فرق رل با پارتنر چیست

ویدیو فرق رل با پارتنر چیست

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب فرد مورد نظر ( در انتهای ویدیو معرفی شده ) روی لینک سابلیمینال جذب فرد مورد نظر کلیک کنید

فرق رل با پارتنر چیست ؟ … داشتن رل و پارتنر امروزه به یک امر عادی در سراسر دنیا تبدیل شده است. شاید اگر در حدود 20 سال پیش می گفتیم که من در رل هستیم یا رل زدم، همه افراد نگاهی خاص به ما داشتند ولی امروزه همه چیز دیگر فرق کرده است. رل و پارتنر در نگاه اول معنای یکسانی دارند و آن به معنای داشتن رابطه عاطفی است. با این حال معنای رل و پارتنر بسیار متفاوت است. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی فرق رل با پارتنر چیست بپردازیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم پس تا انتها همراه ما باشید.

فرق رل با پارتنر چیست

رل و پارتنر چه تفاوتی با هم دارند؟

رل مخفف یک کلمه انگلیسی به معنای ارتباط هست. relationship کلمه ای است که در انگلیسی به معنای ارتباط است. به طور کلی رل به این معنی هست که وقتی شما با کسی رل هستید یعنی با آن آدم رابطه دارید و دوست هستید.

پارتنر در انگلیسی از کلمه partnership به معنای شریک به میان می آید. وقتی کسی می گوید که من پارتنر دارم یعنی من شریک دارم. در روابط انسانی داشتن پارتنر به شرح زیر خواهد بود:

پارتنر در نگاه اول به معنای شریک عاطفی است. یعنی ما با کسی وارد رابطه شویم. رابطه مربوطه نیز از نوع عاشقانه خواهد بود. در برخی مواقع وقتی پارتنر به معنای شریک عاطفی است فقط دختر و پسر رابطه عاطفی و احساسی دارند. بسته خواسته طرفین می توانند رابطه جنسی نیز داشته باشند ولی این مورد به طرفین در رابطه بستگی دارد. در خصوص فرق رل با پارتنر چیست باید به این امر توجه داشته باشید.

در برخی موارد پارتنر ها فقط به هم نگاه جنسی دارند. در کشورهای غربی نیز این امر زیاد است به دلیل جذابیت هایی که برخی دارند معمولا هم خود این افراد و هم دیگرانی که با آن ها وارد رابطه می شوند فقط به قصد داشتن رابطه جنسی با آن ها وارد رابطه می شوند و غیر از این نخواهد بود. در این نوع پارتنر ما نمی توانیم پایه عاطفه و احساسات را به میان آوریم بلکه بیشتر از نظر جنسی می توانیم به این امر توجه داشته باشیم.

یک نوع پارتنر دیگر به معنای پارتنر دوستی است. شما فقط به عنوان یک دوست به او نگاه می کنید و نه نگاه عاطفی و نه نگاه جنسی به او خواهید داشت.

سطح نوع رابطه نیز بستگی به حوزه شریک بودن شما دارد. در مسائل کاری و احساسی و عاطفی این مورد تفاوت بسیاری را به خودش اختصاص می دهد.

رل نیز بیشتر معنای شریک عاطفی می دهد. یعنی دو نفری که با هم رل هستند بیشتر از نظر عاطفی با هم در ارتباط هستند و بسته به خواسته خودشان ممکن است که رابطه جنسی هم با هم داشته باشند.

در حالت کلی ما با هر کسی رل باشیم، با او در ارتباط کامل خواهیم بود با این حال ممکن است این ارتباط کاری نیز باشد و ما با طرف مقابل فقط ارتباط کاری داشته باشیم.

در رل زدن چه نکاتی باید رعایت شود؟

برای رل زدن هنگامی به فردی علاقه دارید و قصد دارید با او رل بزنید باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

اولین مورد این است که اساس هر رابطه ای داشتن اعتماد به نفس و عزت نفس است. این دو مورد به این معناست که شما به خودتان اعتماد دارید و از هر لحاظ خودتان را قبول دارید که باید فردی که دوستش دارید وارد رابطه شوید. این مورد جز نکات بسیار مهم در خصوص فرق رل با پارتنر چیست به حساب می آید.

فرق رل با پارتنر چیست

دومین مورد نیز این است که فرد باید با توجه به سلیقه طرف مقابل روی تیپ خودش کار کند. در برخی موارد فرد مقابل آدمی است که ساده پسند است و شما هر تیپی بزنید به نگاه او خوشتیپ به نظر می رسید. پس نکته ای که می توانیم در این خصوص در نظر بگیریم این است که کارکردن روی تیپ و ظاهر می تواند ما را نسبت به بقیه چند برابر در داشتن رل جلوتر ببرد.

احترام به ارزش های طرفین نیز جز مواردی است که معمولا خیلی ها آن را در نظر نمی گیرند و به همین خاطر روابط خود را خراب می کنند.

برای داشتن پارتنر چه نکاتی ضروری است؟

ما در این مقاله به تعرف پارتنر به خوبی اشاره کردیم. با این حال نکته مهم در این زمینه این است که شما باید حوزه کاری خود را بسنجید و بعد نسبت به داشتن پارتنر فکر کنید. معمولا پارتنر به این صورت است که شما با او رابطه کاری دارید. پس از نظر کاری باید به هم نزدیک باشید تا با هم دیگر به عنوان یک پارتنر حساب شوید.

  • در حوزه احساسی و عاطفی نیز داشتن پارتنر نیازمند ویژگی های ظاهری و درونی است که در ادامه به این ویژگی ها به طور کامل اشاره خواهیم داشت:
  • معمولا احساس و عاطفه ای که می توانیم در این خصوص در نظر بگیریم بر مبنای زیبایی و احساسات طرفین در نظر گرفته می شود.
  • در برخی مواقع در کارهای گروهی نیز که در دانشگاه انجام می شود شما با دختر طرف مقابل در حکم یک پارتنر در انجام کار گروهی حساب می شوید و از این بابت می توانید شریک باشید. این شریک اصلا به معنای شریک عاطفی نیست بلکه به معنای این است که شما قصد دارید با همدیگر یک پروژه را به انجام برسانید.
  • در حوزه روابط به طور کلی اگر می خواهید پارتنر داشته باشید، به هیچ عنوان در نگاه اول نباید بترسید. داشتن قدرت تکلم بالا می تواند یک امتیاز مثبت برای شما به شمار آید. حال نکته مهم این است که آیا شما می خواهید رابطه داشتن با یک پارتنر را به یک رابطه موفق برای خود تبدیل کنید. نکته اصلی در این بخش این است که پارتنر یا شریک عاطفی برای شما می تواند در حکم یک الماس دست نیافتنی باشد ولی رابطه شما باید بر مبنای قوانینی که دارید به قدری خوب پیش رود که شما به کسی دیگر نیازی نداشته باشید. حتی باید قلب طرف مقابل را سرشار از عشق کنید که او هم نسبت به عشق دیگران احساس نیازی در خودش نداشته باشد. پس باید به این نکات به طور کامل توجه کنید چون از اهمیت بالایی برخوردار هستند و توجه به آن ها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

فرق رل با پارتنر چیست :: آیا پارتنر و رل مثل همسر هستند؟

داشتن پارتنر و رل در ابتدا شاید به معنای همسر نباشند. در خصوص مورد اول به نام پارتنر می توان گفت بله چون در اکثر کشورهای غربی افرادی که پارتنر دارند، او در حکم همسر طرف خواهد بود. با این حال وقتی رابطه به ازدواج برسد  آنها ممکن است رابطه نزدیک تر از قبل نسبت به هم داشته باشند. این مورد در خصوص فرق رل با پارتنر چیست مهم است و باید آن را در نظر داشته باشید.

در خصوص داشتن رل این قضیه فرق می کند. حتما به بیوگرافی برخی افراد دقت کرده اید که فرد می گوید من در رل هستم. وبعد از چند ماه آن چیزی که در بیوگرافی اش را نوشته به طور کامل پاک می کند. این مورد به این معناست که داشتن رابطه از نوع رل می تواند پایدار نباشد. در بیشتر مواقع نیز همین طور هست. حال بسته به طرفین ممکن است قصد دو طرف ازدواج باشد. با این حال  پایداری در داشتن رل به افرادی بستگی دارد که می خواهند بعد از چند ماه رابطه خود را جدی تر کنند و وارد فاز ازدواج شوند. پس اگر بخواهیم در خصوص این که پارتنر و رل دقیقا مثل همسر آدم هستند چیزی را عنوان کنیم می توانیم در نظر بگیریم که در ابتدا از نظر عاطفی می توانیم وقتی در رابطه هستیم قوانینی را برای همدیگر تعیین کنیم ولی این قوانین به این صورت هستند که افراد باید به آن ها احترام بگذارند تا روند طول رابطه بیشتر و بیشتر نیز شود.

فرق رل با پارتنر چیست ::  آیا داشتن رل و پارتنر در زندگی ما را با شکست مواجه می کند؟

این مورد در اکثر موارد بستگی به پسری داشته که برای جلب نظر طرف مقابلش دست به کارهایی بسیار پرخرج زده است. مثلا برای او هزینه هایی که فکرش را هم نمی کنید کرده است. با این حال اگر فکر می کنید که طرف مقابل به خاطر پول شما با شماست، او را رها کنید. چون در آینده حتی اگر دور و برتان پر از آدم باشد، از درون احساس تنهایی زیادی خواهید کرد و این مورد به هیچ عنوان برای شما درمان نخواهد داشت.

با این وجود مشکل اصلی این است که اگر افراد نسبت به هم شناخت نداشته باشند در زندگی دچار مشکل می شوند. مثلا اگر مشکل طرفین تعهد باشد و ناگهان در رابطه یکی از افراد به دیگری خیانت کند، تقریبا می توان رابطه رل و پارتنر را به طور کامل تمام شده دانست.

فرق رل با پارتنر چیست

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی فرق رل با پارتنر چیست پرداختیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. ما به این درک رسیدیم که رل به معنای داشتن رابطه با فردی دیگر از نظر احساسی و عاطفی و حتی جنسی است. داشتن پارتنر نیز بسته به حوزه های مختلف فرق می کند. در برخی موارد افراد از نظر کاری با هم پارتنر هستند. در برخی موارد دیگر نیز از نظر احساسی و عاطفی می توانند پارتنر هم باشند که به تمامی موارد در این خصوص در این مقاله به طور کامل اشاره داشتیم. با این حال رابطه ای نیز موفق است که طرفین به خودشناسی کامل رسیده باشند و بعد وارد رابطه شوند.

4.5/5 - (20 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *