کد کیهانی من چیست

ویدیو معرفی کدهای کیهانی

در این مقاله می خوایم بدونیم که کد کیهانی من چیست و اینکه آیا لازم هست اون رو داشته باشم یا خیر پس تا انتها با ما همراه باشید و لینکهایی که در انتهای مقاله هست رو هم از دست ندید.

خوب هست بدانید که کد کیهانی من به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، خصوصیات و میدان های جذبی اشاره داره که من اگر اونها رو در طرف مقابل ببینم خوشم میاد و و می تونم احتمال بسیار بالایی بدم که جذبش بشم و یا اینکه افرادی این خصوصیات را دارند ناخودآگاه جذب من بشن. این طرف مقابل میتونه شریک عاطفی من باشه یا دوست یا …

پس چی شد؟!!!

کد کیهانی من هم دیگران را به من جذب میکنه هم من رو برای دیگران جذاب می کنه.

در عین حال به من کمک میکنه که بفهمم در حال جذب چه خصوصیات و ویژگی هایی هستم و روی اونها کنترل داشته باشم.

این ترکیب عددی خاص شما  مجموعه‌ای از عوامل هست که باعث میشه کسی نسبت به شخص دیگری احساس جذب کند و به این سوال اساسی پاسخ میده که چرا افراد به یکدیگر جذب می شوند و یا چرا افراد به یکدیگر جذب نمیشن.

کد جذب یک فرد برای رابطه میتونه  تحت تاثیر عواملی مثل شخصیت ،  باورها ،  ارزشهای درونی و همچنین ظاهر فیزیکی و همچنین خلقیات رفتاری فرد باشد. اما لینکهای مربوطه رو در پایین ملاحظه کنید:

برای مشاهده آلبوم کد جذب عشق روی لینک کد جذب عشق کلیک کنید

برای مشاهده آلبوم کد جذب بازگشت معشوق رو لینک کد بازگشت معشوق کلیک کنید

برای مشاهده دسه آلبوم های مربوط به کدهای جذب سابلیمینال های کدهای جذب کلیک کنید.

برای سفارش کد شخصی از طریق پشتیبانی ما با ما در ارتباط باشید. جهت ارتباط با ما از صفحه ارتباط با ما اقدام کنید

کد کیهانی من چیست

چطور بدانم که کد کیهانی من چیست و اون رو تهیه کنم

امکان اینکه بشه یک کد جذب شخصی در ارتباط با روابط را برای شما تهیه کرد هست اما از اونجایی که خلقیات و انتخاب های شما و شرایط و خواسته های شما در طول زندگی دائماً در حال تغییر هست و سلیقه و انتخاب ما چیز پویا و داینامیک است ،  لذا کد جذب که برای روابط باشه و مختص شخص شما باشه معمولاً در طولانی مدت اثر بالایی ندارد چرا چون فرکانس هایی که پشت اون کد هست و از جانب ضمیر ناخودآگاه شما ساطع میشه تغییر میکنه و عوض میشه.

لذا توصیه من به دوستان در مورد روابط استفاده از آلبوم های سابلیمینال کد جذب عشق ،  یا کد جذب فرد مورد نظر ، یا کد جذب کراش  هست.

چرا که اونها برای تک تک افراد قدرت بالایی دارند و انرژی شان با خواسته هر لحظه شما به راحتی منطبق می شود و جنبه عمومی دارند.

من لینک دسته آلبوم های مربوط به کد های جذب رو در انتهای مقاله برای شما قرار میدم که وقتی وارد اون دسته بشید همه آلبوم های مربوط به کدهای جذب در اون هست  که میتونید  آلبوم های مربوط به کدهای جذب  روابط را هم در بین آنها پیدا کنید.

البته در توضیحات هر آلبوم کد جذب به صورت مفصل توضیح داده شده که چرا بهتر هست که کد جذب رو همراه با سابلیمینال استفاده کنید تا اون انرژی و قدرت لازم را داشته باشد.

دوستان ، در رابطه با کد جذب شخصی توصیه ما این هست که شما از کد جذب عمومی استفاده کنید در مورد روابط.

البته اگر که مایل بودید که اون هم هیچ الزامی نداره میتونید در مورد ثروت از کد جذب ثروت شخصی استفاده کنید و اون رو سفارش بدید و ما براتون تهیه میکنیم هر چند که اگر مایل باشید ما در مورد روابط هم برای شما تهیه می کنیم اما در مورد روابط توصیه ما این نیست که شما از کد کیهانی شخصی استفاده کنید چون تغییر می کنید اما در مورد ثروت و جذب ثروت ما معمولاً خواسته همیشگی داریم و یک خواسته پایدار و بدون تغییری داریم هر چند این هم در بعضی افراد ممکنه متفاوت باشه اما خیلی درصدش کمتره و تقریباً قریب به اتفاق افراد همیشه در زندگیشون تمایل دارند که ثروت بیشتری را جذب کنند و بتونن از لحاظ مالی شرایط بهتری را داشته باشند پس در این رابطه یک کد جذب شخصی میتونه کمک حال باشد و لازم نیست که ما دائماً کد خودمون رو تغییر بدیم.

اینکه بدونم کد کیهانی من چیست چه کمکی به من میکنه

از عواملی که کمک میکنه ما بتوانیم روابط بهتری داشته باشیم اینه که ما کد جذب خودمون رو بدونیم چونکه دونستن این کد به ما کمک میکنه که بتونیم  روابط عاشقانه صحیح تر و لذت بخش تری رو تجربه کنیم  و یا اینکه که بتونیم دوستان بهتری داشته باشیم البته دقت کنید که منظور من در اینجا درباره کد جذب روابط هست در مورد کد جذب ثروت یا هر چیز دیگر.

اولین خاصیت که دونستن کد جذب به شکل صحیح به شما میده اینه که بتونید نسبت به ارزش های شخصی خودتون آگاه تر بشید.

بتونید ترجیحات خودتون رو بیشتر بشناسید  بتونید به شخصیت خودتون  اشراف کامل تری داشته باشید.

وقتی که شما به این آگاهی می رسید ۱۰۰% می تونید که تصمیمات بهتری رو برای رابطه خودتون در نظر بگیرید و میتونید بفهمید که با چه کسانی می تونید قرار ملاقات داشته باشید و یا اینکه بایستی از چه کسانی دوری کنید پس در نتیجه احتمال اینکه روابط بهتر و پایدار تر و مثبت تری را تجربه کنید بسیار بالاتر میره.

البته همه اینها در شرایطی اتفاق میافته که طرف مقابل هم کد جذب خودش رو بدونه و وقتی که طرف مقابل هم کد خودش رو بدونه اون وقت هستش که شما میتونید به خودتون مطمئن بشید که توی یک رابطه درست هستید.

خوب امیدوارم که از مقاله کد کیهانی من چیست بهترین استفاده رو کرده باشید اگر سوال یا نظری داشتید در دیدگاه های همین صفحه برای ما بنویسید.

کد کیهانی من چیست

5/5 - (8 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *