برای کلفت شدن صدا چه بخوریم

برای کلفت شدن صدا چه بخوریم

در این مقاله به بررسی اینکه برای کلفت شدن صدا چه بخوریم خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال بم شدن صدا ) که موجب تغییر حالات و شرایط بدنی و کارکردهای ناخودآگاه بدنی مرتبط با تن صدا با کمک تلقین به ضمیر یا همان مغز ناخودآگاه می شود.

ممکن است شما نیز با دیدن فیلم ها و برنامه های رادیویی جذب صداهای بم و کلفت شده باشید و این سوال در ذهن تان ایجاد شده باشد که برای کلفت شدن صدا چه بخوریم؟ بسیاری از افراد تلاش می کنند صدای خود را بم تر و کلفت تر جلوه دهند تا جذاب تر باشند. این موضوع که برخی از صداهایی که عمق دارند و کلفت تر هستند جذاب تر به نظر می رسند غیر قابل انکار است. صدا یکی از کاراکترهای ژنتیکی در افراد است بنابراین ممکن است تصور کنید که نمی توانید صدای خود را تغییر دهید. این تصور تا حدودی درست است اما برخی از تمارین و خوراکی ها می توانند صدای شما را تا حدودی تقویت کنند. اگر شما نیز می خواهید بدانید برای کلفت شدن صدا چه بخوریم لطفا با ما همراه باشید.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ،برای مشاهده آلبوم سابلیمینال صدای مردانه روی لینک سابلیمینال صدای مردانه کلیک کنید.

برای کلفت شدن صدا چه بخوریم :: راهکارها

همان گونه که می دانید تغییر کلی صدا غیرممکن است چون صدا یکی از ویژگی های ژنتیک است. با این حال شما می توانید با انجام تمریناتی و مصرف یک سری خوراکی صدای خود را تقویت کنید. موارد زیر راهکارهایی برای کلفت شدن صدا هستند:

۱_ تقویت حنجره

جهت تقویت تارهای صوتی حنجره می توانید متنی را آماده کنید و هر روز به مدت نیم تا یک ساعت با صدای بلند بخوانید. یکی دیگر از راه های تقویت حنجره هم خوانی با خوانندگان مرد با صدای بلند است.

۲_ عدم استعمال دخانیات

برخی از افراد تصور می کنند که مصرف دخانیات باعث کلفت تر کردن صدا می شود. اما حقیقت آن است که مصرف این مواد شاید باعث شود که در ابتدا صدای شما اندکی بم تر شنیده شود اما با کاهش حجم هوا در ریه به مرور باعث شده تا صدای شما دچار خس خس شود. بنابراین تا می توانید از دخانیات دوری کنید.

۳_  برای کلفت شدن صدا چه بخوریم :: شنوایی قوی

صدایی که از گلو بلند می شود در مرحله اول توسط مغز پردازش شده و با گوش شنیده می شود. بنابراین یکی از مهم ترین عوامل در ایجاد صدای قوی داشتن شنوایی خوب است.

برای کلفت شدن صدا چه بخوریم

مواد خوراکی مناسب برای کلفت کردن صدا

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در میزان بم شدن صدا نوع تغذیه است. بنابراین این سوال که برای کلفت شدن صدا چه بخوریم کاملا به جا و درست است. برای کلفت شدن صدا نکات تغذیه ای زیر را در نظر داشته باشید:

۱_ برای کلفت شدن صدا چه بخوریم :: نوشیدن آب به اندازه کافی

هنگامی که به اندازه آب بنوشید دهانتان به اندازه کافی بزاق ترشح می کند و زبان راحت تر داخل دهان خواهد چرخید‌. بنابراین توصیه می شود در طول روز به صورت میانگین حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.

2_ مصرف مواد نشاسته دار

مواد نشاسته دار مانند نان و سیب زمینی نقش مهمی در ترشح بزاق و مرطوب نگه داشتن دهان دارند. بنابراین اگر می خواهید در سخنرانی صدای رسا و شفاف داشته باشید حتما از مواد نشاسته دار چند ساعت قبل از جلسه استفاده کنید.

۳_ مصرف دمنوش

نوشیدنی های گرم مانند دمنوش های گیاهی تاثیر مثبتی در گرم شدن تارهای صوتی دارند. توجه داشته باشید که مصرف نوشیدنی های کافئین دار مانند نوشابه‌، چای، قهوه و …. برای بم شدن صدا توصیه نمی شوند.

خوراکی های ممنوع برای کلفت شدن صدا

در مقابل یک سری خوراکی ها برای کلفت شدن صدا اصلا مناسب نیستند و باید از مصرف آن ها خودداری کنید.

از جمله این خوراکی ها می توان به نوشیدنی های دارای کافئین، شیر، مرکبات، مواد یخی، بستنی، فست فود، غذاهای سرخ کردنی، ادویه جات تند و نوشیدنی های الکلی اشاره کرد. برخی از افراد تصور می کنند مصرف نوشیدنی های الکلی در بم کردن صدا بسیار موثر است. در حالی که این نوشیدنی ها می تواند به تارهای صوتی شما آسیب جدی وارد کند.

برای کلفت شدن صدا چه بخوریم

خوب در این مقاله شما را با پاسخ سوال برای کلفت شدن صدا چه بخوریم آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال مردانه تر کردن صدا را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.

4.8/5 - (13 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

8 پاسخ
  1. Ali گفته:

    سلام.
    من خیلی صدام نازک و شبیه دخترا است باید چیکار کنم صدایی کلفت و بم داشته باشم

    پاسخ
  2. امیر گفته:

    اگر میخواهی صدای کلفتی داشته باشید نوشیدنی های گرم ،روزی 10 لیوان آب بنوش،روزی 10 دقیقه با صدای بلند یک متن را بخوان و از همه مهم تر هر روز یک لیوان دمنوش گیاهی با عسل 🍯 بخور ،❤️❤️❤️
    امید وارم به دردتون بخوره و در زندگی روزمره خود بهترین دست آورد ها را داشته باشید😘😘

    پاسخ
  3. امیر گفته:

    اگر میخواهی صدای کلفتی داشته باشید نوشیدنی های گرم ،روزی 10 لیوان آب بنوش،روزی 10 دقیقه با صدای بلند یک متن را بخوان و از همه مهم تر هر روز یک لیوان دمنوش گیاهی با عسل 🍯 بخور ،❤️❤️❤️
    امید وارم به دردتون بخوره و در زندگی روزمره خود بهترین دست آورد ها را داشته باشید😘😘

    پاسخ
  4. باران گفته:

    سلام
    با خوندن این مطالب امیدم بیشتر شد که مبتونم صدای بم تری داشته باشم
    من دخترم ولی دوست دارم پسر باشم و از تیپ و نوع صدا و حتی از صدای پسرها خوشم میاد
    از فردا این کاراهارو انجام میدم
    ممنون بابت راهنمایی

    پاسخ
      • امیر گفته:

        ببین عزیز اگر میخواهی صدای کلفتی داشته باشی که دیگران تو را برای صدای زنان داشتنت مسخره نکنن اگر سنت بالای 16 ساله دمنوش های گیاهی و همچنین هروز 10دقیقه با صدای بلند یک متن را بخوان نوشیدنی گرم و آب هم بخور

        پاسخ
    • فرزاد گفته:

      نقل نبات 😉 دختر که نباید صداش بم دار باشه و عباهت داشته باشه. شما در زیبایی لطافت خودتون خوبین

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *