دختر چشم سبز

دختر چشم سبز
دختر چشم سبز

درباره دختر چشم سبز وقتی که سازندگان قطعه معروف ” چشم های ایرلندی در حال خنده هستند”  مشغول ساخت این آهنگ بودند هیچ وقت باورشون نمیشد که چشمان سبز رنگ ایرلندی ها که زیبایی حیرت انگیزی دارد و معروفیت و محبوبیت آن بتواند کمک کند این آهنگ در سطح جهان بسیار معروف شود.

چشمان سبز رنگ خصوصاً برای دختران اصطلاحاً به آنها دختر چشم سبز می گویند فوق العاده جذاب و دلربا است و این قضیه در کشورهایی که رنگ چشم غالب مردم تیره است خودش را بیشتر نشان می دهد.

البته در مورد رنگ چشم ما تا حدودی می توانیم اثرگذار باشیم بر آن و از ابزارهایی که تا حدودی می تواند بر آن اثر گذار باشد استفاده از سابلیمینال چشم سبز هست که سایه  عنبیه چشم ما را به سمت  داشتن رنگ سبز و بازتاب رنگ سبز  شکل دهی میکند. برای آشنایی با سابلیمینال چشم سبز روی لینک زیر کلیک کنید

ملاحظه کنید :  سابلیمینال چشم سبز

دختر چشم سبز

چند فکت درباره دختر چشم سبز

اما خوب هست که برای سرگرمی چند فکت  معروف درباره دختر چشم سبز را بدانیم.

1- این مدل دختر بسیار کم است

اولین مورد که شاید برای شما تعجب آور هم نباشد این است که دختر چشم سبز در جهان بسیار کم است و معمولاً این افراد در قسمت شمالی اروپا زندگی می کنند.

2- چشم سبز یعنی رنگی ندارد.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اصولاً رنگ چشم سبز یعنی این که بر روی عنبیه پروتئین های خاصی فعال هستند و ملانین ها کمترین فعالیت را دارند

3 – چشم های سبز دائماً سایه عنبیه متفاوتی را نشان میدهند  به خاطر همین است که خیلی از مواقع افراد چشم سبز با افراد چشم آبی و یا حتی چشم خاکستری اشتباه گرفته میشوند.

4 – ایرلند و اسکاتلند معدن دختر چشم سبز

شاید برای شما هم جالب باشد که ایرلند و اسکاتلند ۷۰ درصد دختران چشم سبز هستند و این شاید یک خبر بسیار فوق العاده برای پسران باشد!!!

5/5 - (4 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *