جذب کراش با قانون جذب

جذب کراش با قانون جذب

در این مقاله شما را با روش جذب کراش با قانون جذب آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال جذب کراش ) که به جذب فوق العاده آسانتر و سریعتر کراش مورد نظرتان با قدرت قانون جذب منجر می شود.

منظور از کراش فردی است که شما به سمت آن جذب می شوید و علاقه دارید او نیز به سمت شما جذب شود. جذب عشق یا کراش به سمت شما نیاز به مهارت های رفتاری و اجتماعی خاصی دارد که باید آن ها را یاد بگیرید. ممکن است شما نیز به دنبال جواب این سوال باشید که چگونه کراش خود را جذب کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روش جذب کراش با قانون جذب را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

جذب کراش با قانون جذب

استراتژی های لازم برای جذب کراش

گاهی اوقات ممکن است پس از ملاقات با فردی حس کنید که از او خوشتان آمده است و عاشق شده اید. اغلب افراد در این مواقع نمی دانند که چگونه ویژگی های مثبت خود را به طرف مقابل نشان دهند که او نیز به سمتشان جذب شود. در این بخش به بررسی استراتژی های مورد نیاز برای جذب کراش اشاره می کنیم:

۱_ معاشرت درست

اگر احساس می کنید فردی توجه شما را جلب کرده است نخستین قدم این است که راهی برای معاشرت با او پیدا کنید. توجه داشته باشید که در معاشرت حد تعادل را رعایت کنید چرا که زیاده روی در معاشرت نه تنها کراش را به سمت شما جذب نخواهد کرد بلکه باعث دور شدن او از شما می شود. اگر نسبت به فرد مقابل شناخت کافی دارید می توانید با موضوعاتی که می دانید مورد علاقه او است معاشرت را آغاز کنید.

۲_ نحوه صحیح برخورد کردن

نحوه صحیح برخورد یکی از نکات کلیدی برقرار کردن رابطه با فرد مقابل است. هنگامی که فرد شروع به صحبت با شما می کند سعی کنید با دقت تمام به حرف های او گوش فرا دهید. زمانی که شما با دقت تمام به حرف های طرف مقابل گوش دهید و عملکرد مناسب نشان دهید نشان می دهد که او چقدر برای شما مهم است و یک قدم شما را به کراش تان نزدیک تر خواهد کرد. توصیه می شود در هنگام صحبت کردن با کراش نگاه خود را از او ندزدید و به او نگاه کنید. پس از گوش دادن به صحبت های او سعی کنید در پیرامون موضوع سوالاتی از او بپرسید که مطمین شود چقدر با دقت به حرف هایش گوش داده اید. البته فراموش نکنید که باید در سوال پرسیدن حد خود را رعایت کنید. یعنی طرف مقابل نباید احساس کند که در زندگی او دخالت کرده اید. بنابراین می تواتید این مرحله را با پرسیدن سوال های کوتاه انجام دهید.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب آسان کراش مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب کراش کلیک کنید

3_ زبان بدن و حالات چهره

زبان بدن و حالات چهره یکی از مهم تربن عوامل موفقیت در جذب کراش و برقرلری ارتباط صحیح است. هنگام صحبت کردن زبان بدن و حالت چهره باید نشان دهنده اعتماد به نفس شما باشد. البته فراموش نشود که نباید اعتماد به نفس با خودخواهی و غرور بیش از حد اشتباه گرفته شود. سعی کنید در هنگام صحبت کردن اخم نکنید و ستون فقرات خود را صاف نگه دارید. طبیعی است که هیچ فردی تمایل به برقراری ارتباط با افراد اخمو و عصبی را ندارد.

۴_ عدم بد گویی از دیگران

از دیگر نکاتی که در جذب کراش باید به آن توجه کنید، دوری از نکات منفی است. هنگام برقراری ارتباط با کراش سعی کنید بد دیگران را نگویید. با بد گویی لز دیگران ارزش خود را نزد کراش پایین آورده و خود را نزد او به یک فرد غیر قابل اعتماد تبدیل خواهید کرد.

۵_ کمک از دوستان مشترک

داشتن یک دوست مشترک بین شما و کراش تان می تواند یک نقطه قوت در برقرلری ارتباط بهتر باشد. می توانید جهت برخی از مسائل و نکات از دوست مشترک استفاده کنید.

جذب کراش با قانون جذب :: خصوصیات ظاهری

در پاسخ به کسانی که می گویند چگونه کراش خود را جذب کنیم باید گفت که ویژگی های ظاهری یکی از مهم ترین عوامل در جلب کراش است. بنابراین به خوبی از خودتان مراقبت کرده و سلامت ظاهری خود را حفظ کنید. هنگامی که برای اولین بار با یک نفر ملاقات می کنید اولین نکته ای که توجه او را جلب می کند ظاهر شما است. بنابراین لازم است که زمان بیش تری برای این موضوع صرف کنید. مهم نیست که ظاهر شما چگونه است، نکته ای که حائز اهمیت است این است که شما چه اندازه برای بهبود آن تلاش کرده اید. جهت بهبود ویژگی های ظاهری خود سعی کنید هر روز ورزش کنید، بهداشت را رعایت کنید، لباس های تمیز و مرتبی بپوشید و سعی کنید لباس هایی را بپوشید یا مدل موهایی بزنید که بیشتر به شما می آید.

جذب کراش با قانون جذب ::  نشان دادن معایب خود

درست است که طی معاشرت باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید اما سعی کنید نقاط ضعف و عیب های خود را با طرف مقابل تان در میان بگذارید. در صورتی که خود واقعی تان را به طرف مقابل تان نشان دهید به او فرصت می دهید که عیب های شما را بشناسد و با توجه به ویژگی های خود ظاهری شما در موردتان تصمیم بگیرد.

۸_ گسترش رابطه

پس از برقراری معاشرت در نهایت سعی کنید رابطه خود را گسترش دهید. اولین مرحله این است که طرف مقابل را بهتر بشناسید و به او نیز اجازه دهید که شناخت کاملی روی شما پیدا کند. طبیعی است که شناخت مستلزم زمان دادن به طرفین است. پس از شناخت کامل می توانید درخواست خود را مطرح کنید. با استفاده از روش های صحیح احساسات خود را به طرف مقابلتان ابراز کنید و به او اجازه دهید که با توجه به شناختی که از شما دارد در مورد شما فکر کند و پاسخ دهد. هنگام ابراز احساسات اعتماد به نفس خود را کاملا حفظ کنید و خود واقهی تان را (نه کم تر و مه بیش تر) به طرف مقابل نشان دهید. اجازه دهید او بر اساس چیزی که هستید تصمیم به ادامه یا قطع رابطه بگیرد. از گفتن دروغ و نشان دادن چیزی که نیستید به شدت خودداری کنید.

جمع بندی

ممکن است شما نیز در برخورد با افرادی حس کنید که عاشق شده اید یا به قول معروف احساس کنید شخصی کراش شما است. در این مواقع ممکن است از خود سوال کنید که چگونه کراش خود را جذب کنیم جهت جذب کراش با قانون جذب به سمت خود نیاز است یک سری نکات اخلاقی را در برقراری ارتباط با او رعایت کنید. در این مطلب سعی کردیم به راه ها و استراتژی های جذب کراش بپردازیم، امید است این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

5/5 - (10 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *