تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی

تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی

در این مقاله شما را با تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی آشنا می کنیم و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال درمان زود انزالی ) که موجب تغییر حالات و شرایط ذهنی و حسی و بدنی و کارکردهای ناخودآگاه عصبی مرتبط با انزال شدن و رسیدن به ارگاسم با کمک تلقین به ضمیر ناخودآگاه می شود و عادات عصبی شما را در این باره دگرگون می کند.

اختلال زود انزالی میتواند ریشه در مشکلاتی داشته باشد، که باید هر چه سریعتر برای درمان آن کاری انجام داد. چرا که نارضایتی از رابطه توسط همسر و یا پارتنر، علاوه بر برهم خوردن رابطه، باعث کاهش اعتماد به نفس خواهد شد. حال راهکار زود انزالی چیست؟ برای بهبود آن باید چه کارهایی را انجام داد؟در ادامه مطلب به تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی خواهیم پرداخت.

راهکارهای درمان ذهنی زود انزالی

حدود هشتاد درصد از اختلالات زود انزالی، ریشه در مشکلات ذهنی و تجسمی و عصبی افراد دارد. در نتیجه، باید به سراغ تمرینات ذهنی برای درمان زودانزالی برویم. اما قبل از آن باید ریشه بروز این مشکل را بررسی کرد؛ تا بتوان به درمان آن راه یافت. مشکلاتی همچون اظطراب و استرس، افسردگی، مشغله های ذهنی و مشکلات کاری، میتوانند بخشی از این اختلالات روحی را به وجود آورند. این اختلالات روحی باعث زودانزالی در مردان و دیرانزالی در زنان میگردد. در ادامه به منظور درمان زود انزالی، تمرینات ذهنی را ارائه خواهیم کرد که امیدواریم برای شما کارآمد باشد.

تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی :: تمرین اول:کاهش اظطراب و استرس

یکی از تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی، تمرین کاهش استرس است. داشتن رابطه به کاهش استرس و اظطراب کمک میکند؛ تا زمانی که مشکل زود انزالی وجود نداشته باشد. وجود اختلال زودانزالی میتواند خود دلیلی بر وجود استرس باشد. هنگام معاشقه باید هر گونه استرس را از خود دور کنید. به این منظور قبل از شروع رابطه از همسر و یا پارتنر خود بخواهید با شما برای درمان این اختلال همکاری کند. شاید در اوایل، کار برای شما و شریکتان سخت باشد اما با تمرین مداوم این مشکل برطرف خواهد شد. به منظور کاهش استرس و اظطراب در رابطه مراحل زیر را به ترتیب راعایت کنید.

قدم اول: ابتدا قبل از رابطه آب بنوشید. نوشیدن آب میتواند کمی از اظطراب شما را کاهش دهد.

قدم دوم: زمانی را به معاشقه بپردازید. وجود معاشقه قبل از دخول، میتواند ذهن شما را از عوامل استرس زا دور کند. توجه داشته باشید معاشقه نباید شما را زیاد از حد تحریک کند.

قدم سوم: اگر قبل از رابطه شریکتان را از وجود اظطراب خود آگاه کرده باشید او شما را درک میکند؛ و دیگر نیاز نیست از این بابت دل­مشغولی، شما را تهدید کند. در این مرحله که دخول صورت میگیرد بدون داشتن استرس، به هر چیز دیگر به غیر از استرستان فکر کنید. هر چه بیشتر به خود بگویید من استرس دارم و باز هم نمیتوانم رابطه خوبی داشته باشم؛ سریعتر به ارگاسم نزدیک میشوید.

 تمرین دوم: اعتماد به نفس داشته باشید.

تمرین اعتماد به نفس، یکی از مهمترین تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی است. زودانزالی باعث کاهش اعتماد به نفس میشود. در چنین حالتی، شما باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. با خودتان تمرین هایی برای افزایش اعتماد به نفس انجام دهید؛ و مطمئن باشید مشکل شما با تلاش های خودتان به زودی برطرف خواهد شد. برای رفع این اختلال، داشتن اعتماد به نفس بسیار کمک کننده خواهد بود. چرا که وجود اعتماد به نفس، باعث بهبود استرس خواهد شد و نبود استرس یکی از لازمه های درمان زود انزالی است.

تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ،برای مشاهده آلبوم سابلیمینال درمان زود انزالی روی لینک سابلیمینال درمان زود انزالی کلیک کنید

تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی :: تمرین چهارم: فکرتان را منحرف کنید.

در ابتدای دخول سعی کنید لذت نبرید. ذهنتان را به هر چیز مشغول دارید. میتوانید در این حال، به یک کتاب یا سریال و یا هرچیز دیگر فکر کنید. دور کردن ذهن از موقعیت، میتواند مدت رابطه شما را بیشتر کند.

قبل از رسیدن به ارگاسم، نقطه اوج وجود دارد؛ اگر از آن نقطه بگذرید ارگاسم صورت میگیرد. برای جلوگیری از انزال زود هنگام، باید قبل از رسیدن به این نقطه متوقف شوید. یعنی هرزمان که احساس میکنید به نقطه اوج میرسید؛ چند لحظه متوقف شوید و به غضله بین مقعد و بیضه کمی فشار وارد کنید. و در عین حال به یک موضوع دیگر فکر کنید. به ناهاری که دیروز خورده اید یا به کارهایی که باید انجام دهید فکر کنید.

تمرین پنجم: هنگام ناراحتی از برقراری رابطه اجتناب کنید.

یکی از تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی این است که اگر موضوعی، شمارا ناراحت و فکرتان را به خود مشغول کرده است؛ در آن موقعیت از برقراری رابطه اجتناب کنید. داشتن رابطه در چنین موقعیتی موجب زود انزالی و در نتیجه آن بروز استرس، عصبانیت و کاهش اعتماد به نفس میگردد.

تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی، برای افراد شاید در روز های اول سخت باشد؛ اما به مرور میتواند نتیجه بخش واقع شود. علاوه بر این، شما برای رسیدن به نتیجه زودتر، باید تعداد رابطه­اتان را در هفته افزایش دهید.

تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی :: صبر در این راه

تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی تا هشتاد درصد، احتمال بهبود شما را فراهم می­آورد. پس آن را جدی بگیرید. برای درمان زود انزالی باید ریشه این مشکل را درمان کرد. این خواسته فراهم نخواهد شد تا زمانی که شما تصمیم به درمان ریشه های این مشکل بگیرید. طول درمان، احتیاج به همکاری همسر شما دارد پس از او بخواهید تا در این راه صبور باشد.

خوب در این مقاله شما را با تمرینات ذهنی برای درمان زود انزالی آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال درمان زود انزالی که بهترین ابزار طبیعی برای این موضوع هست را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.منتظر نظرات ارزشمند شما در دیدگاه ها هستیم.

5/5 - (14 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

2 پاسخ
  1. تنها گفته:

    من فقط هر موقع پارتنرم خوابیده و میرم سمتش انزال خیلی خیلی سریعی دارم. حتی گاهی هنوز از من راست نشده ؛ خالی میشم. شده برای حله مشکل دوباره شروع کردم . اما بار دوم راست شده اما بازم سریع و فرز کارم تموم میشه.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *