راه های افزایش علاقه در رابطه

راه های افزایش علاقه در رابطه

در این مقاله شما را با راه های افزایش علاقه در رابطه آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال افزایش علاقه در رابطه ) که موجب جذب افزایش عشق و علاقه در رابطه تان با قانون جذب و همچنین اصلاح رفتاری و حسی با کمک ضمیر ناخودآگاه می شود.

در این مطلب قصد داریم به بررسی راه‌های افزایش علاقه در رابطه برای خانم‌ها و آقایانی بپردازیم که‌ مدام با هم مشکل دارند. برخی از خانم ها و آقایان چه ازدواج کرده باشند چه با هم دوست باشند مدام با هم دعوا دارند و داشتن رابطه ای عاشقانه و آرام آرزوی آن ها است. داشتن دعوا و رابطه سرد همیشه به این معنا نیست که تاریخ رابطه تمام شده و طرفین دیگر به هم علاقه ای ندارند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با راه‌های افزایش علاقه در رابطه آشنا کنیم.

راه های افزایش علاقه در رابطه

داشتن رابطه ای عاشقانه و آرام برای بسیاری از افراد مشکل است. در حالی که داشتن این رابطه اصلا کار سختی نیست. با رعایت موارد و نکات زیر می توانید رابطه ای عاشقانه و دو طرفه را با هم تجربه کنید:

۱_ دوری از انتظارات غیرواقع بینانه

شاید شما نیز تجربه کرده باشید هنگامی که با فردی وارد رابطه می شوید کم کم عیب های او را پیدا می کنید. با خود می گویید که کاش او پولدارتر بود یا قد بلندتر یا لاغر تر یا هر ویژگی دیگری که در حال حاضر فرد مقابل آن را ندارد. داشتن این احساس کاملا طبیعی است چرا که هنگامی که دو فرد وارد یک رابطه می شوند عیب های هم را پیدا می کنند. توصیه می شود هنگامی که با فردی وارد رابطه می شوید انتظارات غیرواقع بینانه ای از او نداشته باشید. قبول کنید که هیچ فردی بدون نقص متولد نمی‌شود. از این رو سعی کنید طرف مقابل تان را آن گونه که هست بپذیرید و هر روز با خود تکرار کنید که او یکی از خاص ترین آدم هایی است که در طول عمرتان دیده اید. با انجام این کار شما ارزش او را نزد خود بالا می برید.

2_ راه های افزایش علاقه در رابطه :: تغییر و رشد در کنار هم

رابطه عاشقانه یک موجود زنده و پویا است که ممکن است رشد کند یا پسرفت کند. این قضیه کاملا به شما بستگی دارد. یکی از مهم ترین عوامل در خوشبختی همین تغییرات است. سعی کنید گاهی اوقات جایتان را باهم عوض کنید. به عنوان مثال گاهی آقایان ظرف بشویند یا خانم ها رستوران رزرو کنند. انجام این کارها باعث می شود که رابطه شما همیشه تغییر داشته باشد و رشد کند.

۳_ راه های افزایش علاقه در رابطه ::  تمدید عشق

با انجام کارهایی مانند گل خریدن، هدیه گرفتن، سوپرایز کردن، بیرون رفتن و …. سعی کنید عشق تان را به هم تمدید کنید. تحقیقات نشان داده است هنگامی که خانم ها بیرون از خانه کار می کنند مهربان تر و پرشورتر از خانم های خانه دار هستند بنابراین اجازه دهید خانم تان در تامین مخارج به شما کمک کند.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ، برای مشاهده آلبوم سابلیمینال افزایش عشق و علاقه روی لینک بهبود روابط عاشقانه کلیک کنید.

4- راه های افزایش علاقه در رابطه :: گفتن جمله های عاشقانه

حتی اگر بدانید طرف مقابل عاشق شما است گاهی اوقات تشنه شنیدن جملات عاشقانه از او خواهید بود. بنابراین این موضوع که اگر احساساتم را به طرف مقابل بیان نکنم باعث تشنه تر شدن او خواهد شد و عشق او به من بیش تر خواهد شد اشتباه است. سعی کنید هر چند وقت یک بار به پارتنر خود بگویید که چه قدر او را دوست دارید و برای شما مهم است یا بگویید که ادامه زندگی بدون او برای شما ممکن نیست. شنیدن این جملات از طرف مقابل می تواند قلب او را تسخیر کند و برای شما خوشبختی رقم بزند.

5_ راه های افزایش علاقه در رابطه :: استفاده از کلمه ما به جای من

تحقیقات نشان داده است که افرادی که در رابطه مدام از کلمه ما به جای من استفاده می کنند رابطه مستحکم تر و بهتری دارند. هنگامی که در رابطه دونفره هستید و مدام از کلمه من استفاده می کنید پارتنر شما احساس تنهایی می کند و فکر می کند که شما خودتان را از او جدا کرده اید.

۶_ شیطنت‌های بچه گانه

یکی از راه‌های افزایش علاقه در رابطه انجام شیطنت های بچگانه است. علیرغم بالا رفتن سن همه ما گاهی اوقات دوست داریم که طرف مقابل ما شیطنت و بازیگوشی های بچه گانه داشته باشد. بنابراین سعی کنید در طول رابطه گاهی برای پارتنر خود بچه شوید و شیطنت های کودکانه برای او داشته باشید. انجام این کار باعث می شود که او احساس کند که برای شما مهم است و شما سعی می کنید که با انجام این کارها سر او را گرم کرده و عشق خود را به او ثابت کنید.

خوب در این مقاله شما را با پاسخ سوال راه های افزایش علاقه در رابطه آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال افزایش علاقه در رابطه را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم. لطفا دیدگاه های خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (21 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *