خواص ترک خود ارضایی

خواص

در این مقاله ابتدا شما را با خواص ترک خود ارضایی آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( به نام سابلیمینال ترک خود ارضایی با کمک ضمیر ناخودآگاه)  که به صورت کاملا طبیعی و درونی تمایل شما را برای خود ارضایی کاهش می دهد و برنامه ریزی ذهنی و احساسی شما را در این رابطه با اثرات قدرتمند تغییر می دهد ….    پس با ما همراه باشید.

خود ارضایی یکی از انحرافات جنسی در آقایان و خانم ها بوده که به منظور دست یابی به لذت جنسی انجام می گیرد. این فرایند، با مالش آلت تناسلی به وسیله خود شخص همراه است و تا رسیدن به ارگاسم، ادامه می یابد. ناگفته نماند که خود ارضایی حتی در بین زنان و مردان متاهل نیز دیده می شود. مثلا در مواقعی که یکی از زوجین به دلیل ابتلا به بیماری قادر به برقراری رابطه جنسی نیست، طرف دیگر به منظور برطرف کردن نیازهای جنسی، اقدام به خودارضایی می کند. خود ارضایی در لحظه نیازهای جنسی فرد را برطرف کرده و او را به لذت می رساند اما این عمل، عوارضات زیادی برای فرد به دنبال دارد. در ادامه قصد داریم شما را با مزایای ترک خود ارضایی آشنا کنیم

خواص ترک خود ارضایی

بسیاری از افراد بدون این که ار مزایای ترک خود ارضایی باخبر باشند، هم چنان در حال انجام این عمل هستند. آگاهی از مزایای ترک خود ارضایی ، ممکن است برای برخی از افراد، انگیزه ای برای ترک این عادت باشد. مزایای ترک خود ارضایی خیلی زیاد است ‌‌که در ادامه به برخی از آن ها می پرداریم:

افزایش کیفیت رابطه جنسی واقعی (سکس)

بسیار دیده شده که زنان و مردان حتی بعد از ازدواج، خود ارضایی می کنند. مشاهده عکس و فیلم های پورن بعد از ازدواج، انتظارات شما را از همسرتان بالاتر برده و شما را از هم دور می کند. با ترک خود ارضایی بعد از ازدواج، خواهید دید که هیچ چیز بهتر و لذت بخش تر از رابطه جنسی با همسرتان نیست.

خواص ترک خود ارضایی :: افزایش سطح انرژی بدن

اعتیاد به خود ارضایی بیش تر در آقایان، سبب از دست دادن مواد مغذی بدن و کاهش انرژی می شود. تستوسترون یکی از هورمون های مهم مردانه بوده که سبب احساس سرزندگی و نشاط در آقایان می شود.

تکرار عمل خود ارضایی سبب از دست دادن مقدار زیادی از این هورمون می شود. در مقابل خود ارضایی سبب افزایش ۴۵ درصدی مقدار تستوسترون در یک هفته و در نتیجه احساس نشاط، سرزندگی و شادابی در آقایان خواهد شد.

خواص ترک خود ارضایی :: افزایش میل جنسی

یکی از خواص ترک خود ارضایی افزایش تمایلات جنسی به جنس مخالف است. بعد از یک هفته ترک خود ارضایی، تمایلات شما به جنس مخالف افزایش می یابد و به دنبال یک مرد و یا یک زن واقعی برای ادامه زندگی خود هستید. توجه داشته باشید که خود ارضایی هیج وقت جای سکس واقعی را نمی گیرد.

افزایش اعتماد به نفس

دوپامین یکی از هورمون های ضروری جهت تغذیه مغز است. مغز همواره به دنبال یافتن راه هایی برای افزایش سریع دوپامین است. نگاه کردن به تصاویر و فیلم های پورن، سبب افزایش مقدار زیاد  دوپامین در حداقل زمان ممکن می شود. با ترک خود ارضایی، میزان ترشحات دوپامین به حد تعادل خود می رسد.

خواص ترک خود ارضایی :: لذت بردن از زندگی

افرادی که اعتیاد به خود ارضایی دارند، بیش تر ساعات روز را به این امر اختصاص داده و در نتیجه از انجام کارهای روزمره خود عقب می مانند. ترک خود ارضایی سبب می شود در طول روز وقت کافی برای انجام کارهایتان داشته باشید. به جای اختصاص ساعاتی از روز به خود ارضایی و دیدن فیلم های پورن که در نهایت احساس گناه به شما می دهد، می توانید لحظات خوبی با دوستان و خانواده خود سپری کنید. ترک خود ارضایی با خالی کردن وقت شما در روز، فرصت های زندگی را به فرد نشان داده و موفقیت فرد را به دنبال دارد.

خوب قبل از مطالعه ادامه مقاله همانطور که در اول مقاله وعده دادیم برای مشاهده آلبوم سابلیمینال ترک خود ارضایی که به صورت کاملا درونی با تغییر میل و گرایشات ناخودآگاه شما ، شما را از خود ارضایی دور می کند روی لینک سابلیمینال ترک خود ارضایی کلیک کنید

خواص

خواص ترک خود ارضایی ::  خویشتن داری

امروزه کنترل نفس و خویشتن داری با توجه به استفاده نادرست از تکنولوژی، کامپیوتر، لپ تاپ و … امری دشوار است. در حقیقت اغلب افراد ساعات زیادی در روز را به استفاده از تکنولوژی اختصاص می دهند. افرادی که تصمیم به خود ارضایی می گیرند، همواره در حال مبارزه با نفس خود هستند. این افراد در برابر دیدن فیلم های پورن، تصاویر شهوت انگیز و خود ارضایی مقاومت کرده و در نتیجه عزت نفس خود را افزایش می دهند. هیچ چیز شبیه به عزت نفس، فرد را غیر و قابل اعتماد نمی کند. دست یابی به این احساس، زندگی آرام، سرتاسر نشاط و سالم را به فرد هدیه می دهد‌.

فکر نکردن به رابطه جنسی

افرادی که نسبت به مشاهده فیلم های پورن و خود ارضایی اعتیاد دارند، نگاه بد و ناسالمی به جنس مخالف خود دارند و در برخورد با آن ها، ناخودآگاه به رابطه جنسی فکر می کنند. این خیلی بد و خجالت آور است که افراد با دیدن شما، به رابطه جنسی فکر کنند. ترک خود ارضایی با افزایش عزت نفس فرد، این افکار را به طور کامل از بین برده و سبب می شود در هنگام مواجه با جنس مخالف، به عنوان انسان به اون نگاه کنند نه ابزار جنسی.

مزایای ترک خود ارضایی :: ارضا شدن و تجربه لذت جنسی واقعی

نگاه کردن مدوام به فیلم های پورن، سبب اعتیاد به انجام این امر و اختلال در روند ارگاسم می شود به خصوص برای خانم ها. در خود ارضایی دختران، دهول به طور کامل انجام نمی شود بنابراین این افراد به هیچ وقت ارگاسم واقعی را تجربه نمی کنند. هم چنین به دلیل این که فیلم‌ های پورن مختلف با پورن استارهای متفاوتی را مشاهده می کنید، خواسته های فرد مدام در حال تغییر است و در دوران واقعی هیچ گاه به آن ها نمی رسد.

تقویت حافظه

یکی از اثرات مخربی اعتیاد به خود ارضایی، کاهش حافظه و فراموشی است. هنوز دلیل علمی برای این امر پیدا نشده اما افرادی که خود ارضایی را ترک کرده اند، در روزهای اولیه بعد از ترک، متوجه تقویت حافظه خود هستند.

خواص ترک خود ارضایی :: صدای بم و مردانه در آقایان

صدای بم و مردانه، تاثیر زیادی در جذابیت اقایان دارد و خانم ها به چنین آقایانی بیش تر گرایش دارند. ترک خود ارضایی با تولید تستوسترون، سبب بم و جذاب شدن صدای آقایان می شود.

افزایش تمرکز

یکی از خواص ترک خود ارضایی ، افزایش تمرکز و دقت فرد است. بسیار دیده شده که معتادان به خود ارضایی، در حین انجام کارهای مختلف دچار کاهش تمرکز شده. اند. اگر حس می کنید تمرکز شما در حین انجام کارها مثل کتاب خواندن کاهش یافته است، همین امروز خود ارضایی را کنار بگذارید.

خواص ترک خود ارضایی :: خداحافظی با انزال زودرس

یکی از اثرات خود ارضایی بر روی فرد، انزال زودرس است. این اختلال یکی از مشکلات شایع در بسیاری از آقایان است. افرادی که خود ارضایی انجام می دهند، حتی در مواقع سکس واقعی تمام حواس خود را به زمان انزال داده و از لحظات سکس، هیچ لذتی نمی برند. با ترک خود ارضایی علاو بر رفع مشکل زود انزالی، از رابطه جنسی واقعی لذت بیش تری بیرید.

رشد بهتر موها

یکی از موثرترین و مغذی ترین مواد غذایی برای مو و ناخن، کراتین است. اعتیاد به خود ارضایی یکی از دلایل ریزش مو در افراد است. اگر از ریزش مو رنج می برید و تمام راه های درمانی را امتحان کرده اید، خود ارضایی را کنار بگذارید. مشاهده وضعیت موی پسران و نوجوانان قبل و بعد از خود ارضایی، شاهدی بر مزایای ترک خود ارضایی بر موهاست.

خواص ترک خود ارضایی :: بنیه قوی

خود ارضایی مکرر و مداوم سبب از دست دادن انرژی بدن و در نتیجه تضعیف بدن می شود. ترک خود ارضایی با کاهش ضربان قلب، فشارخون و چربی سوزی، به سلامت و قوای بدن کم زیادی می کند.

احترام

یکی ازفواید بسیار مهم ترک خود ارضایی، افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس در افراد است. طبیعی است همه مردم از همنشینی و هم صحبتی با این افراد لذت برده و احترام بیش تری به آن ها می گذارند.

خواص ترک خود ارضایی :: بهبود پوست

در این مقاله به برخی از عوارضات خود ارضایی و تاثیر منفی بر‌ شادابی، درخشندگی و جوانی پوست، اشاره کردیم‌. ترک خود ارضایی با از بین بردن این عوارضات، سبب بهبود پوست و زیبایی فرد می شود.

خواص

عوارض خود ارضایی

در برخی از افراد، خود ارضایی به صورت امری غیرارادی و غیرقابل کنترل انجام شده و به گونه ای به آن اعتیاد پیدا می کنند. انجام خود ارضایی در پسران و دختران با عوارضات بسیار زیادی همراه است از جمله:

  1. انجام خود ارضایی، وقت، زمان و انرژی زیادی از شما می گیرد. شما چند ساعت قبل و بعد از خود ارضایی، قادر به انجام هیچ کاری نیستید چرا که تمرکز کافی ندارید.
  2. اعتیاد به خود ارضایی، فرد را از انجام فعالیت های روزانه، مدرسه، درس خواندن، رابطه با دوستان و خانواده و بسیاری از رویدادهای مهم، باز می دارد.
  3. اعتیاد در خود ارضایی، آسیب زیادی به روابط دوستانه و عاشقانه وارد می کند. زیرا فرد در طول روز وقت زیادی به انجام این کار اختصاص داده و از سایر کارها و روابط خود، عقب می ماند.
  4. خود ارضایی با تاثیر مستقیم بر روح، زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. افراد معتاد به این فرایند، افرادی سرد، بی احساس و بی هیجان هستند که نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف بی اهمیت هستند.
خواص

عوارضات خود ارضایی در چهره فرد

یکی از عوارضاتی که انجام خود ارضایی برای فرد دارد، تاثیرات منفی بر روی چهره است. از جمله این تاثیرات و آسیب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جوش و آکنه

یکی از تاثیرات منفی اعتیاد به خود ارضایی بر روی پوست، بروز جوش و آکنه است. البته برخی از پرشکان ارتباط خود ارضایی با بروز جوش و آکنه را به طور کلی رد کرده اند اما بنا به نظر  برخی دیگر از پزشکان، بروز جوش و خود ارضایی با هم بدون ارتباط نیستند. به عبارتی ایجاد جوش و آکنه در اثر تغییر هورمون های درون بدن فرد است. در صورت اعتیاد به خود ارضایی، وضعیت پوست صورت شما وخیم خواهد شد.

چین و چروک

چین و چروک های ریز و درشت بر روی صورت فرد، در اثر خشکی و کم آبی پوست به وجود می آید. تحقیقات نشان داده که با هر بار خود ارضایی، بدن مقدار زیادی آب از دست می دهد که جبران آن، نیاز به زمانی چند ماهه دارد. البته افرادی که به خود ارضایی اعتیار دارند، زمانی برای جبران آب از دست رفته بدن نیست و همواره آب بدن کم می شود. این عمل بعد از چند ماه منجر به پیدایش چین و چروک هایی در اطراف لب ها، پیشانی و گوشه چشم ها می شود.

رنگ پریدگی صورت

معتادان به خود ارضایی در طول سه و یا چهار ماه، حدود ۵۰ درصد از انرژی بدن خود را از دست می دهند. این کاهش انرژی موجب اختلال در فعالیت های اندام های داخلی بدن، گوارش و گردش خودن و درنتیجه فرسودگی بدن می شود‌. اختلال در گردش خون سبب عدم رسیدن اکسیژن کافی به صورت، کاهش تولید کلاژن  و درنتیجه رنگ پریدگی می شود.

تیرگی و قرمزی زیر چشم

تیرگی زیر چشم ها به دلیل افزایش گردش خون در مویرگ های اطراف چشم بوده که سبب قرمزی و در موارد شدیدتر، کبودی زیر چشم می شود. در هنگام خود ارضایی، گردش خون به سمت سر، صورت به خصوص زیر چشم، افزایش پیدا می کند. علاوه بر آن، بستن و فشردن چشم ها در خود ارضایی و هنگام رسیدن به ارگاسم، سبب پارگی و التهاب این مویرگ ها و قرمزی و کبودی زیر چشم می شود.

تیره و کدر شدن رنگ پوست

یکی از مواردی که در درخشش و روشن شدن پوست نقش به سزایی دارد، رطوبت پوست است. خود ارضایی با کاهش میزان رطوبت پوست، پوست شما را کدر و تیره می کند.

خواص

خود ارضایی چیست؟ و چگونه انجام می شود؟

بعد از آشنایی با خواص ترک خود ارضایی خوب هست بدانیم که این عمل در افراد چگونه انجام می شود.

دخترها و پسرها به منظور رفع نیازهای جنسی خود و برای رسیدن به ارگاسم و لذت جنسی، دست به خود ارضایی می زنند. به خود ارضایی در دخترها استشها و در آقایان، استمنا و به صورت عامیانه جق و یا جلق زدن گفته می شود. این عمل با مالش و یا تحریک اندام جنسی از طریق دست خود فرد و یا اشیا خارجی انجام می شود. خود ارضایی می تواند از سنین کودکی فرد شروع شده و تا بزرگسالی نیز ادامه پیدا کند.

خود ارضایی در سنین نوجوانی با خیال پرداری های ذهنی همراه است که این خیال پردازی ها اغلب تا سنین بزرگسالی نیز ادامه پیدا می کند. خود ارضایی در مردان با تحریک کردن خود از طریق مالش و یا تحریک آلت تناسلی تا رسیدن به اوج لذت جنسی است.  این عمل در زنان نیز، با لیز شدن واژن و رسیدن به اوج لذت جنسی همراه است.

البته خود ارضایی در زنان که موجب لیز شدن واژن می شود، دو نوع است. نوع اول از تحریک مالش و تحریک کلیتوریس است که در بین دختران متداول تر است. نوع دوم با وارد کردن انگشت و سایر اجسام خارجی به درون واژن است که بسیار خطرناک است. این نوع خود ارضایی، خطرات جبران ناپذیر زیادی به همراه دارد که یکی از این خطرات، آسیب دیدن پرده بکارت است.

خود ارضایی از چه سنی شروع می شود؟

تحریک جنسی حتی در دوران شیرخوارگی و کودکی فرد، وجود دارد. کودکان نسبت به اندام جنسی دیگران، مانند خواهر، برادر، والدین و یا همبازی های خود، کنجکاو هستند. احساس لذتی که کودکان به آلت تناسلی دارند، سبب به وجود آمدن احساسی کاملا طبیعی و به استشها و استمنا می شود. این امر سبب می شود کودکان از همان ابتدا به خود ارضایی فکر کنند.

با شروع سن بلوغ و در دوران نوجوانی، علاقه و کنجکاوی دخترها و پسرها نسبت به خود ارضایی افزایش پیدا می کند. نوجوانان در دروان بلوغ، قادر به برقراری رابطه جنسی هستند و این نیار خود را از طریق خود ارضایی برطرف می کنند.  اما سن شروع خود ارضایی در دخترها و پسرها با هم متفاوت بوده و به صورت زیر است:

سن شروع خود ارضایی در پسرها

پسربچه ها از ۷ سالگی، شروع به لمس کردن انجام جنسی خود می کنند. این حالت تا سن نوجوانی ادامه پیدا می کند. در سنین نوجوانی، بیش از ۵۰ درصد از پسرها، خود ارضایی را به تنهایی و یا در بازی با دوستان خود تجربه می کنند. به طوری که ۸۰ درصد از پسرها تا سن ۱۶ سالگی، مرتب در حال استمنا هستند.

سن شروع خود ارضایی در دخترها

طبق تحقیقات انجام گرفته، دختران خود ارضایی را نسبت به پسرها دیرتر شروع می کنند. استشها در دخترها، از سن بلوغ شروع شده اما به طور معمول این عمل را تا نوجوانی و ۲۰ سالگی انجام نمی دهند. طبق آمار، حدود ۴۰ درصد از دخترها تا سن ۱۶ سالگی خود ارضایی می کنند و این آمار، در سن ۲۰ سالگی تا ۸۰ درصد افزایش پیدا می کند.

سخن پایانی

اغلب افراد در طول زندگی خود برای یکبار هم که شده، خود ارضایی را تجربه کرده اند اما بیش تر آن ها از عوارضات اعتیاد به خود ارضایی و عوارضات آن اطلاع ندارند. خود ارضایی می تواند مشکلاتی از جمله کمردرد، زود انزالی، افسردگی، احساس گناه، مشکل در به خواب رفتن و … را برای فرد به دنبال داشته باشد. انجام خود ارضایی در اسلام از گناهان کبیره محسوب می شود و بعد از آن، حتما باید غسل کرد. برای رسیدن به خواص ترک خود ارضایی و رهایی از تاثیرات منفی آن بر زندگی، همین امروز اقدام به ترک آن کنید‌. پس از ترک خود ارضایی، خواهید دید که زندگی چقدر بهتر و لذت بخش تر می شود.

خوب در این مقاله شما را با خواص ترک خود ارضایی آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال ترک خود ارضایی را که بهترین ابزار برای ترک آسان و پایدار خود ارضایی با همراهی درونی هست را هم برای شما قرار دادیم.لطفا دیدگاه های خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (18 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ
  1. mohamd گفته:

    بهترین اثرش برای من این بود که یه کم چاق تر و پرتر شدم. چشمام قوی تر شد و اینکه واقعا حالم بهتر شد. البتهیکی دوماهی طول میکشه که اثراتش خودش رو بهت نشون بده پس باید یه کم صبور بود. دوستان نزنید واقعا. رو چشم اثر داره کمرم ضعیف میکنه فک کنم چون من خیلی زود به … میرم و تموم میشه

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *