جملات تاکیدی برای بچه دار شدن

جملات تاکیدی برای بچه دار شدن

سلام جملات تاکیدی برای بچه دار شدن موجب عملکرد بهتر بدن شما برای بچه دار شدن با بهبود کارکردهای ناخودآگاه بدنی و ذهنی و هچنین جذب شرایط و موقعیتها و اتفاقاتی هست که به بچه دار شدن شما و یک بارداری سالم و موفق و صحیح کمک می کنند.

این جملات به شکلی کاملاً قدرتمند و همه جانبه و اثر گذار طراحی شده اند تا باورها و افکار و همچنین شرایط و حالات بدنی شما را از طریق تلقین تحت تاثیر قرار دهند و همچنین فرکانس درونی شما را درباره جذب بارداری موفق و دلخواه ، بهبود بدن و بتوانید شرایط و همچنین اتفاقات لازم را جذب کنید و اوضاع به گونه ای پیش رود که بارداری موفق و سالم و در نهایت فرزند سالم و نرمالی داشته باشید.

برای اینکه جذب ما در زندگی تغییر کند باید افکار درونی و ناخودآگاه ما تغییر کند چرا که منشا فرکانس های ما و جذب و تبادلات ما با کائنات ضمیر ناخودآگاه ما و دقیقتر بخواهم بگویم ، افکار عمیق ناخودآگاه ما می باشد.

در کنار تغییر کارکردهای بدنی با کمک تلقین ، در مورد جذب بارداری موفق با قانون جذب و چه در مورد هر چیز دیگری این فرکانس های ما است که تعیین می کند ما چگونه جذبی داشته باشیم و چه شرایط و اتفاقاتی را برای خودمان رقم بزنیم.

فرکانسهای ما حاصل افکار و باورهای عمیق درونی ماست.

جملات تاکیدی برای بچه دار شدن در اصل برگرفته از آلبوم سابلیمینال بارداری می باشد که در آن آلبوم این جملات تاکیدی برای سالم بودن و رفع هرگونه بیماری به شکل پیام های پنهان در آمده اند و مستقیماً وارد ضمیر ناخودآگاه شما شده و شرایط و حالات بدنی شما و افکار درونی و عمیق شما و کارکردهای ناخودآگاه ذهنی و جسمی مرتبط در شما را تغییر می دهند.

البته برای اینکه احتمال پسرشدن و یا دختر شدن جنین شما بیشتر شود می توانید آلبوم های بارداری پسر یا بارداری دختر را ملاحظه بفرمایید تا دقیقتر به خواسته خود برسید.

توضیحات بیشتر درباره عبارات تاکیدی مطرح شده ، همگی در صفحه همین آلبوم سابلیمینال به صورت کامل و ساده و روان برای شما توضیح داده شده.

من لینک این آلبوم را در زیر قرار می دهم و سپس بخشی از همان جملات تاکیدی را در پایین برای شما می نویسم.

ضمنا جملات تاکیدی کامل در صفحه مربوطه به صورت رایگان در اواسط صفحه در قسمت عبارات تاکیدی می باشد ، که پس از کلیک روی لینک زیر در اواسط صفحه قابل مشاهده هست.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال بارداری پسر روی لینک سابلیمینال بارداری پسر کلیک کنید.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال بارداری دختر روی لینک سابلیمینال بارداری دختر کلیک کنید.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال دوقلوزایی روی لینک سابلیمینال جذب دوقلو زایی کلیک کنید.

جملات تاکیدی برای بچه دار شدن

بخشی از جملات تاکیدی برای بچه دار شدن با کمک ارتعاشات آلبوم مربوطه :

سلامتی بدن من از هر جهت کامل است.

دستگاه تولید مثل من در سلامت کامل بسر می برد.

بدن من به صورت طبیعی و ایده آل قوی تر می شود.

ضمیر ناخودآگاه من هم اکنون برای انجام رضایتبخش عمل لقاح فعال می شود.

بارداری من حقیقتا موفقیت آمیز است.

بارداری من بسیار سالم و راحت می گذرد.

بارداری من بسیار خوشایند و سرشار از احساسات خوب است.

من از تمام لحظات دوران حاملگیم لذت می برم.

من با موفقیت فرزندم را بدنیا می آورم.

زایمان من بسیار سالم و راحت رخ می دهد.

من پیش و پس از زایمان در سلامتی کامل بسر می برم.

من در بهترین شرایط ممکن زایمان می کنم.

فرزندم من در بهترین وقت و ساعت متولد می شود.

شیردهی من به فرزندم بعد از زایمان به شکلی عالی اتفاق می افتد.

فرزند من بسیار قوی و سالم است.

و…..

5/5 - (13 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

3 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *