فرق رل با پارتنر چیست

ویدیو فرق رل با پارتنر چیست

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب آسان کراش مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب کراش کلیک کنید

از جمله مهم ترین اصطلاحاتی که امروزه در فضای مجازی به شدت شنیده می شود کراش و رل و پارتنر است. بنابراین ممکن است شما نیز با این موضوع برخورد کرده باشید که در فضای مجازی از اصطلاحات پارتنر و رل استفاده می شود و از خود پرسیده باشید فرق رل با پارتنر چیست در این مقاله قصد داریم به بررسی معانی اصطلاحاتی مانند کراش و رل  و پارتنر که امروزه نقل و نبات چت روم ها شده اند بپردازیم،و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال جذب کراش ) که بتوانید با قدرت شگفت انگیز قانون جذب ، کراش تان را جذب خود کنید. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فرق رل با پارتنر چیست
فرق رل با دوستی

منظور از کراش چیست؟

منظور از واژه کراش علاقه داشتن به چیزی یا فردی به صورت پنهانی است. به عبارت بهتر هنگامی که شما احساس می کنید از فردی خوشتان آمده و به او علاقه دارید اما این قضیه را در قلب خود پنهان کرده اید، طرف به کراش شما تبدیل می شود. نکته ای که در این باره حائز اهمیت است این است که معنای امروزی این واژه به علاقه پنهانی ختم نمی شود. این روزها شاید شما نیز بارها این عبارت را شنیده باشید که دوستانتان به شما بگویند روی فلان کس کراش دارند. در این مورد منظور این است که فرد به آن طرف علاقه دارد و ممکن است در این مورد اشاره ای به پنهان بودن آن در قلبش نشود.

منظور از رل چیست؟

علاوه بر کراش امروزه در چت روم ها و فضای مجازی واژه رل نیز بسیار به گوش می خورد. کلمه رل Rel از واژه ای انگلیسی به نام Relationship به معنای ارتباط و دوستی گرفته شده است. بنابراین می توان فهمید که واژه رل زمانی به کار می رود که علاقه از حالت پنهانی خارج شده، ابراز می گردد و دوستی شکل می گیرد. از این رو زمانی که فردی به شما می گوید با طرف مقابل رل است، منظور او این است که با آن طرف وارد رابطه دوستی شده است. معنای کلمه رل نیز به ارتباط دوستی ساده ختم نمی شود. گاهی اوقات منظور از رل بودن این است که من با طرف مقابل رابطه ای بسیار صمیمانه برقرار کرده ام.

منظور از پارتنر چیست ؟

پارتنر اصطلاحی انگلیسی به معنی شریک است.انسان ها در روابطشان به شکل های مختلفی می توانند با هم شریک شوند.

به عنوان مثال شریک عاطفی ، شریک جنسی ، شریک تفریحی و …

پس مفهوم پارتنر میتواند خیلی گسترده باشد اما پارتنر به شکلی که در فضای محاوره ای فارسی زبان هست بیشتر منظور شریک حسی و عاطفی و یا جنسی است.

فرق رل با پارتنر چیست ؟

مشخصا کسی که پارتنر شما هست رابطه ای هم با شما دارد پس رل شما هم هست. البته بسته به شکل و فرم پارتنرشیپ بین شما این رابطه هم متفاوت می باشد.

فرق رل با دوستی ساده چیست؟

همان گونه که گفته شد منظور از رل ایجاد ارتباط قوی، صمیمی و دو طرفه است که کاملا با دوستی فرق می کند. گاهی ممکن است در رابطه دوستی ارتباط عاشقانه ای صورت نگیرد و دو نفر به صورت اجتماعی با یکدیگر در ارتباط باشند و به هم کمک کنند. در حالی که رل این گونه نیست و دو نفر که با هم رل هستند درگیر رابطه ای دو سویه و بسیار عمیق هستند.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب آسان کراش مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب کراش کلیک کنید

تفاوت پارتنر و رل چیست؟

یکی دیگر از اصطلاحاتی که امروزه در مورد رابطه ها در فضای مجازی به گوش می خورد پارتنر است. ممکن است شما با کلمه پارتنر آشنایی داشته باشید. برخی از افراد نیز با این کلمه آشنایی ندارند و در کنار سوال کراش و رل چیست می خواهند معنی پارتنر را نیز بدانند. پارتنر Partner نوعی کلمه انگلیسی به معنای شریک است. این کلمه ممکن است دارای معانی متعددی باشد. به عنوان مثال ممکن است این کلمه برای افرادی که در دوران نامزدی به سر می برند استفاده شود.

گاهی اوقات نیز این کلمه علاوه بر زن و شوهر ها یا نامزدها برای افراد معمولی تری نیز به کار می رود. به عنوان مثال اگر کسی در یک مراسم یا جشنی شما را همراهی کند و در کنار شما بماند می تواند پارتنر شما در این جشن خوانده شود. هم چنین گاهی اوقات از این کلمه برای افرادی که در یک تیم یا گروه حضور دارند استفاده می شود. جدا از معنای واقعی این کلمه امروزه از آن در دنیای چت روم و فضای مجازی برای افرادی که با هم در یک رابطه یا رل هستند استفاده می شود.

4.5/5 - (20 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

21 پاسخ
  1. محمد ع گفته:

    چون این کلمات انگلیسی هستند یه مشت بی ریشه و غرب پرست فکر میکنن با این چرت وپرت ها. با کلاس و امروزی بحساب میان ….. میگن خیلی قدیما نه این کلمات حتی واژه‌ای ایرانی هم مثل زید یا دوست دختر هم نمیگفتن. میگفتن یار. خدایی یار چقد کلاس داره ؟؟؟؟؟

    پاسخ
  2. رها گفته:

    سلام.
    این رابطه ها که تعهدی توش نیست، به هیچ دردی نمی خوره، عمر می گذره بعد طرف می فهمه چه کلاهی سرش رفته😓

    پاسخ
  3. هانا گفته:

    زید چیه؟منظورتون از رابطه چیه؟یعنی با رل و پارتنر رابطه جنسی داشتن؟پارتنرها ازدواج نمیکنن؟؟

    پاسخ
  4. محمد گفته:

    سلام
    امروزه این جور موضوعات خیلی عادی هستن یاد جوانی یای خودم افتادم بیچاره ماها چه قدر تنها و بی‌کس جونیمون گذشت . دلم به حال خودم سوخت.

    پاسخ
  5. فرشته گفته:

    این کلمات برایم مبهم بود خوشحال شدم که خیلی عالی معانی این کلمات رو واضح توضیح دادن
    در فضای مجازی خیلی استفاده می‌شود اما اکثرا نمدونند وبرایشان مفهوم نبست
    از اینکه به سؤال‌های مراجعه کننده ها به خوبی پاسخ می‌دهید سپاسگزارم

    پاسخ
  6. آرامش گفته:

    وای این مطالب خیلی دقیق و واضح توضیح داده
    عالیه👩‍❤️‍👨

    پاسخ
  7. نگار گفته:

    من خیلی خوش حال شدم در مورد اینکه معنی این کلمات رو متوجه شدم،چون امروزه این اصطلاحات بین افراد جامعه رایج شده ،ولی متاسفانه خیلی‌ها صرفا به جهت اینکه فقط بتوانند از این القاب استفاده کنند،مورد سواستفاده قرار میگیرند

    پاسخ
  8. یاس گفته:

    وای خدا وقتی این مطالب رو می خوانم انگار که درمحضر خدا هستم وجودم را به چالش می کشونه چقدر خوبه که عمق مطلبو بطور آشکار بیان میکنه ونشان میده که انسان چه موجود خارق‌العاده ای هست واینه که باعث میشه بادیگرجانداران متمایزباشه ومورد بازخواست میشه وای خدا تو دانا وتوانایی که ازهزارتوی بشر آگاهی ماشالله

    پاسخ
    • سابلیمیران گفته:

      سلام عزیز فکر می کنم در مطلب اشتباهی نظرتون رو کامنت کردید با تشکر

      پاسخ
      • سارا گفته:

        دقیقا !!! کامنت ایشون بدرد ی موضوع علمی و پزشکی و تخیلی و فضایی و چه میدونم کشف ناشناخته هاست کلا !!!😂😂😂

        پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *