بهبود روابط زناشویی با قانون جذب

بهبود روابط زناشویی با قانون جذب

در این مقاله شما را با روش بهبود روابط زناشویی با قانون جذب آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال بهبود رابطه ) که موجب ایجاد حس و علاقه بیشتر به شما و نزدیکی به شما توسط شریک عاطفی تان با کمک فرکانسها و انرژی های تله پاتیک قدرتمند می شود.

در ابتدا نیاز است تا با قانون جذب آشنا شویم. قانون جذب به طور خلاصه می‌گوید که هر نوع فکر یک ارتعاش و انرژی ایجاد می‌کند. این ارتعاش و انرژی به کائنات و جهان مادیِ ما ساتع و سعی می‌کند تا انرژی و ارتعاشات هم سطح خود را پیدا کرده و جذب نماید. به همین دلیل است وقتی که تفکر و احساساتی منفی در ما پدیدار می‌شود انرژی، ارتعاشات و اتفاقات منفی مشابه به‌سوی ما بازمی‌گردند! حالا شاید بهتر متوجه شوید که دلیل اتفاقات بد و منفی زندگی، اغلب خود ما هستیم! قانون جذب صرفاً به همین‌جا ختم نمی‌شود و در روابط دوستانه، عاشقانه، زناشویی، خانوادگی و غیره نیز اثرگذار است. در ادامه این مقاله جذاب اختصاصاً به بهبود روابط زناشویی با قانون جذب می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بهبود روابط زناشویی با قانون جذب

بهبود روابط زناشویی با قانون جذب :: فراز و نشیب روابط زناشویی

شاید این جملات را خیلی شنیده باشید: دعوا نمک زندگیه، زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند، تو هر خانه‌ای یک مشکلی هست و … متأسفانه هیچ‌کدام از این جملات و توصیفات صحیح نبوده و به‌هیچ‌عنوان توجیه مناسبی برای اتفاقات منفی‌بین زن و شوهر نیست. یک ازدواج چه شروع عاشقانه و پرشوری داشته باشد و چه این عشق با جلوتر رفتن رابطه شکل‌گرفته باشد نیاز به حفظ، نگه‌داری و مراقبت دارد. در یک زندگی مشترک اگر به بهبود روابط زناشویی با قانون جذب نپردازیم، یقیناً به مشکل جدی همچون: سردشدن روابط عاطفی، سردشدن روابط جنسی، طلاق، خیانت و … ختم خواهد شد. به همین دلیل است که یک زوج نه‌تنها باید قانون جذب را یاد بگیرند؛ بلکه به کمک یکدیگر برای بهبود روابط زناشویی با قانون جذب اقدام نمایند. در ادامه مقاله به تمرین‌هایی برای بهبود روابط زناشویی با قانون جذب می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تمرین‌هایی برای بهبود روابط زناشویی با قانون جذب

با اینکه در این مسیر تمرین‌های زیادی وجود دارد؛ ولی در این مقاله ما به مهم‌ترین و کارآمدترین تمرین‌ها می‌پردازیم.

  • تمرین اول: با ماهیت، ذات و خود حقیقی ارتباط بگیرید.

ماهیت و ذات حقیقی همه انسان‌ها عشق است. شما نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید و یا سعی کنید از آن چشم‌پوشی کنید. شما در وهله اول باید با ماهیت و ذات حقیقی خود آشتی کنید و آن را که جوهره اصلی حیات است بپذیرید. عشق خالص و حقیقی ذات درونی و ماهیت تشکیل‌دهنده مخلوقات عالم است.

  • تمرین دوم: نیازها را با خلاقیت تجسم کنید!

اگر پارتنر و همسر شما نیز در این مسیر همراهی‌تان می‌کند، بسیار سریع‌تر نتایج را می‌بینید. اگر در این مسیر تنها هستید هیچ ایرادی ندارد، پس از مدتی و با دیدن نتایج خوبی که گرفته‌اید، پارتنر و همسر شما نیز به این مسیر جذب می‌شود.

در این روش شما باید مشکلات رابطه‌تان را تجسم کرده و سپس با استفاده از قوه تجسم به همراه خلاقیت حالت بدون مشکل اتفاقات را ببینید. در این روش شما به پاسخ و راه‌حل نهایی می‌رسید. برای حصول نتایج مطلوب در این روش از مدیتیشن استفاده کنید. با روزانه یک الی سه بار مدیتیشن کردن اتفاقات بزرگی در زندگی شما می‌افتد.

  • تمرین سوم: فرار از انتقادات!

شما نه‌تنها باید به انتقادات بیرونی بی‌توجه باشید؛ بلکه از منِ سرزنشگر یا همان منتقد ترسناک درونی نیز فرار کنید! برای بهبود روابط زناشویی با قانون جذب شما یاد می‌گیرید هر چیزی که برای شما افکار و احساسات منفی درست می‌کنند را نادیده و از آنها دوری کنید! انتقادات نیز یکی از آنهاست.

خوب همانطور که در اول مقاله بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب به شما وعده دادیم ، برای مشاهده آلبوم سابلیمینال افزایش عشق و علاقه در رابطه روی لینک سابلیمینال بهبود رابطه کلیک کنید.

  • تمرین چهارم: تا می‌توانید مثبت فکر کرده و مثبت صحبت کنید!

باتوجه‌به توضیحات ابتدای مقاله از تکرار مکررات می‌پرهیزیم. همان گونه که یادآور شدیم، افکار ما شبیه به خود را جذب می‌کند پس چه‌بهتر که مثبت فکر کنیم تا ارتعاشات ما بهترین اتفاقات مثبت را برای ما به ارمغان بیاورند.

  • تمرین پنجم: افکار خود را ببینید؛ ولی باور نکنید!

ذهن عملکرد بسیار پیچیده‌ای دارد که در اکثر مواقع اشتباه تحلیل می‌کند! بله درست متوجه شدید، ذهن به هزاران دلیل و پیچیدگی که دارد (که در مقاله‌ای جداگانه به آن خواهیم پرداخت) برای حفظ بقا و انرژی خود همیشه نیمه خالی لیوان را نشان می‌دهد. به همین دلیل است که شما تنها باید نظاره‌گر حرف‌های ذهن خود بوده و به‌هیچ‌عنوان آنها را باور نکنید.

  • تمرین آخر: تا می‌توانید بنویسید!

موضوعاتی که به‌عنوان مشکل برای شما ایجاد احساسات منفی می‌کنند همانند: صحبت‌های منفی ذهنتان، اتفاقاتی که فکر می‌کنید بسیار برای شما خوشایند هستند، راه‌حل مشکلات و … را بنویسید. بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که نه‌تنها برخی از این افکار ذهنتان اشتباه و بی‌دلیل بوده؛ بلکه با این تمرین نوشتن و یادآورشدن احساسات مثبت ذهنتان نیز تحت‌تأثیر قرار گرفته و کمتر بر شما حکمرانی می‌کند! با نوشتن نظم و ترتیب افکار، دید کلی برای حل مشکلات و بهبود روابط زناشویی با قانون جذب برای شما حاصل می‌گردد.

خوب دوستان در این مقاله با روش بهبود روابط زناشویی با قانون جذب آشنا شدید و همچنین لینک سابلیمینال بهبود رابطه و افزایش عشق و علاقه را برای شما قرار دادیم تا بتوانید درون خود را با خواسته تان تنظیم کنید و هم جهت کنید و انشالله این جذب را برای خودتون راحت تر و آسان تر رقم بزنید و خودتان و همچنین شریک عاطفی تان را به عشق ورزی و نزدیکی بیشتر سوق دهید.

5/5 - (16 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ
  1. مریم گفته:

    واقعا استفاده کردم موفق و خوشبخت باشید. به نظرم زندگی مشترک یعنی درک مشترک یعنی فهم مشترک .

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *