رنگ چشم تیله ای

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال رنگ چشم تیله ای روی لینک سابلیمینال چشم تیله ای کلیک کنید.

سلام در این مقاله به بررسی رنگ چشم تیله ای می پردازیم و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال چشم تیله ای ) که موجب تیله ای شدن رنگ و حالت چشمان شما به صورت طبیعی و با قدرت ذهنتان تا جای ممکن می شود.

رنگ چشم تیله ای منحصر به فرد ترین رنگ چشم است زیرا چشم های هر انسانی زیبا ترین اجزای صورت او محسوب می شوند و چشم ها از گیرایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند. به خصوص اگر فرد دارای چشمانی روشن تر و درشت تر باشد جذابیت او چند برابر نیز می شود در این میان افراد کمی هستند که دارای این رنگ چشم هستند. این رنگ چشم نوعی رنگ چشم است که رنگ طوسی، سبز و گاهی اوقات آبی را نیز شامل می شود. افرادی که دارای یان رنگ چشم هستند عنبیه چشم آن ها با رنگ لباس آن ها و یا شرایط آب و هوایی که در آن قرار می گیرند تغییر می کند به این صورت که رنگ چشم آن ها با رنگ لباسی که پوشیده است هماهنگ می شود. بنابراین افراد با رنگ چشم تیله ای از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار هستند. حال ممکن است شما هم به این فکر باشید کاش رنگ چشم تیله ای داشتید یا روشی برای تغییر رنگ چشم وجود داشت پس با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به توضیح روش تغییر رنگ چشم به این رنگ چشم را ( البته تا حداکثر تغییرات ممکن ) بپردازیم.

رنگ چشم تیله ای

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال رنگ چشم تیله ای روی لینک سابلیمینال چشم تیله ای کلیک کنید.

چطور رنگ چشم خود را به رنگ تیله ای تغییر دهیم؟

شاید در ابتدا فکر کنید تنها روش جراحی برای تغییر رنگ چشم کار آمد است اما باید بگوییم بدون جراحی نیز می توان رنگ چشم را تغییر داد. به این صورت که با انجام تمرینات ذهنی و تثبیت آن ها در ناخودآگاه رنگ چشم انسان به مرور روشن تر می شود. برای انجام این کار ابتدا باید ذهن خود را به آرامش کامل برسانید سپس در محیطی آرام که بتوانید در آن تمرکز کنید قرار بگیرد و با به کار گیری عبارت هایی مانند  سطح ملانین در عنبیه چشم من درحال کاهش است و با کاهش ملانین رنگ چشمان من روشن تر و تیله ای تر می شود و … ناخودآگاه انسان به این قدرت می رسد که ابتدا و به طور طبیعی ملانین در عنبیه چشم کاهش پیدا کند و رنگ چشم به سمت رنگ تیله ای برود.

گوش دادن به نوع خاصی از فایل های صوتی به نام سابلیمینال که لینک آن را در همین صفحه برای شما گذاشته ایم و همچنین به کار بردن عبارت های تاکیدی این امکان را می دهد که انسان بتواند به طور طبیعی رنگ چشم خود را به رنگ چشم تیله ای تغییر دهد زیرا ناخودآگاه انسان این قدرت را دارد که انرژی های مثبت و اتفاقات خوب را به ارمغان آورد حال این رخداد ها می تواند مربوط به زندگی و یا با ظاهر و چهره انسان در ارتباط باشد.

همان طور که گفته شد گوش دادن به یک سری فایل های صوتی مخصوص می تواند به فرد این امکان را بدهد که علاوه بر تغییر رنگ چشم، جذابیت و رشد مژه های خود را نیز بیشتر کند. قطعا شما نیز این را قبول دارید که سفیدی چشم در درخشان به نظر رسیدن چشم ها بسیار موثر هستند همچنین مژه ها نیز حالتی جذاب و دلربا به چشم ها می دهد به همین منظور می توانید به کمک این فایل های صوتی و همچنین ناخودآگاه خود چشمان خود را زیبا تر و جذاب تر کنید. برای این کار می توانید با تکرار کردن عبارت هایی همانند مژه های من در حال پر پشت شدن هستند، من باور دارم سفیدی چشمان من در حال درخشان شدن هستند و… به ناخودآگاه خود این قدرت را بدهید که این تغییرات را در چشمان شما به وجود بیاورد.

رنگ چشم تیله ای

4.7/5 - (11 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *