چگونه سايز سينه را افزايش دهيم

چگونه سايز سينه را افزايش دهيم

سلام در این مقاله ابتدا با اینکه چگونه سايز سينه را افزايش دهيم آشنا می شویم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( به نام سابلیمینال بزرگ و خوش فرم شدن سینه ها )  که به صورت کاملا طبیعی و درونی در عین حفظ خوش فرمی سینه ها سایز آنها را افزایش دهد ، پس با ما همراه باشید.

امروزه با مد شدن ظاهر مدلینگی بزرگ کردن سینه ها و خوش فرم شدن آن ها به امر مهمی برای بسیاری از بانوان تبدیل شده است. بنابراین همیشه به دنبال روش هایی برای بزرگ کردن سینه ها هستند. این روش ها که هم می توانند طبیعی و هم مصنوعی باشند تاثیر بسزایی در افزایش سایز سینه ها دارند. برخی از بانوان به طور طبیعی دارای سینه های بزرگی هستند اما افراد دیگری نیز هستند که سایز سینه ها نسبت به فرم بدن آن ها کوچک تر است. چنین افرادی قطعا قصد بزرگ کردن سینه های خود را دارند. در این مقاله قصد داریم به سوال شما در رابطه با اینکه چگونه سايز سينه را افزايش دهيم پاسخ دهیم و با روش های طبیعی و مصنوعی برای بزرگ کردن سینه ها آشنا کنیم.

چگونه سايز سينه را افزايش دهيم

چگونه سايز سينه را افزايش دهيم :: روشهای طبیعی

سینه ها دارای بافتی از جنس چربی هستند که سایز آن ها در بازه های مختلفی از زندگی مانند دوران قاعدگی و حاملگی تغییر می کند. رشد سینه ها در زمان بلوغ آغاز می شود و دو هورمون استروژن و پروژسترون اصلی ترین نقش در رشد و اندازه سینه ها دارند. بنابراین اگر مقدار این هورمون ها در بدن فردی زیاد باشد قطعا دارای سینه های بزرگ تری است و اگر مقدار این هورمون ها کم باشد فرد دارای سینه هایی با اندازه کوچک تر است. حال اگر فردی سینه های کوچکی داشته باشد و قصد بزرگ کردن سینه های خود را داشته باشد بی خطر ترین روش استفاده از روش های طبیعی است که شامل موارد زیر می شوند:

چگونه سايز سينه را افزايش دهيم :: ورزش کردن

ورزش کردن نه تنها در حفظ سلامتی بلکه در رسیدن به اندام ایده آل و خوش فرم بسیار موثر است. به طور مثال ورزش هایی مانند بدن سازی نقش مهمی در بزرگ کردن سینه ها دارند زیرا در ورزش بدن سازی تمریناتی مانند پرس سینه و فشار به دیوار انجام می شود و انجام این تمرینات قسمت هایی از بدن مانند بازو ها، سر شانه و سینه ها را درگیر می کند و به مرور زمان و انجام این تمرین ها سایز سینه ها به نسبت قابل توجهی افزایش پیدا می کند. هم چنین علاوه بر افزایش سایز سینه ها تمرینات بدن سازی در خوش فرم شدن سینه ها بسیار کار آمد هستند.

2- چگونه سايز سينه را افزايش دهيم :: ماساژ سینه ها

یکی از روش های بسیار کار آمد و موثر برای بزرگ کردن سینه ها ماساژ دادن است. ماساژ دادن سینه ها باعث بهبود گردش جریان خون و افزایش بافت سینه می شود. برای انجام این کار ابتدا باید کف دستان خود را به روغن بادام و یا روغن زیتون آغشته کنید. سپس سینه های خود را به حالت دایره ای ماساژ دهید این کار را باید به طور مرتب و روزانه دو بار و هر بار ۱۰۰ تا ۳۰۰ دور دایره ای انجام دهید.

۳- چگونه سايز سينه را افزايش دهيم :: استفاده از رازیانه

رازیانه گیاهی دارویی است که در درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها موثر است. یکی از استفاده های رازیانه به بزرگ کردن سینه ها مربوط می شود زیرا رازیانه غنی از موادی به نام فلاونوئید است که باعث افزایش سطح استروژن در بدن بانوان می شود. بنابراین مصرف رازیانه باعث افزایش سایز سینه می شود. روش استفاده از رازیانه به این صورت است که باید یک قاشق از دانه رازیانه را به همراه یک لیوان آب به مدت ۱۰ دقیقه دم کنید و این دم نوش را روزانه مصرف کنید.

یکی دیگر از روش های استفاده از رازیانه برای بزرگ کردن سینه ها این است که دانه رازیانه را به همراه روغن کبد ماهی کاد حرارت دهید و سپس روغن حاصل شده را کف دستان خود بریزید و سینه های خود را با آن ماساژ دهید.

۴- چگونه سايز سينه را افزايش دهيم :: استفاده از پیاز

ممکن است ابتدا فکر کنید که دارو های گیاهی یا میوه و مواد غذایی مثل پیاز چطور می توانند باعث افزایش سایز سینه شوند یا معتقد باشید که انجام این چنین کار ها فقط وقت تلف کردن باشد اما باید بگوییم که روش های طبیعی در طولانی مدت و انجام منظم آن ها بسیار تاثیر گذار هستند. به طور مثال می توانید آب پیاز را به همراه موادی چون عسل و زردچوبه ترکیب کنید و این ترکیب را شب ها و هنگام خواب به سینه های خود بمالید و تا صبح  زمان دهید که روی سینه بماند و سپس با آب گرم شست و شو دهید انجام این کار به مدت دو ماه می تواند نتیجه ی قابل قبولی به همراه داشته باشد.

۵- مصرف میوه ها

همان طور که می دانید مصرف میوه ها در حفظ سلامتی موثر است به خصوص این که میوه ها باعث افزایش عضله در بدن می شوند به طور مثال میوه موز سرشار از پتاسیم و منیزیم است که نه تنها باعث آرامش بدن بلکه باعث افزایش سایز سینه نیز می شود به همین منظور مصرف موز های فیبری تاثیر بسزایی در افزایش سایز سینه ها دارد.

خوب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ، برای مشاهده آلبوم سابلیمینال بزرگ شدن سینه ها روی لینک بزرگ شدن سینه کلیک کنید.

چگونه سايز سينه را افزايش دهيم

 ۶-استفاده از تربچه :

تربچه گیاهی خوراکی و دارویی است که استفاده های بسیاری دارد. اگر بخواهیم یک مورد از فواید مصرف تربچه را بگوییم می توان به افزایش اندازه سینه ها اشاره کرد زیرا تربچه گردش جریان جون را در بدن به خصوص در قسمت سینه ها افزایش می دهد. این بهبود جریان گردش خون به مرور باعث بزرگ تر شدن سینه ها می شود. پس از مصرف تربچه برای بزرگ کردن سینه های خود غافل نشوید. خوب در پاسخ سوال چگونه سايز سينه را افزايش دهيم با روشهای طبیعی آشنا شدید حال برویم سراغ روشهای مصنوعی و غیر طبیعی

روش های مصنوعی برای بزرگ کردن سینه

امروزه انجام عمل های زیبایی در میان مردم به خصوص بانوان رواج بسیاری دارد. انجام این عمل ها ممکن است به زیبایی های صورت و یا خوش فرم شدن اندام های بدن در ارتباط باشد. یکی از عمل های زیبایی محبوب در میان بانوان عمل زیبایی و بزرگ کردن سینه ها است.

همان طور که در مطالب بالا گفته شد روش های طبیعی و خانگی روش های بسیار کار آمدی برای افزایش اندازه سینه هستند اما این روش ها را باید برای مدت طولانی و به طور منظم انجام داد تا نتیجه قابل قبولی حاصل شود اما در این میان ممکن است افرادی باشند که بخواهند افزایش سایز سینه های خود را زود تر ببینند و یا به دلیل برخی مشکلات مانند برداشتن سینه به دلیل بیماری نتوانند از روش های طبیعی برای بزرگ کردن سینه ها استفاده کنند. در این شرایط این افراد از روش های مصنوعی برای افزایش اندازه سینه استفاده می کنند که در ادامه مقاله پاسخ به سوال چگونه سايز سينه را افزايش دهيم به توضیح این روش ها می پردازیم.

 ۲-چگونه سايز سينه را افزايش دهيم :: تزریق چربی

یکی دیگر از روش هایی که برای بزرگ کردن سینه وجود دارد و توسط پزشک متخصص انجام می شود تزریق چربی به ناحیه هایی از سینه است که دارای بافت کمتری هستند. در این روش پزشک متخصص با دستگاه مخصوصی به نام دستگاه لیپوساکشن از ناحیه هایی خاص از بدن چربی را با فشار کم خارج می‌کنند و پس از پاک سازی این چربی آن را به ناحیه سینه تزریق می کنند.

انجام این عمل خطرات و محدودیت های کمتری نسبت به سایر روش ها دارد بنابراین اگر فردی قصد انجام این عمل را داشته باشد و شرایط او برای انجام این عمل مناسب باشد قطعا نتایج رضایت بخشی را مشاهده خواهد کرد. علاوه براین تزریق چربی به سینه نه تنها برای بزرگ کردن سینه کار آمد است بلکه برای افرادی که قصد لیفت سینه‌ خود را دارند نیز بسیار کار آمد و موثر خواهد بود.

چگونه سايز سينه را افزايش دهيم

خوب دوستان در این مقاله با اینکه چگونه سايز سينه را افزايش دهيم آشنا شدید و همچنین لینک سابلیمینال بزرگ شدن سینه ها را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم تا به صورت درونی و با تغییر کارکردهای ناخودآگاه بدنی خود در جهت افزایش سایز سینه ها و نیز حفظ خوش فرمی آن اقدام کنید.

5/5 - (19 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *