رنگ چشم کهربایی

رنگ چشم کهربایی

در مورد رنگ چشم کهربایی لازم خدمتتون عرض کنم که این رنگ بسیار شبیه به رنگ چشم عسلی هست و  تمایز قائل شدن برای این دو تقریباً مشکل است است.

 اگر که بخوام یک توضیحی بدم که چه تفاوت ریزی دارند باید بگم که معمولاً رنگ چشم کهربایی یک مقدار رنگ چشم کدر تری هست نسبت به رنگ چشم عسلی ولی در عین حال عمق رنگ بیشتری دارد.

 در سابلیمینال رنگ چشم عسلی کهربایی وبسایت سابلیمیران ما طوری آلبوم رو ساختیم که فرد با استفاده از این آلبوم طبق تجسمی که خودش انجام میده به سمت رنگ چشم کهربایی متمایل بشه و یا به سمت رنگ چشم عسلی.

این رنگ چشم یعنی رنگ چشم کهربایی  از رنگ چشم های تقریبی من نادر در جهان هست و زیبایی منحصر به فرد و خاصی هم داره اگر که میخوای با این آلبوم بیشتر آشنا بشید روی لینک زیر کلیک کنید 

شاید شما هم وقتی که عکس های مربوط به رنگ چشم کهربایی را ملاحظه کنید پیش خودتون این فکر رو بکنید که آیا این رنگ چشم واقعاً وجود داره?!

باید به شما عرض کنم که بله رنگ چشم کهربایی یک رنگ چشم موجود در جهان هستی اگرچه این رنگ چشم نادر  ولی کاملاً  موجود هست.

میزان پراکندگی رنگ چشم کهربایی

رنگ چشم کهربایی رنگ چشم نادری هست و این طور که دانشمندان بر آورد کردن این رنگ چشم بین دو الی سه درصد از جمعیت جهان رو شامل میشه

 اما چطور این رنگ چشم  شکل می گیرد

درست مثل رنگ چشم های دیگر رنگ چشم کهربایی هم تحت تاثیر ژنتیک میباشد.

ترکیبات خاصی از ملانین و لیپو کروم و ایوملانین در چشم منجر به شکل‌گیری این رنگ چشم فوق العاده زیبا می شوند.

رنگ چشم کهربایی دقیقا چه رنگی هست

اگر بخواهیم دقیق به شما بگیم که  چه رنگی هست اون چه که در مقالات علمی بیان کردن رنگ چشمی بین زرد و نارنجی رو شامل میشن.

کهربا یک ماده رزین شکل هستش که از درخت های قدیمی به وجود میاد اگر که فیلم پارک ژوراسیک رو دیده باشید یادتون میاد که اون پشه ها در کهرباها در واقع گیر افتادند.

کهربا به خاطر اینکه یک سنگ قیمتی هم هست و به خاطر زیباییش در صنعت طلا و جواهر سازی و تزیینات هم کاربرد زیادی دارد.

سایه های این رنگ چشم

سایه های رنگ چشم کهربایی انواع و اشکال مختلفی دارند که معمول ترین انها رنگ ها و سایه هایی بین زرد و نارنجی و و پرتقالی رنگ هست

رنگ چشم کهربایی

4.6/5 - (7 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *