فرق رل با زید

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب فرد مورد نظر ( در انتهای ویدیو معرفی شده ) روی لینک سابلیمینال جذب فرد مورد نظر کلیک کنید

فرق رل با زید چیست ؟؟ داشتن رابطه عاطفی و احساسی نیازمند تمامی موجودات زنده در سرتاسر دنیا است. این مورد وقتی به انسان ارتباط داده می شود با توجه به گرایش های مختلف، ارتباط بین جنس های مخالف با همدیگر از مهم ترین مواردی است که می توان در این زمینه به آن اشاره کرد. با این حال در طول زمان اصطلاحات متفاوتی در این زمینه وجود خواهد داشت. یکی از این اصطلاحات رل  و زید است. این دو مورد معانی متفاوتی را به خودشان اختصاص می دهند. با این حال در ادامه مقاله به بررسی قرق رل با زید خواهیم پرداخت پس تا انتها همراه ما باشید.

فرل رل با زید

تفاوت رل با زید

رل با زید فرق بسیار زیادی دارد که در ادامه به این تفاوت اشاره می کنیم:

رل از کلمه relationship به معنای رابطه می آید. با این حال این رل معنای متفاوتی دارد. مثلا فردی می گوید که من با آقا و یا خانم فلانی رل زدم. یا با همکارم رل زدم و غیره. به طور کلی در خصوص رل ما فقط به داشتن رابطه احساسی و عاطفی می توانیم فکر کنیم. حال این کلمه را در بیو بسیاری از شبکه های اجتماعی افراد نیز می توانیم ببینیم. با این حال نکته مهم این است که وقتی فردی می گوید من in rel هستم یا زل زدم یعنی این که من با شخصی در ارتباط عاطفی هستم. در صورتی که می خواهید بدانید فرق رل با زید چیست در ادامه با ما باشید.

در خصوص کلمه زید باید بگوییم که این کلمه ریشه عربی دارد. با این حال در مناطقی که اعراب زندگی می کنند مثل استان خوزستان و برخی نواحی دیگر، زید بیشتر به گوش می خورد. در این موارد و حتی در برخی مناطق غیر عرب به جای اینکه فردی به فرد دیگر بگوید که تو دوست دختر داری، میگوید که زید داری. دقیقا اگر بخواهیم یک معنای بسیار دقیق را برای زید در نظر بگیریم می توانیم معنای دوست دختر را برای آن به حساب آوریم.

در خصوص رل زدن باید بگوییم که وقتی فردی می گوید که من رل زدم یعنی با یک شخصی وارد رابطه شدم. زید زدن هم تقریبا به همین معنی است یعنی فردی وقتی می گوید که من زید زدم، یعنی با جنس مخالف وارد رابطه شده ام.

فرق رل با زید :: بررسی تفاوت اصلی رل با زید

تفاوت اصلی رل و باید به این صورت است که رل کمی پرستیژ بسیار بالایی دارد و افرادی که از این کلمه بیشتر استفاده می کنند نیز دوست دارند نشان دهند که کلاس بالایی دارند. حال برخی افراد هم که از زید استفاده می کنند دلیل بر این نیست که کلاس بالایی ندارند بله این کلمه مناسب شهر و یا گروهی از دوستان است که دوست دارند از آن استفاده کنند. حال در برخی از شهر ها به دختر می گویند که تو زید من می شوید، در برخی دیگر می گویند که تو رل من می شوی. با این حال تفاوت معنایی خاصی در این خصوص وجود ندارد. با این حال نکته مهم این است که تمامی آن ها به معنا دوست شدن با جنس مخالف می باشد، یعنی دو نفر با هم وارد رابطه عاطفی شوند.

فرق رل با زید :: آیا زید بازی امروزه با شرایط قدیم صورت می گیرد؟

شاید برخی افراد احساس کنند که زید بازی بیشتر به معنای این است که فردی بخواهد با جنس مخالف وارد رابطه عاطفی معمولی شود. ولی دقیقا معنای زید به معنای همان رل زدنی است که بسیاری از افراد به آن فکر می کنند. اگر می خواهید بدانید فرق رل با زید چیست این موارد را باید در نظر بگیرید.

در این شرایط وقتی پسری به پسر دیگر می گوید که تو زید داری، به معنای این هست که تو رل داری یعنی وارد رابطه شدی، یا در رابطه ای. با این حال معانی مربوطه فقط به یک چیز ارتباط داده می شوند و آن چیز هم این است که دختر و پسر وارد رابطه عاطفی شوند.

برای رل زدن و زید بازی چه کارهایی باید انجام دهیم؟

برای رل زدن و زید بازی بسته به محیطی که می خواهید در آن این دو کار را انجام دهید متفاوت است:

  1. در ابتدا شما باید ظاهر بسیار خوبی داشته باشید. منظور از داشتن ظاهر بسیار خوب این است که لباس خوب بپوشید، عطر بزنید، به موها و ریش تان برسید. تیپ خوبی را برای خودتان در نظر بگیرید.
  2. داشتن اعتماد به نفس برای رل زدن و زید بازی از مهم ترین موارد است. چون شما تا زمانی که اعتماد به نفس و عزت نفس نداشته باشید، داشتن رابطه برای شما یک آرزوی دست نیافتنی خواهد بود.
  3. اگر قصد دارید که از طریق شبکه های مجازی رل زنید و یا زید بازی کنید به عنوان مثال در اینستاگرام، در ابتدا باید یک پروفایل خوب برای خود ایجاد کنید. داشتن یک پروفایل خوب به همراه عکس خوب از مهم ترین موارد در این زمینه به حساب می آید. در این مورد در خصوص دانستن اطلاعات برای فرق رل با زید از موارد مهم به حساب می آید.
  4. در خصوص فرق رل با زید باید به این مورد نیز توجه کنید که فرهنگ طرف مقابل چه قدر برای شما اهمیت دارد. در برخی موارد هست که فردی با فرد دیگر رل می زند یا به اصطلاح زید بازی می کند. فردی که با او این کار را می کنید، شاید به ازدواج علاقه مند باشد و دوست داشته باشد که شما بحث ازدواج را وسط بکشید. با این حال قبل از انجام رل و یا زید شرایط خودتان را در ابتدا بسنجید و بعد نسبت به آن ها اقدام کنید. با این حال اگر نیاز عاطفی خود را مهم تر می پندارید سعی کنید با کسی رل بزنید و زید بازی کنید که مثل خود شماست و اخلاقی مثل شما دارد تا بعد پای ازدواج و چیزی را به میان نکشد.
فرل رل با زید

فرق رل با زید :: آیا در فرهنگ ایران رل زدن و زید بازی جا افتاده است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که رل زدن و زید در ایران بسته به افرادی دارد که شما با آن ها قصد دارید  وارد رابطه شوید. شاید اگر یک پسر به صد تا دختر پیشنهاد رل زدن بدهد، با جواب منفی مواجه شود. تقریبا می توان گفت که این مورد بستگی به فرد و طرف و مقابل دارد. برخی افراد به خصوص دختران هستند که اگر بفهمند پسری آن ها را دوست دارد، سعی می کنند کاری کنند که پسر فکر کند او نیز احساسی یکسان دارد و بعد وقتی کارش با پسر تمام شد او را رها می کند و شاید اصلا به سراغ کسی برود و با کسی دیگر ازدواج کند.

با این حال یک پسر برای رل زدن و زید بازی باید دقت کند که در ابتدا خودش از همه چیز و حتی آدم هایی که می خواهد با آن ها و ارد رابطه شود مهم تر است.

با این حال به هیچ عنوان نمی شود که اثر داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس را دست کم بگیریم. خیلی از افراد هستند که آرزوی داشتن رل و یا زید را دارند. خیلی ها هستند که رل و زید دارند و باز از رابطه ای که دارند رضایت کافی ندارند. با این حال نکته مهم این است که هر موقع ما به خودشناسی برسیم و ویژگی هایی که داریم را به خوبی بشناسیم، یا اصلا وارد رابطه نخواهیم شد، و یا اگر وارد رابطه شدیم، با آدمی و ارد رابطه می شویم که ما را درک کند و انتظارات فراواقعی نداشته باشد. با این حال  اگر شما به خودشناسی کامل نسبت به خودتان برسید دیگر دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد، و داشتن رابطه برای شما و یا به اصطلاح رل و یا زید مشکل نخواهد بود. در خصوص فرق رل با زید توجه به این نکات خالی از لطف نخواهد بود.

فرق رل با زید :: شیوه قرار یا دیت با رل و زید چگونه است؟

در خصوص فرق رل با زید ما نکات بسیاری را بررسی کردیم و شیوه قرار نیز باز بستگی به طرفین دارد. خیلی ها با پای پیاده با شما به هر کجایی که بخواهید می آیند. خیلی دیگر از افراد هستند که حتی با بنز به دنبال آن ها بروید، به شما جذب نمی شوند. با این وجود بحث خودشناسی در این زمینه مهم است.

در خصوص دیت نیز می توانید یک کافه و یا یک محیطی را انتخاب کنید که بعد در همان محیط از هم خداحافظی کنید. باز هم اگر خواستید می توانید در همان محیط قرار بگذارید و یا در محیطی دیگر این کار را انجام دهید. نکته مهم دیگر این است که شیوه قرار یا دیت با رل و زید هیچ فرق خاصی ندارد فقط شما باید بدانید که رابطه ای که دارید آیا ارزش قرار گذاشتن دارد یا خیر. آیا زمانی که به دختر طرف مقابل می گویید که باهم بریم دیت، آیا می گوید وقت ندارم یا بعدا، این موارد تقریبا نشان می دهد که اگر او با شما دیت آمد یعنی شما برایش مهم هستید اگر نه آن رابطه باید در همان لحظه تمام شود.

فرل رل با زید

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی فرق رل با پارتنر چیست پرداختیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. ما به این درک رسیدیم که رل به معنای داشتن رابطه با فردی دیگر از نظر احساسی و عاطفی و حتی جنسی است. داشتن پارتنر نیز بسته به حوزه های مختلف فرق می کند. در برخی موارد افراد از نظر کاری با هم پارتنر هستند. در برخی موارد دیگر نیز از نظر احساسی و عاطفی می توانند پارتنر هم باشند که به تمامی موارد در این خصوص در این مقاله به طور کامل اشاره داشتیم. با این حال رابطه ای نیز موفق است که طرفین به خودشناسی کامل رسیده باشند و بعد وارد رابطه شوند.

4.5/5 - (20 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *