پارتنر یعنی چی

ویدیو پارتنر یعنی چی ( معنی پارتنر )

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب فرد مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب فرد مورد نظر کلیک کنید

پارتنر یعنی چی ؟ امروزه پارتنر، یا دوست یا رفیق یا همدم، لغتی است که به گوش همه ما خورده است. برخی ها اسم دوست اجتماعی را هم برایش در نظر می گیرند ولی با دوست اجتماعی از نظر معنی فاصله بسیار زیادی دارد. با این حال معنای پارتنر دقیقا چیست و اصلا چه معنا و مفهومی را در دل خودش گنجانده است. در این مقاله ما قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که پارتنر یعنی چی و جزییات مربوط به به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها همراه ما باشید.

پارتنر یعنی چی

معنی پارتنر

پارتنر از نظر لغوی در زبان انگلیسی به معنای partnership است. کلمه پارتنر در انگلیسی دو معنا و مفهوم را در دل خودش گنجانده است. اولین معنا شریک است و دومین معنا همکار نام دارد. حتی در دل این معنا میتونیم به آدم و یا شرکت و چیز هایی که به این موضوع ارتباط داشته باشید اشاره نیز شود. پارتنر از نظر لغوی در زندگی روزمره، به معنای این هست که ما با یک نفر در رابطه عاطفی و یا کاری باشیم. حال در صورتی که می خواهید بدانید پارتنر یعنی چی؟ در ادامه ما مقاله ما باشید.

در ایران نیز بیشتر کلمه شریک مد نظر ماست که هم از لحاظ کاری و هم از لحاظ ارتباطی این کلمه مد نظر ما قرار می گیرد.

در یک رابطه عاطفی پارتنر به معنای دوست و یا همسر و یا نامزد ما باشد. این مورد به این معناست که ما احساس راحتی پیش دوست و همسر و یا نامزد خودمان داریم. پارتنر نیز دقیقا به این معناست که ما پیش او احساس راحتی داشته باشیم و از نظر عاطفی هر چیزی را که میخواهیم او برای ما انجام دهد را به زبان بیاوریم. به زبان خودمانی زمانی که در کنار پارتنر هستیم، هیچ گونه احساس خجالتی نخواهیم داشت.

در حوزه کاری هم بیشتر معنای پارتنر به معنای همکاری از نظر کاری است. به عنوان مثال توجه داشته باشید که با یک شخصی شما در جهت تاسیس یک شرکت، همکاری داشته اید، آن شخص به شما در حکم یک پارتنر و یا شریک کاری نگاه می کند. شما نیز باید به آن شخص همین احساس را داشته باشید.

پارتنر یعنی چی
معنی پارتنر

پارتنر یعنی چی :: بررسی انواع پارتنر و روابط مربوط به آن

پارتنر ها انواعی دارند که در ادامه به تمامی آن ها اشاره خواهیم داشت:

پارتنر یعنی چی :: پارتنر عاطفی

پارتنر عاطفی کسی هست که شما با او بیشترین رابطه احساسی را خواهید داشت. کسی است که قرار است با او بهترین روابطه عاشقانه را تجربه کنید. مهم ترین راز های عاشقانه خود را با پارتنر عاطفی خود در میان خواهید گذاشت. پارتنر عاطفی کسی که شما در خلوت خود با او معاشقه می کنید. با این حال در جواب پارتنر یعنی چی؟ می توانیم این مورد را در نظر بگیریم.

پارتنر ورزشی

پارتنر ورزشی به معنای کسی است که شما در کنار او تمرینات ورزشی را به انجام می رسانید. مثلا اگر بخواهیم یک لغت دیگر برای پارتنر ورزشی در نظر بگیریم همان حریف تمرینی است که با شما تمرین می کند. این تمرین کردن یا برای مسابقات است و یا اینکه شما به همراه دوست خود در پارک مشغول حرکات ورزشی است که باید این حرکات با همکاری یکدیگر به انجام برسند.

پارتنر یعنی چی :: پارتنر زندگی

اگر بخواهیم عمیق ترین نوع پارتنر را در نظر بگیریم می توانی پارتنر زندگی زناشویی را مورد توجه قرار دهیم. این نوع پارتنر بیشتر همان همسری که شما با او پیمان ازدواج بسته اید و او را شریک غم و شادی خود کرده اید. پارتنر زندگی تقریبا همان فردی است که شما نزدیک ترین رابطه عاطفی و حتی جنسی را با او دارید. تقریبا زندگی خود را با او می گذرانید. این مورد جز نکاتی است که در حوزه معنای پارتنر زندگی باید به آن توجه کامل و ویژه ای داشته باشید.

تا به الان ما معناهای مختلفی از پارتنر را به طور کامل درک کردیم. حال نکته مهم این است که در هر زمینه ای که بخواهیم پارتنر انتخاب کنیم، باید به سراغ کسی برویم که ارزش وقت گذاشتن داشته باشید. یعنی به عنوان مثال وقتی قرار هست با پارتنر عاطفی به یک قرار برویم، باید از همه نظر برای هم مناسب باشیم و به هیچ عنوان نباید وقت خود را صرف کسانی که ارزش ما را نمی دانند نکنیم.

معنی پارتنر :: تفاوت همسر با پارتنر

همسر اصطلاحی است که بیشتر برای زنان و شوهر به کار می رود. زن و شوهری که با هم پیمان ازدواج بسته اند در حکم همسر خواهند بود. در واقع برخی افراد ابتدا پارتنر عاطفی همدیگر هستند و بعد تبدیل به همسر می شوند.

پارتنر نیز بر مبنای فرهنگی می تواند معناهای مختلفی داشته باشد. در برخی از کشورها، پارتنر ها با هر گرایش جنسی که دارند، در کنار هم زندگی می کنند حتی بدون ازدواج و هیچ گونه پیمان زناشویی در یک خانه زندگی می کنند. رابطه پارتنر با پارتنر ممکن است بلند مدت و یا کوتاه مدت باشد، حتی می توان دید که در برخی از فرهنگ ها و حتی کشورها، زن و مرد با هم هستند و حتی بچه نیز دارند ولی ازدواجی بین آن ها صورت نگرفته است. با این حال بر مبنای تصمیم زوجین، معمولا در زمان های بعد به دنبال ازدواج هستند. این نوع پارتنر در کشوری مثل ایران از نظر فرهنگی به هیچ عنوان قابل قبول نیست. با این حال از نظر فرهنگی باید به سوال پارتنر یعنی چی؟ پاسخ دهیم

در برخی کشورها به افرادی که این جور سبک زندگی را انتخاب می کنند، به هیچ عنوان خانه برای اجاره نمیدهند، مگر اینکه یکی از آنها ثروت زیادی داشته باشد، و صاحب خانه باشد. با این حال تفاوت های فرهنگی در جوامع دینی به هیچ عنوان داشتن پارتنر را نمی پسندد مگر اینکه مدت زمان آن رابطه پارتنری کوتاه باشد تا در زمان های بعد به ازدواج ختم شود.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی موضوعی با این عنوان پرداختیم که پارتنر یعنی چی؟ به این نتیجه رسیدیم که پارتنر معنای متفاوتی دارد. برخی مواقع پارتنر در حوزه شغلی  و ورزشی است و در برخی دیگر پارتنر در حوزه روابط عاطفی را می توانیم در نظر بگیریم. با این حال پارتنر عاطفی کسی است که قرار است در آینده همسرمان شود یا با او به صورت عاطفی دوست هستید که به اصطلاح دوست عاطفی نیز می گویند.

4.5/5 - (20 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *