 - (3 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

6 پاسخ
  1. مسلم علیزاده گفته:

    سلام وخسته نباشیدوقرض ازمزاحمت اینکه چه زمانی بایداین سوریه قرانی رابخانم شب یاصبخ یابعدظهرممنون میشم کمکم کنید

    پاسخ
  2. علی110 گفته:

    سلام سالهاست حس غریب و زیبایی به سوره اخلاص دارم همینطور سوره کوثر انشاالله با روشی که شما فرمودید بشه از این دنیا و تلخیهاش جدا شد و لحظاتی هم شده از عالم ملکوت بهرمند بشیم و شمارا با دعای خیرمان یاد کنیم

    پاسخ
  3. رهگذر غریب گفته:

    لازم دیدم دربرابرزحمت وتلاش شما عزیزان سرتعظیم به نیت تشکر خم کنم وقدردان محبت وزحمات شما باشم

    پاسخ
  4. رهگذر غریب گفته:

    سلام وقت بخیر خدمت شما عزیزان تندرستی وتوفیقات روزافزون مهمان وهمراه همیشگی شما باد الهی هزاران آمین شما را بخدا وعظمتش قسم میدم که در لحظه وصل وحضور برام دعا کنید ‌‌که خداوند اجازه ولیاقت نصیبم عنایت بفرماید خیلی خیلی ممنونم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *