بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب

بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب

در این مقاله شما را با روش بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال بهبود رابطه ) که موجب ایجاد حس و علاقه بیشتر به شما و نزدیکی به شما توسط شریک عاطفی تان با کمک فرکانسها و انرژی های تله پاتیک قدرتمند می شود.

کمابیش ممکن است درباره قانون جذب که یکی از زیرشاخه‌های روان‌شناسی نوین است، تعاریف گوناگونی شنیده باشید اما ممکن است به‌ندرت پیرامون بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب موضوعی به گوشتان خورده باشد. هر رابطه‌ای هرچند با شور و هیجان بالا و عاشقانه برای تداوم‌یافتن، نیاز به مراقبت دارد. به همین دلیل است که شما می‌توانید با شناخت و استفاده درست از قانون جذب به رابطه‌های سرد شده خودتان بهبود ببخشید. در ادامه مقاله پیرامون این قانون مهم صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب

بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب :: علت سردشدن رابطه‌ها!

در ابتدا نیاز است تا به آسیب‌شناسی سردشدن رابطه‌ها پرداخته و بعد از آن از قانون جذب صحبت کنیم. در هر نوع از رابطه‌ای (زوجین، دو عاشق، برادر و خواهر، دو رفیق صمیمی و …) مهم نیست با چه میزان از کیفیت بالایی شروع شده باشد، مهم ادامه مسیر و تداوم این کیفیت است. اگر رابطه خوبی که دارید پویایی و کیفیت خود را از دست بدهد، برکه زلال آن رابطه تبدیل به مرداب سرد و بی‌روحی خواهد شد که شاید هیچ‌وقت راه نجاتی برایش وجود نداشته باشد. عوامل متعددی نظیر: دلسردی، دلخوری، ناراحتی، کم‌توجهی و … می‌تواند موجب ازدست‌رفتن این طراوت و شور عشق گردد و شما باید قبل از این اتفاقات برای بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب اقدام نمایید.

بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب :: درباره قانون جذب بیشتر بدانیم …

قانون جذب که یکی از داغ‌ترین موضوعات عصر مدرن است، پیرامون به هم پیوستن و جذب‌شدن چیزهای هم ارتعاش و هم انرژی صحبت می‌کند و به همین دلیل است که طبق باور این قانون، ما عامل اصلی و تعیین‌کننده اتفاقات زندگی خود هستیم. برای فهم بهتر این‌گونه بررسی می‌کنیم، عشق خالص باعث به‌وجودآمدن انرژی مثبت می‌گردد و این انرژی مثبت پس از ساطع شدن به کائنات تمام اتفاقات مثبت هم ارتعاش و هم انرژی خود را جذب می‌کند و به منبع اصلی فرستنده بازمی‌گرداند. حالا متوجه شدید که اگر یک عشق خالص، مثبت و درونی به زندگی و کائنات ساطع کنید به همان میزان نیز دریافت خواهید کرد. این مورد تنها پیرامون عشق نیست؛ بلکه به موضوعاتی از قبیل ثروت، شغل، سلامتی و … نیز صدق می‌کند. اگر شما انسانی بی انرژی منقی و با خلأ درونی باشید ناخودآگاه انرژی شما فردی هم ارتعاش و هم فرکانس خود را جذب و وارد زندگی‌تان می‌کند، و اگر شما فردی پرشور، امیدوار، پر از انرژی مثبت و شادی باشید کائنات نیز فردی هم ارتعاش و هم فرکانس با شما را وارد زندگی‌تان می‌کند. در ادامه پیرامون بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خوب همانطور که در اول مقاله بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب به شما وعده دادیم ، برای مشاهده آلبوم سابلیمینال افزایش عشق و علاقه در رابطه روی لینک سابلیمینال بهبود رابطه کلیک کنید.

بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب

دو فرد عاشق را در نظر بگیرید. این دو فرد در ابتدای آشنایی و ورود به رابطه پر از احساسات خوب و انرژی عاشقانه هستند که با مرور زمان به هر دلیلی این انرژی و احساسات نه‌تنها فروکش کرده؛ بلکه در برخی از موارد موجب می‌گردد تا برخی از احساسات منفی هم در میان آنها پدیدار گردد. اگر این دو فرد برای بهبود رابطه سرد شده  اقدام نکنند، دیری نخواهد پایید که رابطه را نه‌تنها ازدست‌رفته هستند؛ بلکه ممکن است فردی با ارتعاشات منفی خود جذب کنند. برای جلوگیری از این امر با استفاده از موارد جذبی پایین می‌توانید همیشه آن ارتعاش بالا و باکیفیت اولیه رابطه را حفظ نمایید.

در ادامه به برخی از راهکارهای مؤثر می‌پردازیم:

  • لیستی از نکات مثبت شریک عاشقی خود را تهیه و به آن خصوصیات عشق بورزید
  • نکات مثبت شریک عاطفی خود را برجسته کنید
  • عکسی از او را همراه داشته باشید و در هرکجا که نیاز بود عاشقانه و با دید مثبت به آن نگاه کنید
  • شادی بازگشت او را پیشاپیش به کائنات ابراز کنید!
  • گذشته را فراموش کنید
  • نکات منفی او را فراموش کنید (همه انسان‌ها دارای نکات منفی هستند حتی خود شما)
  • دائماً شکرگزاری کنید
  • رفتار و افکارتان را تغییر دهید
  • پالس مثبت بفرستید

در پایان از یاد نبرید که عشق واقعی عشقی است که فارغ از هرگونه پس‌زمینه‌های شهوت، ثروت، هوس و … باشد. اگر عشق واقعی به فردی دارید و این عشق دوطرفه است شما می‌توانید باتوجه‌به مواردی که گفته شد بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب را به معنای واقعی چشیده و همیشه از آن برخوردار باشید.

خوب دوستان در این مقاله با روش بهبود رابطه سرد شده با قانون جذب آشنا شدید و همچنین لینک سابلیمینال بهبود رابطه و افزایش عشق و علاقه را برای شما قرار دادیم تا بتوانید درون خود را با خواسته تان تنظیم کنید و هم جهت کنید و انشالله این جذب را برای خودتون راحت تر و آسان تر رقم بزنید و خودتان و همچنین شریک عاطفی تان را به عشق ورزی و نزدیکی بیشتر سوق دهید.

5/5 - (15 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

3 پاسخ
  1. مبینا گفته:

    واقعا استفاده کردم موفق و خوشبخت باشید. همچنین به نظرم زندگی مشترک یعنی درک مشترک یعنی فهم مشترک .

    پاسخ
  2. بهناز لطفی حمید گفته:

    برگشت همسرم به آغوشم وفرصتی دوباره به من دادن بخشیدن من وباهم بودن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *