روش های شوخی با دیگران

روش های شوخی با دیگران

در این مقاله به بررسی انواع روش های شوخی با دیگران خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال تقویت شوخ طبعی ) که موجب تغییر حالات درونی و اخلاقی و رفتاری و احساسی شما و تقویت فوق العاده حس شوخ طبعی و هوش شوخی شما با کمک ضمیر ناخودآگاه می شود.

یکی از خصلت‌هایی که باعث مفرح شدن جمع می‌شود شوخی و شوخ‌طبعی  با دیگران است. به همین دلیل افرادی که شوخ‌طبع هستند معمولاً در بین دوستان و آشنایان محبوبیت بیشتری داشته و این دسته از افراد همیشه درخواست بیشتری برای دعوت به جمع‌های مختلف را دریافت می‌کنند. البته که شوخ‌طبعی و شوخی با دیگران نبایستی موجب رنجش فرد دیگری شود و به قول همان ضرب‌المثل قدیمی: باهم بخندیم، به هم نخندیم!

معمولاً افراد شوخ‌طبع به دودسته تقسیم‌بندی می‌شوند: افرادی که ذاتاً شوخ‌طبع هستند و افرادی که با تمرین به‌صورت اکتسابی به فرد شوخ‌طبع تبدیل می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا درباره روش‌های شوخی با دیگران و شوخ‌طبع بودن، صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

روش‌های شوخی با دیگران :: ترفندها

  1. اولین الگوی رایج برعکس رفتارکردن است. به این صورت که در موقعیت‌های خاص برخلاف انتظار دیگران رفتار و صحبت کنید! این یکی از اصلی‌ترین روش‌های ایجاد موقعیتی طنز است.
  2. از رویدادهای ترند شده، بهره گیرید. مثلاً وقتی فرزندتان در حال شیطانی است می‌توانید به او بگویید عزیزم چرا آرام نمیگیگری؟ یا زمانی که با دوستان خود ویدئو کال می‌کنید در ابتدای صحبت بگویید: رفقا آیلاندید؟
  3. از موقعیت‌های خاص طنز و رفتارهای طنزآمیز دیگران الگوبرداری کنید. کافی است ببینید تا افراد ماهر در امر شوخی‌کردن و طنزپردازی در چه موضوعاتی و چگونه عمل می‌کنند، شما با الگوبرداری از آنها می‌توانید در این راه خبره شوید.
  4. همیشه خودتان نباشید. گاهی نیاز است تا تن صدای خود را عوض کرده و یا با سبک خاصی صحبت کنید.
  5. اعداد و نوع کلام را عوض کنید. مثلاً وقتی فردی به شما می‌گوید گوشی‌تان را چقدر خریده‌اید؟ می‌توانید بگویید: هیچی بابا، مفت… ناقابل بیست میلیون!!!!
  6. می‌توانید با پیداکردن یک تکه کلام خاص و استفاده مکرر از آن برای خود در طنز و شوخی‌کردن دارای شناسه‌ای شوید تا همه شما را با آن بشناسند.
  7. داستان را ناتمام بگذارید. مثلاً بگویید: دیروز توی خیابان یه بنز دیدم که داشت می‌رفت… در این موقعیت همه منتظر ادامه داستان هستند و از شما می‌پرسند: خب؟! ، شما در پاسخ می‌گویید: هیچی دیگه، داشت می‌رفت فقط…!!!!

در نهایت فراموش نکنید که ما برای رسیدن به یک حس و حال عالی در کنار دیگران، شوخی می‌کنیم تا نه‌تنها حال خودمان بلکه حال آن فضا و جمع هم خوب شود. شوخی نمی‌کنیم تا به‌خاطر خندیدن چند نفر، عزیزی عمیقاً برنجد! در مسیر زندگی همیشه خندان و شوخ‌طبع باشید.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله روش های شوخی با دیگران به شما وعده دادیم ،برای مشاهده آلبوم سابلیمینال شوخ طبعی فوق العاده روی لینک آموزش شوخ طبعی به ناخودآگاه کلیک کنید.

روش‌های شوخی با دیگران :: پیش نیازها

هر انسانی در طول روز احساسات و اتفاقات متفاوتی را تجربه می‌کند و بسته به نوع اتفاق (مثبت یا منفی) خلق و خویش تغییر پیدا می‌کند. از طرفی دیگر انسان‌ها به دلیل عوامل وراثتی، محیطی و اکتسابی دارای جنبه و ظرفیت‌های روانی متفاوتی هستند. باتوجه‌به این دو دلیل اصلی که ذکر کردیم ما برای شوخی با دیگران نیاز است تا یک‌سری ملاحظات را در نظر بگیریم. قبل از شوخی با هر فردی باید باتوجه‌به جنسیت فرد، فضای محیط، افرادی که در جمع حاضر هستند، جنبه و ظرفیت روانی فرد، میزان شناختی که از او داریم و زمان درست با او شوخی کنیم. باید توجه داشته باشید که در هنگام شوخی‌ و استفاده از روش های شوخی با دیگران باید مراقب باشید تا:

  • به قومیت، نژاد، زادگاه، لهجه و زبان فرد توهین نشود
  • ظرفیت روانی، جنبه و میزان تحمل فرد را در نظر بگیرید!
  • پس از شوخی عزت‌نفس فرد نباید مورد بی‌احترامی قرار گیرد
  • به خانواده و همسر فرد توهین نشود
  • شوخی طوری نباشد که موجب رنجش شخص و یا افراد همراه او شود
  • با ضعف‌های و نقصان فرد شوخی نشود
  • مسیر درست و یا غلطی که در زندگی گذرانده مورد بی‌احترامی قرار نگیرد
  • با چهره فرد به‌هیچ‌عنوان شوخی نشود
  • با قد و هیکل فرد شوخی نشود
  • با وضعیت مالی فرد شوخی نشود
  • با موقعیت کاری فرد شوخی نشود
  • با اندوخته و دارایی‌های فرد هرچند کم، شوخی نشود

شاید گاهی از طریق شوخی‌کردن با فردی باعث شویم تا جمعیت حاضر بخندد و حتی خود فرد هم در ظاهر خودش را معمولی نشان داده و در هنگام خندیدن با جمعیت همراه شود، اما ممکن است از درون بسیار رنجیده و ناراحت شده باشد. گاهی اوقات این اتفاق در همین سطح رنجش و دلخوری باقی نمی‌ماند و حتی باعث می‌شود تا فرد برای مدت‌ها دارای بحران‌های روحی شده و از حضور در جمع، بگریزد! شوخی‌کردن همانند شمشیر دو لبه‌ای تیز و برنده است و به همین دلیل شما در هنگام شوخی‌کردن و استفاده از روش های شوخی با دیگران باید بسیار بااحتیاط عمل کنید.

روش های شوخی با دیگران

خوب در این مقاله شما را با  انواع روش های شوخی با دیگران آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال تقویت شوخ طبعی را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.موفق باشید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (11 {امتیازها})