درمان همجنس بازی

درمان همجنس بازی

در این مقاله شما را با راه های درمان همجنس بازی آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال درمان همجنسگرایی ) که موجب تغییر گرایشات احساسی ، جنسی ، ذهنی و تجسمی شما با کمک تلقینات قدرتمند به مغز یا همان ضمیر ناخودآگاه شما می شود و گرایشات و تمایلات ناخودآگاه شما را به صورت کاملا درونی و طبیعی به مرور تعییر می دهد.

امروزه در برخی از جوامع بشری درمان همجنس بازی یکی از مسائل مهم به شمار می آید زیرا عمل همجنسگرایی هم از نظر اسلام و هم قانون عملی نادرست به شمار می آید.  ممکن است در اطراف ما افرادی وجود داشته باشند که نسبت به همجنس خود تمایل جنسی داشته باشند و به دنبال روش هایی برای درمان آن باشند. در این مقاله قصد داریم به توضیح همجنس گرایی و راه های درمان همجنس بازی بپردازیم پس تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

درمان همجنس بازی :: همجنس گرایی چیست؟

همجنس گرایی یا همجنس بازی نوعی اختلال یا انحراف جنسی است که فرد تمایل جنسی نسبت به همجنس خود دارد. افراد همجنسگرا دارای سلامت جسمانی کامل هستند و فقط افکار منحرف و وسواس گونه ای آن ها را به سمت همجنس خود می کشاند. بنابراین درمان همجنس بازی با درمان روان و افکار آن ها امری امکان پذیر است.

بروز همجنسگرایی در یک فرد ممکن است ریشه در کودکی او یا دوران بلوغ و جوانی نیز داشته باشد و زمانی که فرد به این انحراف جنسی دچار می شود نه تنها روح و روان او دچار این عارضه می شود بلکه از لحاظ جسمانی نیز به انجام این عمل عادت می کند. از این رو درمان همجنسگرایان باید توسط روش های ویژه و کاربردی انجام شود‌.

چه راه هایی برای درمان همجنس بازی همجنسگرایان وجود دارد؟

1_ درمان همجنس بازی :: مراجعه به روانپزشک

قدم اول برای درمان همجنس بازی مراجعه به روانپزشک است زیرا ممکن است حس همجنس گرایانه ای که در یک فرد وجود دارد منشا در غدد او داشته باشد. یعنی ممکن است فرد به دلیل ترشح غیر عادی غدد درون ریز تمایل به همجنسگرایی داشته باشد. پس با انجام یکسری آزمایش ها و معاینات مخصوص مشکل فرد تشخیص داده شده و درمان می شود به این ترتیب فرد به حالت نرمال خود بر می گردد.

2_ درمان همجنس بازی :: کنترل نگاه

 یکی از توصیه های مهم به افراد همجنسگرا کنترل نگاه است. شاید در ابتدا فکر کنید کنترل نگاه فقط مربوط به نگاه کردن به جنس مخالف باشد اما باید بگوییم افراد همجنسگرا چون تمایل به جنس موافق دارند باید از نگاه های شهوت آمیز و هوس آلود به جنس موافق خود پرهیز کنند.

3_ درمان همجنس بازی :: دوری از افکار شیطانی

همانطور که می دانید شیطان برای آلوده کردن انسان به گناه راه های زیادی را پیش روی آدمی قرار می دهد. قطعا همجنسگرایی یکی از دام ها و وسوسه های شیطانی است که باعث می شود فرد تمایل به ازدواج و جنس مخالف نداشته باشد که این امر خود باعث ایجاد تمایل به همجنسگرایی می شود. پس مبارزه با شیطان، راه ها و دام های شیطانی یکی از روش های درمان همجنسگرایی است.

4_درمان همجنس بازی :: دور کردن افکار همجنسگرایانه از خود

یکی از دلایلی که باعث می شود افراد همجنسگرا به این کار خود ادامه دهد این است که اکثر آن ها همواره این فکر را همراه خود دارند که آن ها هیچ وقت به جنس مخالف علاقه ای ندارند و هرگز نمی توانند به جنس مخالف خود علاقه پیدا کنند و تمایل به همجنسگرایی در وجود آن ها نهفته شده است. ذهن افراد همجنسگرا باید از چنین افکاری پاک شود و افکار و انرژی های مثبت جایگزین آن ها شود تا زمینه های درمان همجنسگرایی ایجاد شود.

5_ درمان همجنس بازی :: پیوستن به جمع دوستان

زمانی که افراد همجنسگرا قصد درمان خود را دارند باید از تنها ماندن خودداری کنند زیرا موقع تنهایی ممکن است افکار زیادی چه مثبت و چه منفی به سراغ انسان آید. حالا افراد همجنسگرا زمان تنهایی ممکن است به فکر افکار نادرستی بیافتند و به این افکار نیز بال و پر بدهند بنابراین پرهیز از تنها ماندن روش بسیار موثر برای دوری از افکار همجنسگرایی است. برای دوری از تنها ماندن می توانید به بیرون از منزل بروید، وقت خود را صرف کار های مفید تری کنید و یا با جمع دوستان خوب و مورد اعتماد خود به پیاده روی و یا تفریح بروید. در کل افراد همجنسگرا باید ارتباطات اجتماعی خود را بیشتر کنند و از تنهایی و فکر کردن به افکار مربوط به همجنسگرایی اجتناب کنند.

6_ دوری از محیط های نامناسب

همانطور که می دانید محیطی که هر فرد در آن زندگی می کند و در آن رشد کرده و تربیت شده تاثیر بسیار زیادی بر روی بسیاری از اعمال و افکار دارند. طبیعی است هر کس که در محیطی مطابق با فرهنگ و قانون و دین بزرگ شود در آینده به نسبت فردی درستکار تر خواهد بود. محیط های آلوده و نا مناسب تاثیر زیادی بر روی افراد همجنسگرا خواهد داشت زیرا چنین محیط هایی می توانند افکار و همچنین موقعیت های زیادی را برای افراد همجنسگرا به وجود بیاورد و فرد را به سمت این عمل نادرست بکشاند. بنابراین دوری از محیط های آلوده یکی از روش های درمان همجنس بازی است.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ، :

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال درمان همجنسگرایی روی لینک درمان همجنسگرایی کلیک کنید.

در صورتی که به هر میزان دچار تداخل جنسیتی هستید می توانید از آلبوم های زیر برای هماهنگ تر شدن ذهنی و جسمی استفاده کنید:

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تغییر جنسیت مرد به زن روی لینک تغییر جنسیت مرد به زن کلیک کنید.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تغییر جنسیت زن به مرد روی لینک تغییر جنسیت زن به مرد کلیک کنید.

درمان همجنس بازی

علت های بروز همجنسگرایی در یک فرد چیست؟

به طور یقین و صد در صد نمی توان علت بروز همجنسگرایی را تعیین کرد زیرا بروز همجنسگرایی در یک نفر ممکن علت های مختلفی داشته باشد اما برخی تحقیقات عوامل زیر را در بروز همجنسگرایی بی تاثیر نمی دانند.

·       ژنتیک

ژنتیک عامل بروز بسیاری از صفات و خصوصیات یک نفر است بنابراین همجنسگرایی نیز می تواند با ژنتیک در ارتباط باشد. بنابر تحقیقات به عمل آمده ژنتیک می تواند باعث بروز تمایلات جنسی به همجنس شود. علاوه براین ترشح هورمون ها نیز در بروز همجنسگرایی در یک نفر بی تاثیر نیست زیرا ترشح غیر معمول یک هورمون نیز می تواند باعث بروز همجنسگرایی شود.

·       شرایط محیطی

بسیاری از اعمال و رفتار یک نفر به دوران کودکی او و شرایط زندگی بر می گردد. کودکان زیادی هستند که ممکن است دوران کودکی بسیار سختی را گذرانده باشند و دارای والدین سخت گیر و بی محبتی بوده اند. همچنین ممکن است اطرافیان آن ها بسیاری از اعمال نادرست مقابل دید کودکان انجام داده باشند. وجود این شرایط باعث بروز تمایل به همجنس در دوران جوانی در چنین کودکانی می شود.

همچنین تحقیقات زیادی نشان داده اغلب افراد همجنسگرا دارای والدینی تنبیه گر و بی مهر و محبت بوده اند. بنابراین می توان گفت شرایط محیطی تاثیر زیادی بر تمایلات جنسی دارند.

همجنسگرایی به چند دسته تقسیم می شود؟

۱-گی یا همجنسگرایی مردانه

گی نوعی رابطه احساسی و عاطفی است که بین دو مرد اتفاق می افتد در واقع در همجنسگرایی مردانه یک مرد تنها تمایل جنسی نسبت به جنس موافق خود یعنی یک مرد دیگر دارد.

۲-لز یا همجنسگرایی زنانه

به ایجاد روابط عاطفی میان دو زن همجنسگرایی زنانه یا لز می گویند. در این نوع همجنسگرایی یک زن تنها تمایل به برقراری و ایجاد رابطه با یک زن را دارد.

۳-دو جنس گرایی

منظور از دو جنس گرایی این است که یک فرد به هر دو جنس یعنی هم مرد و هم زن گرایش داشته باشد حالا ممکن است در چنین افرادی تمایلات جنسی نسبت به هر دو جنس یکسان یا متفاوت باشد.

درمان همجنسبازی

عوارض همجنسگرایی

هویت جنسی یک نفر معمولا در دوران کودکی او و بین سنین ۳ تا ۵ سال شکل می گیرد و کودک در این سن هویت جنسی خود را می شناسد و می داند که بین او جنس مخالف تفاوت هایی وجود دارد. اما تمایلات جنسی یک نفر بیشتر در دوران بلوغ از سن ۱۵ تا ۱۸ سال نمایان می شوند و فرد ممکن است در این دوران صمیمیت زیادی با همجنس خود داشته باشد. اگر این صمیمیت از حد معمول خارج شود و به برقراری ارتباط عاطفی و احساسی برسد ممکن است که فرد به همجنسگرایی روی آورده و این تمایل به همجنسگرایی تا سنین بالاتر نیز با او همراه باشد. هم جنسگرایی ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای چنین افرادی به دنبال داشته باشد. برخی از عوارض همجنسگرایی شامل موارد زیر می شوند:

1-یکی از عوارضی که همجنسگرایی می تواند به دنبال داشته باشد مبتلا شدن به برخی از بیماری های جسمی و جنسی است. یکی از عوارض همجنسگرایی برای کسانی که وارد رابطه مقعدی با همجنس خود می شوند عدم کنترل مدفوع و بسیاری از مشکلات جنسی دیگر است.

۲- معمولا افراد همجنسگرا این فکر را می کنند که آن ها تنها تمایل به همجنس خود دارد و هرگز نمی توانند وارد رابطه با جنس مخالف شوند. بنابراین چنین افرادی تمایل به تشکیل خانواده ندارد و یا از آن ترس دارند که نتوانند شریک زندگی خود را راضی کنند که این خود یکی از عوارض بسیار جدی و جبران ناپذیر همجنسگرایی است.

۳- یکی از عوارض بسیار جدی همجنسگرایی افسردگی و گوشه گیر شدن افراد همجنسگرا است. باید بگوییم که همجنسگرایی در دین و قانون و بسیاری از جوامع بشری کاری نادرست و ناپسند است و بسیاری از ادیان آن را منع می کنند. بنابراین در چنین شرایطی فرد همجنسگرا دچار افسردگی و انزوای اجتماعی می شود و خود را از افراد جامعه دور می کند و دائما این فکر را با خود دارد که افراد جامعه با نگاهی بد و تحقیر آمیز به او نگاه می کنند و هیچ کس تمایلی به ارتباط و صحبت کردن با او ندارد وجود این شرایط به مرور باعث ایجاد افسردگی در همجنسگرایان می شود.

۴-یکی از عوارضی که گریبان گیر افراد همجنسگرا می شود ایجاد مشکلات خانوادگی است زیرا افراد همجنسگرا ممکن است که مشکلات زیادی از نظر عقیده با خانواده خود را متحمل شود. به علاوه افراد همجنسگرا چون منزوی و گوشه گیر می شوند بسیاری از روابط اجتماعی آن ها نیز دچار می شود. بنابراین همجنسگرایی نه تنها می تواند مشکلات جسمی زیادی را به دنبال داشته باشد و سلامتی را به خطر بیاندازد بلکه زندگی اجتماعی و خانوادگی را نیز دچار مشکلات زیادی می کند.

نظر ادیان مختلف درباره همجنسگرایی

این جهان دارای مردمانی با دین و فرقه های مختلف هستند و نظر هر کدام از این ادیان برای انجام یک کار ممکن است با یکدیگر یکی باشد و یا بالعکس نظر کاملا متفاوتی داشته باشند‌.

در موضوع همجنسگرایی معمولا ادیانی همچون اسلام، یهودی و مسیحی آن را کاری ناپسند و همراه با گناه می دانند و انجام آن را منع می کنند و به درمان همجنس بازی امر می کنند اما فرقه های دیگری نیز وجود دارند که همجنسگرایی را قبول دارند و آن را خالی از گناه می دانند اما باید بگوییم که همجنسگرایی عملی ناپسند است و انجام آن با گناه همراه است. یکی از دلایل اثبات منع همجنسگرایی این است فیزیک بدنی انسان طوری طراحی شده است که فقط برای برقراری ارتباط با جنس مخالف مناسب است همچنین احادیث زیادی درباره منع همجنسگرایی و ارتباط با جنس موافق وجود دارد‌.

درمان همجنسبازی

خوب در این مقاله شما را با راه های درمان همجنس بازی آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال مربوط به درمان همجنس بازی را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

5/5 - (25 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ
  1. حسن گفته:

    سلام‌اگر‌کسی‌درکودکی‌محبت‌پدری‌ندیده‌باشد‌در‌سن‌بلوغ‌بجنسیت‌پدرتمایل‌دارد‌‌‌‌‌

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *