عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال

سلام خدمت همه شما عزیزان در مورد عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال لازمه که توضیحاتی رو خدمت شما عرض کنم ببینید دوستان استفاده از سابلیمینال نتایجی که به همراه داره در هر فرد متغیر و به پارامترهای مختلفی بستگی داره.

چرا این را خدمتتون عرض می کنم چون نمی خواهیم که برای شما یک پیش فرض ثابت از نتیجه را ایجاد بکنیم همانطور که به شما گفتم استفاده از سابلیمینال یک مدتی زمان میبره و افراد در این مدت که دارند به سابلیمینال هاشون گوش میکنند شرایط و نحوه استفاده متفاوتی دارند.

به عنوان مثال ممکنه که فردی با مقاومت ذهنی بالا در حال گوش دادن به آلبوم های سابلیمینال خودش باشد ، مسلماً این فرد نتیجه زیادی از گوش دادن خودش به آلبوم های سابلیمینال نخواهد گرفت اما ممکنه که فردی با مقاومت ذهنی خیلی کم در حال گوش دادن به آلبوم های سابلیمینال باشد مسلماً این فرد میتونه نتایج خیلی بیشتری رو نسبت به فرد قبلی دریافت کنه.

هم چنین تصور کنید که فردی در حین گوش دادن به آلبوم های سابلیمینال خودش منظور در حین دوره ،  یک روز گوش بکنه و روز دیگر فراموش بکنه که به آلبومش گوش بکنه ، یک هفته منظم گوش بکنه و یک هفته رو کاملا نامنظم و نامناسب گوش بکنه.

خوب به نظر شما این فرد میتونه نتایجی دریافت کنه مثل کسی که داره آلبومهاش  رو  منظم گوش  میکنه.

حالا تصور کنید که فردی برای گوش دادن آلبوم هاش اصلاً از تجسم استفاده نمی‌کند و مغز ناخودآگاهش رو به سمت نتایج دلخواهش  هدایت نمی کنه ،  به نظر شما بعد از مدتی این فرد نتایجش با فردی که به همراه تجسم داره به آلبوم هاش گوش میده متفاوت نخواهد بود؟

اما با این مقدمه لازم خدمت شما عرض بکنم که بسیاری از افرادی که از سابلیمینال ها استفاده می کنند شدیداً مایلند که نتایج خودشون رو از دیگران مخفی کنند و اینطور جلوه کنند که این نتایج به صورت طبیعی و مادرزادی در آنها وجود دارد.

به همین دلیل بسیاری از افرادی که نتایج حتی فوق‌العاده‌ای  از آلبوم ها دریافت کرده اند باز هم حاضر نیستند که عکسی از خودشان منتشر کنند و به نهایت چیزی که رضایت میدهند معمولاً اسکرین ای هست ست که پشتیبان های ما با خواهش و اجازه از گفتگوی خودشان با آنها ثبت و ضبط می کنند.

بارزترین این موضوع در مورد سابلیمینال تغییر رنگ چشم هست که در عین اینکه این سابلیمینال آلبومی بسیار موفق بوده و توانسته انتظارات واقعی و منطقی رو که به طور مفصل در صفحات مربوطه توضیح داده شده محقق کند باز هم آنچنان که تمایل ماست افراد حاضر به ارسال عکس از نتایج خودشان نیستند.

با این حال ما ممنون هستیم از عزیزانی که تعدادی از عکس های مربوط به نتایج خودشان را برای ما ارسال کردند که از این تاریخ یعنی بهمن ۱۴۰۱ بعد از مشورت با برخی از همراهان و مشتریان گرامی تصمیم بر آن شد که تعدادی از این عکس‌ها را که دارای  قابلیت انتشار عمومی هستند پس از کسب اجازه و همچنین بررسی موارد مربوط به آنها به مرور در صفحات مربوط به هر سابلیمینال قرار بگیرد. از تاریخی که خدمت شما عرض شد به مرور نتایجی که بعضی از دوستان ارسال کردند یا با ما در این مورد گفتگو کرده‌اند  چنانچه قابلیت پخش عمومی داشته باشد در صفحات مربوطه منتشر خواهد شد از شما خواننده گرامی می خواهیم که با اعتماد به نفس و با اطمینان از اینکه هویت شما کاملاً پوشیده خواهد بود نتایج خودتان را هر چند کوچک به ما در قسمت کامنت ها یا  دیدگاههای همان محصول یا سابلیمینال بفرمایید و یا اگر که راحت هستید می توانید این نتایج را که خیلی بهتر هم هست که تصویری باشد به پشتیبانی ما ارسال بکنید با تشکر از همراهی شما دوستان و همراهان.

البته لازم هست این مورد را هم خدمت شما عرض بکنیم که اصولاً تست کردن یک ابزار اطمینان خاطر بیشتری به ما می دهد تا اینکه ما از دهان دیگران بخواهیم در این مورد چیزی بشنویم و یا عکس هایی ببینیم.

البته در منابع خارجی عکس های فراوانی در مورد هر آلبوم هست که ما هرگز نخواستیم که آن ها را برای شما بازنشر کنیم چرا که اعتقاد داریم عکسها باید حاصل محصولات و تولیدات ما باشد لذا ما فعلاً عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال را به اندازه منابع خارجی که بسیار قدیمی تر از ما هستند داریم. و کمتر مجموعه ای هست که به شکل معتبر و صحیحی در حال  کار در این زمینه در ایران باشد. لذا ما آلبوم های رایگان را که هم در زمینه مسائل ذهنی است و هم در زمینه مسائل جسمانی  در دسترس شما قرار داده ایم تا خودتان قدرت و نتیجه گیری آن را دریابید البته رعایت دستورالعمل صحیح استفاده را خصوصاً در مورد فایل نجوا رعایت کنید تا دچار سردرد یا دیگر مسائلی که شما را از هدف تان دور میکند نشوید.

به امید همراهی بیشتر شما دوستان و عزیزان

4/5 - (8 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

7 پاسخ
  1. مانیا گفته:

    سلام
    این ساب ها رو میشه برای بیماری هم. استفاده کرد ؟ بیماری هایی مثل بیماری پوستی و شپش و چیز های دیگ ؟ ببخشید من خیلی اطلاعات ندارم

    پاسخ
    • سابلیمیران گفته:

      سلام بله میشه . یه دسته برای سابلیمینال های سلامتی هست که در منو میتونید ببینید

      پاسخ
      • ناشناس گفته:

        سلام وقت بخیر سابلیمینال برای رهایی از وسواس فکری واسترس موجودهست؟

        پاسخ
        • سابلیمیران گفته:

          سلام بله آلبوم درمان وسواس جز آلبوم های سلامت ذهنی هستش

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *