چشم گربه ای طبیعی

چشم گربه ای طبیعی
چشم گربه ای طبیعی

آیا شما هم با چشم گربه ای طبیعی آشنایی دارید

 هستند اطراف ما کسانی که به صورت طبیعی دارای چشم گربه ای هستند اگر بخواهیم درست ترین و بهترین تعریف را از چشم گربه ای داشته باشیم حال می‌خواهد این چشم گربه ای طبیعی باشد یا خیر این است که در چشم گربه ای گوشه انتهایی چشم به سمت بالا کشیده میشود و لذا متعاقب آن هم ابرو ها در انتها به کمی به سمت بالا کشیده می شوند این درست ترین و صحیح ترین تعریف از چشم گربه ای هست و اگر که بخواهیم بدانیم که به چه دلیل چشم گربه ای در دنیا آنقدر معروف شده باید بدانیم که اصولا چشم گربه ای چیزی هم راستا با طبیعت ژنتیک انسان است انسان ذاتاً از چشم گربه ای در فرد مقابل خوشش می آید.

 چرا چون که به فرد مقابل این طور القا می‌شود که این فرد دارای جوانی و شادابی است و به رشد کافی رسیده پس مناسب جفت گیری و ادامه نسل می باشد و این قضیه در ناخودآگاه انسان ها نهادینه شده. به عنوان مثال علت اینکه باسن دارای برآمدگی  برای مردان ایجاد شهوت می کند این است که این فرم از باسن نشان دهنده آمادگی برای جفت گیری و بقای نسل است و بقای نسل آن فرد را اطمینان بیشتری می دهد.

 چشم گربه ای امروزه یکی از مدل چشم های بسیار زیبا  خاص و همچنین کاریزماتیک می باشد که افراد کمی در دنیا به صورت طبیعی این چشم را دارند ما در سابلیمینال چشم گربه ای سعی کردیم که به صورت کاملاً درونی و طبیعی با اثرگذاری  بر کارکردهای ناخودآگاه بدنی شما سعی کنیم فرم و حالت چشمان شما را به حالت چشمان گربه ای شکل تغییر دهیم.

ملاحظه کنید :  سابلیمینال چشم گربه ای برای گربه ای شدن طبیعی چشم

چشم گربه ای طبیعی
چشم گربه ای طبیعی

5/5 - (2 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

2 پاسخ
  1. سمانه اعلی گفته:

    سابش برا من خوب بود. البته همه باید حواسشون باشه که تجسم خوبی کنن اونوقت خیلی قوی تر میشه نه که مثل من مدت مدیدی فقط گوش کنن

    پاسخ
  2. سمانه گفته:

    سابش برا من خوب بود. البته همه باید حواسشون باشه که تجسم خوبی کنن اونوقت خیلی قوی تر میشه نه که مثل من مدت مدیدی فقط گوش کنن

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *