عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال

سلام ابتدا تعدادی عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال رو با هم ببینیم به عنوان نمونه و بعد هم توضیحاتی رو در این رابطه خدمت شما ارائه خواهیم داد.

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال
عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال

خوب اما توضیحاتی در این رابطه ، ….

ببینید دوستان استفاده از سابلیمینال نتایجی که به همراه داره در هر فرد متغیر و به پارامترهای مختلفی بستگی داره.

چرا این را خدمتتون عرض می کنم چون نمی خواهیم که برای شما یک پیش فرض ثابت از نتیجه را ایجاد بکنیم همانطور که به شما گفتم استفاده از سابلیمینال یک مدتی زمان میبره و افراد در این مدت که دارند به سابلیمینال هاشون گوش میکنند شرایط و نحوه استفاده متفاوتی دارند.

به عنوان مثال ممکنه که فردی با مقاومت ذهنی بالا در حال گوش دادن به آلبوم های سابلیمینال خودش باشد ، مسلماً این فرد نتیجه زیادی از گوش دادن خودش به آلبوم های سابلیمینال نخواهد گرفت اما ممکنه که فردی با مقاومت ذهنی خیلی کم در حال گوش دادن به آلبوم های سابلیمینال باشد مسلماً این فرد میتونه نتایج خیلی بیشتری رو نسبت به فرد قبلی دریافت کنه.

هم چنین تصور کنید که فردی در حین گوش دادن به آلبوم های سابلیمینال خودش منظور در حین دوره ،  یک روز گوش بکنه و روز دیگر فراموش بکنه که به آلبومش گوش بکنه ، یک هفته منظم گوش بکنه و یک هفته رو کاملا نامنظم و نامناسب گوش بکنه.

خوب به نظر شما این فرد میتونه نتایجی دریافت کنه مثل کسی که داره آلبومهاش  رو  منظم گوش  میکنه.

حالا تصور کنید که فردی برای گوش دادن آلبوم هاش اصلاً از تجسم استفاده نمی‌کند و مغز ناخودآگاهش رو به سمت نتایج دلخواهش  هدایت نمی کنه ،  به نظر شما بعد از مدتی این فرد نتایجش با فردی که به همراه تجسم داره به آلبوم هاش گوش میده متفاوت نخواهد بود؟

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال :: در یک موضوع ذهنی ، قانون جذبی و یا رفتاری

ایجاد عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال برای نشان دادن تغییرات در یک موضوع ذهنی و روانی بسیار چالش برانگیز تر از موضوعات فیزیکی مانند کاهش وزن یا بهبود ظاهر پوست است.

دلیل این امر این است که تغییرات ذهنی ، رفتاری ، عاطفی و انرژتیکی ، سلامت روان و … پدیده ای پیچیده و چند وجهی است که به راحتی قابل اندازه گیری یا به تصویر کشیدن نیست.

علاوه بر این، علائم و تجربیات مربوط به این موارد می تواند از فردی به فرد دیگر و در طول زمان به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

با وجود این چالش ها، در برخی از موارد بسیار نادر ممکن است بتوان از عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال برای نشان دادن تغییرات در یک موضوع روانی استفاده کرد.

به عنوان مثال، ممکن است از عکس هایی که فرد را در حال انجام دادن فعالیت جدید است و یا شاد است در اینگونه موارد استفاده کرد.

همچنین ممکن است از عکس هایی برای نشان دادن محیط زندگی یا روابط یک فرد استفاده شود که می تواند نشان دهنده اثرات سابلیمینال های جذب روابط و یا بهبود روابط و یا افزایش اعتماد به نفس و موارد مرتبط باشد و به نوعی می توان آن ها را هم عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال معرفی کرد!

در استفاده از این عکسها ملاحظات مهم هنگام استفاده از عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال برای نشان دادن تغییرات در موارد مختلف هست :

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال :: حفظ حریم خصوصی

مهم است که از حریم خصوصی افراد در هنگام استفاده از عکس ها برای نشان دادن تغییرات در آنها محافظت شود. لذا تمام عکسهایی که در مجموعه سابلیمیران به عنوان عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال به نمایش در می آید و یا به عنوان نتایج ارسالی سابلیمینال در دسترس عموم قرار میگیرند از تمام این فیلترها عبور می کنند. لذا همانطور که حدس میزنید چیزی بالغ بر 95 درصد عکسها متاسفانه قابلیت نمایش عمومی را از دست میدهند چرا که همراه با گفتگوهای خصوصی فرد هست که معنا پیدا میکنند و  بیننده متوجه واقعیت عکس می شود وگرنه از این قبیل عکسها در فضای مجازی بسیار است.

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال :: اجازه گرفتن

قبل از استفاده از عکس هر کسی، باید رضایت او را جلب کنید.این مسئله برای تک تک آلبوم ها و استفاده کنندگان آنها که نتایج مربوطه را دریافت کرده اند نگرانی ایجاد میکند لذا ما هم نمی توانیم بدون کسب رضایت واقعی افراد که معمولا جز مشتریان وفادار ما نیز هستند اقدام به پخش نتایج ارسالی آنها یا عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال های استفاده شده توسط آنها کنیم.این افراد به خاطر درک  صحیح سیستم نتیجه گیری از آلبومها در موارد گوناگون معمولا نتایج مختلفی را نیز دریافت می کنند طبیعتا نتایج آلبوم های ذهنی و قانون جذبی را که اصلی ترین آلبوم های مجموعه سابلیمیران هستند و سابلیمینال نیز در این قبیل موضوعات بسیار بیشتر می درخشند ، نمیتوان به شکل مشخصی به صورت عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال آنها را به نمایش در آورد.

هرچند کسانی که از این آلبوم ها به شکل صحیح استفاده می کنند خود گواه نتایج فوق العاده آنها هستند. و بسیاری از نتایج ارسالی آنها در پیج اینستاگرام مجموعه ما در هایلایت نتایج موجود است.

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال :: حساسیت به تجربه فردی

هنگام استفاده از عکس ها خصوصا عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال برای نشان دادن تغییرات ، مهم است که به تجربه فردی هر شخص و نحوه تأثیر آن بر او حساس باشیم.

این بسیار ساده انگارانه و ناشی از عدم اطلاع افراد است که میزان تلقین پذیری خود و شرایط و سرعت و کیفیت دریافت نتایج خود از سابلیمینال ها را با دیگران مقایسه می کنند.

در صورتی که وضعیت ذهنی هر فرد کاملا متفاوت می باشد.

حتی در مورد مسائل درمانی جسمانی نیز این مسئله کاملا صدق میکند و ما نمی توانیم میزان اثر پذیری داروها را بر روی هر فرد یکسان فرض کنیم و انتظار نتایج یکسان داشته باشیم. به عنوان مثال یک قرص سرماخوردگی برای یک فرد اثرات بسیار کمی در بهبود داره اما برای فرد دیگه قدرت بالایی داره.

اما خوشبختانه تلقین پذیری یک ویژگی مغزی هست که تا حدود زیادی قابل رشد و ارتقا می باشد. و کار کردن بر روی افزایش قدرت و کیفیت تلقین پذیری ما خصوصا در سطح ناخودآگاه میتونه در این زمینه نتایج رو کاملا متحول کنه.

افراد عادی هستند که در هندوستان با کمک تلقین بسیار قدرتمند استاد مربوطه بر روی آتش راه می رن و بدن اونها نه دچار سوختگی میشه و نه چیزی رو حس می کنه یا افراد می تونن با تلقینات بسیار قدرتمند یک فرد رو کاملا بیمار کنن یا اون رو شفا بدن یا حالش رو خوب کنن و یا ضربان قلبش رو به شدت افزایش بدن.

اینها دیگر افسانه و فیلم و سریال نیستند بلکه واقعیتهای علمی کاملا مشخص و مستند هستند که نمونه آنها بعضا در فضای مجازی هم دیده می شود.

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال :: استفاده از عکس ها به عنوان بخشی از یک روایت کامل !

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال به تنهایی نمی تواند داستان کامل تغییرات در یک فرد رو بیان کنه.

مشخصه که این قبیل از تصاویر محدودیتها خود را دارند و روند تغییرات هم توسط سابلیمینال ها یک روند آرام و نرم می باشد که در غالب مواقع تنها خود فرد از تغییرات خود مطلع است و دیگران تنها بعد مدت مدید یا شکل گیری تغییرات گسترده ( که ممکن است در کوتاه مدت هم باشد ) است که تغییرات را درک میکنند.

در نهایت، مهم است که به یاد داشته باشید که عکس ها فقط یک راه برای نشان دادن تغییرات در ظاهر هستند و نه موارد باطنی یا قانون جذبی و یا دیگر موارد ذهنی و عاطفی و فرکانسی و … . البته مشخص است که میزان اثر گذاری سابلیمینال ها در این حیطه  برای اکثر افراد با شرایط تلقین پذیری متوسط و ضعیف مثلا به اندازه عمل جراحی مربوطه نیست و قاعدتا عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال برای این موارد هم نمی تواند مانند آن ها باشد.

مورد بعد اینکه هیچ راه واحدی برای اندازه گیری یا به تصویر کشیدن سلامت روان ، یا میزان شادی درونی یا بهبود استرس و اضطراب در شما و یا کاهش وسواس فکری شما که با کمک سابلیمینال ها بهبود یافته و جذب های شما در زندگی در زمینه روابط ، ثروت و … وجود ندارد و تجربیات هر فرد منحصر به فرد است و صرف دیدن عکس در این زمینه ها قابل اعتماد و استناد هم نیست.لذا اینکه ما در این موارد به دنبال عکس قبل و بعد سابلیمینال باشیم گزینه درستی نیست ، بلکه بایستی از موارد تست و یا آلبوم های رایگان تست بهره بگیریم و نتایج و تاثیرات را البته با توجه به زمان محدود استفاده در نظر بگیریم.

عکس قبل و بعد استفاده از سابلیمینال

4/5 - (8 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

7 پاسخ
  1. مانیا گفته:

    سلام
    این ساب ها رو میشه برای بیماری هم. استفاده کرد ؟ بیماری هایی مثل بیماری پوستی و شپش و چیز های دیگ ؟ ببخشید من خیلی اطلاعات ندارم

    پاسخ
    • سابلیمیران گفته:

      سلام بله میشه . یه دسته برای سابلیمینال های سلامتی هست که در منو میتونید ببینید

      پاسخ
      • ناشناس گفته:

        سلام وقت بخیر سابلیمینال برای رهایی از وسواس فکری واسترس موجودهست؟

        پاسخ
        • سابلیمیران گفته:

          سلام بله آلبوم درمان وسواس جز آلبوم های سلامت ذهنی هستش

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *