تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی

امروز می خواهیم در مورد تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی برای شما توضیحاتی ارائه کنیم.

 

آیا تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی ممکن است

 

همانطور که می دانیم رنگ چشم های ما از چند هفته تا چند ماه پس از تولد شروع به شکل گیری می کند.

تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی

رنگ چشم ما بیشتر تحت تاثیر زنتیک ماست و غالب الگوهای تولید ملانین در عنبیه از این متود استفاده می کنند.هر سال که می گذرد مقداری از ملانوسیت ها که سلول های تولید ملانین در عنبیه هستند متوقف می شوند و افراد به سمت داشتن چشمانی روشن تر در حرکتند.

رنگ چشم ها به غیر از ژنتیک به نوع مواد غذایی که ما غالب اوقات مصرف می کنیم هم بستگی دارد. افرادی که غلظت حون دارند معمولا چشم های تیره تری دارند و مقدار تولید ملانین در عنبیه آن ها بیشتر است و حتی بیشتر این افراد رنگ پوستشان هم تیره تر است.

اما آیا متود دیگری هم هست که ما بتوانیم آگاهانه الگوی مغزی تولید ملانین در عنبیه را تحت تاثیر قرار دهیم و تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی را تجربه کنیم ؟.

بله!

این راه فقط از طریق برنامه ریزی مجدد ضمیر یا همان مغز ناخودآگاه مان امکان پذیر است.

تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی

روش تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی

ما در سابلیمیران به عنوان مرجع تولید فایل های برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه (پیام های پنهان) فایلی را به شکلی کاملا استاندارد و موثر تولید کرده ایم. استفاده از آن به شکلی کاملا طبیعی ، درونی و همیشگی رنگ چشم های شما را تا حدود زیادی روشن تر خواهد کرد .به وسیله این فایل میزان تولید ملانین به شکلی کاملا امن و توسط خود مغز کمتر می شود و رنگ چشم ها شروع به روشن تر شدن می کنند.

چشم های آبی رنگ در واقع میزان تولید ملانین کمتری دارند و به همین دلیل هر چه میزان تولید ملانین کمتر باشد چشم ها به سمت بازتاب رنگ آبی خواهند رفت.برای مشاهده  محصول تغییر رنگ چشم کلیک کنید.

در برخی سایت ها یکسری ادویه و خوراکی ها را برای روشن تر شدن رنگ چشم توصیه می کنند اما باید در نظر گرفت که این خوراکی ها تاثیری کاملا موقت دارند و هیچگاه نمی توانند الگوی مغزی تولید ملانین را به طور دائم تحت تاثیر قرار دهند.

تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی در برخی افراد بیشتر و در برخی دیگر کمتر تاثیر می گذارد ولی هر دو گروه حتما تغییر رنگ چشم ها و روشن تر شدن آن را به شکل محسوسی خواهند دید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 {امتیازها})