درمان بیماری با قدرت ذهن

قدرت ذهن در درمان بیماری

در این مقاله به بررسی درمان بیماری با قدرت ذهن خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال تلقین درمانی یا درمان بیماریها با قدرت ذهن ) که موجب تغییر حالات و شرایط بدنی و کارکردهای ناخودآگاه بدنی برای سلامتی بیشتر و رفع اختلالات، با کمک تلقین به ضمیر یا همان مغز ناخودآگاه می شود.

بررسی ها و تحقیقات انجام گرفته توسط پزشکان و روانشناسان درمان بیماری با قدرت ذهن را اثبات کرده است. درمان انواع مختلف بیماری‌ های جسمی همواره برای پزشکان دغدغه بوده و هست اما با اثبات درمان بیماری با قدرت ذهن ها از میزان این دغدغه کاسته شده است. ذهن قدرتمند انسان دارای چنان نیرویی است که گاهی اوقات حتی برخی از بیماری هایی که پزشکان از درمان آن عاجز هستند را درمان می کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی درمان بیماری با قدرت ذهن ها بپردازیم، لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

قدرت ذهن در درمان بیماری

منظور از ذهن درمانی چیست؟

هنگامی که بیماری جسمی به واسطه قدرت ذهن درمان می شود گفته می شود که ذهن بیماری را درمان کرده و به اصطلاح به آن ذهن درمانی گفته می شود. تاثیرات داروهای شیمیایی بر درمان انواع مختلف بیماری ها غیر قابل انکار است اما طی دهه های گذشته پزشکان و روانشناسان روی قدرت عجیب ذهن در درمان بیماری ها تحقیقاتی انجام داده اند. جهت اثبات این ادعا پزشکان آزمایشی انجام دادند که در آن از دو دسته بیمار با بیماری یکسان استفاده کردند. پزشکان به گروه اول این بیمارها داروهای واقعی متناسب با بیماری شان دادند و به گروه دوم دارونما دادند. دارونما دارویی است که تاثیری ندارد اما شکل ظاهری آن شبیه داروی واقعی است. در نتیجه این تحقیقات مشاهده شد که گروه دوم نیز تا حد زیادی به بهبودی رسیدند. تاثیر درمان بیماری با قدرت ذهن در این بیماران باور نکردنی بود و این نشان داد که ذهن می تواند در درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد.

روش های ذهن درمانی

امروزه جهت ذهن درمانی از روش های مختلفی استفاده می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال  تلقین درمانی برای همه بیماری ها و اختلالات بدنی روی لینک تلقین درمانی کلیک کنید.

_ درمان بیماری با قدرت ذهن :: هیپنوتیزم

هیپنوتیزم نوعی تکنیک است که روانپزشک ها از آن برای گفتگو با ضمیر ناخودآگاه انسان استفاده می کنند. با استفاده از این روش می توان دردها و زخم های درونی را از طریق صمیر ناخودآگاه پیدا کرده و التیام بخشید.

۲_ درمان بیماری با قدرت ذهن :: شبیه سازی ذهنی

شبیه سازی یا تصویرسازی ذهنی یکی از روش های موثر است که روانشناسان از آن برای درمان بیماری ها استفاده می کنند. در این روش روانشناس تصویرهایی در ذهن فرد می سازد که شاید تا کنون آن ها را تجربه نکرده باشد.

۳_ درمان بیماری با قدرت ذهن :: رژیم غذایی

نوع تغذیه و کیفیت زندگی علاوه بر تاثیر زیادی که روی تقویت سیستم ایمنی دارد می تواند با تاثیر بر ذهن انسان در درمان بیماری ها موثر باشد. هنگامی که فرد به خوبی تغذیه می کند ک نکات بهداشتی را رعایت می کند تصور می کند که بدن سالمی دارد و یا بیماری او سریع تر درمان می شود.

۴_ تاثیر ذهن در درمان بیماری :: مدیتیشن

یکی دیگر از روش هایی که برای تسلط به ضمیر ناخودآگاه انسان مورد استفاده می گیرد مدیتیشن است‌. انسان با انجام مدیتیشن روزانه قادر است که کنترل روح و روان خود را به دست گرفته و آن را با خواسته های درونی خود هماهنگ کند. به عنوان مثال با تسلط بر ضمیر ناخودآگاه از روح و روان خود بخواهد که بیماریش را سریع تر درمان کند. هم چنین می تواند با به کارگیری این روش از ورود افکار منفی به ذهن جلوگیری کند.

۵_ درمان بیماری با قدرت ذهن :: یوگا

یوگا یکی از پرطرفدارترین ورزش ها است که بسیاری از افراد از آن برای جذب تمرکز، آرامش و تسلط بر ضمیر ناخودآگاه از آن استفاده می کنند. این ورزش ریشه در کشور هند دارد و باعث رسیدن به آرامش ذهنی می شود. یوگا و مدیتیشن هر دو می توانند با تسلط بر ذهن در درمان بیماری ها موثر باشند. تفاوت این دو ورزش در نوع حرکات است. حرکات یوگا از مدیتیشن پیچیده تر است.

6- درمان بیماری با قدرت ذهن :: شوک ذهنی

یکی از روش های تاثیرگذار برای تاثیر بر ذهن این است که با استفاده از دستگاهی به مغز انسان شوک وارد شود. طی این روش که نوروفیدبک و بیوفیدبک نامیده می شود از طریق دستگاهی سیگنال های الکتریکی ضعیفی به مغز انسان ارسال می شود. این سیگنال ها سبب ایجاد شوک خفیف در مغز شده و وضعیت روانی انسان را دچار تغییر می کند.

چگونه با قدرت ذهن بیماری خود را درمان کنیم؟

بسیاری از افراد با وجود این که درمان بیماری با قدرت ذهن را باور دارند اما از انجام دادن آن ناتوان هستند. لازم است بدانید که یکی از اصول اصلی و لازم برای ذهن درمانی داشتن ایمان ذهنی است. برای درمان بیماری به وسیله ذهن ابتدا باید باور داشته باشید که بیماری شما درمان خواهد شد. به عنوان مثال فرض کنید که به یک بیماری لاعلاج مانند سرطان مبتلا هستید که پزشکان نیز از درمان آن عاجز هستند. در این مورد اگر باور و ایمان قلبی داشته باشید که این بیماری قادر به از پای در آوردن شما نیست ممکن است این قدرت ذهنی باعث درمان بیماری شما شود. بنابراین توصیه می شود که ابتدا باور ذهنی خود را در جهات مثبت تقویت کنید‌.

خوب در این مقاله شما را با پاسخ نحوه استفاده درمان بیماری با قدرت ذهن آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال سلامتی که بهترین و موثرترین ابزار در این مورد هست را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.لطفا دیدگاه های خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (12 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *