هم فرکانس شدن با شخص خاص

هم فرکانس شدن با شخص خاص

در این مقاله به بررسی روش هم فرکانس شدن با شخص خاص خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال جذب فرد مورد نظر ) که موجب جذب فرد مورد نظر به رابطه با قانون جذب می شود و همچنین از قدرت کدهای کیهانی نیز در این زمینه بهره مند می شوید.

یکی از مسائل مهم در زندگی اکثر افراد به خصوص جوانان هم فرکانس شدن با شخص خاص و مورد نظرشان است. حتما برای شما نیز سوال است که هم فرکانس شدن با شخص خاص چه شرایطی دارد و چگونه انجام می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هم فرکانس شدن با شخص خاص به کمک قانون جذب امکان پذیر است. همه‌ ما می دانیم که عشق و علاقه به شخص خاصی حسی است که از قلب انسان نشات می گیرد و احساسات و عواطف هر فردی همانند ارتشاعاتی هستند که از وجود او بازتاب می شوند. این احساسات به گوش تمام کائنات می رسد و تمام کائنات این احساسات را دریافت می کنند و به سمت آرزو های انسان حرکت خواهند کرد. پس یقین داشته باشید که انسان با استفاده از قدرت ناخودآگاه خود و بازتاب انرژی های مثبت به سمت کائنات می تواند به تمام خواسته ها و آرزو های زیبای خود برسد. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه هم فرکانس شدن با شخص خاص و شرایط آن آشنا کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای هم فرکانس شدن با شخص خاص چه کار کنیم؟

انسان با استفاده از قانون جذب و قدرت ناخودآگاه خود می تواند فردی را مطابق با علایق و احساسات خود به سمت خودش جذب کند اما برای انجام این کار شرایط ویژه ای لازم است تا بتوان هم فرکانس شدن با فرد مورد علاقه را به درستی انجام دهیم.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید فرد خاصی را با خود هم فرکانس کنید ابتدا باید لیستی را از خواسته هایی که از شخص مقابل تان دارید تهیه کنید. به طور مثال می توانید بگویید که شخصی که قرار است در آینده با من همراه شود باید فردی مهربان، عاشق، دلسوز، فداکار و سخت کوش باشد.

قدم دوم برای هم فرکانس کردن شخص خاص و مورد نظر این است که سعی کنید که نسبت به فرد مورد علاقه تان احساس عاشقانه و شادی داشته باشید. زیرا این تمام کائنات هستند که این انرژی را دریافت می‌ کنند و آن را به همان مقدار و حتی بیش تر به سمت خود ما بر می گردانند. پس هرچه احساسات خوبی نسبت به فردی که دوست دارید با شما همراه شود داشته باشید قطعا فردی مطابق با همان احساسات سر راه شما قرار می گیرد.

خوب قبل از ادامه مطلب همانطور که در اول مقاله به شما وعده دادیم ،برای مشاهده آلبوم جذب فرد مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب فرد مورد نظر کلیک کنید

برای جذب کراش مورد نظر روی لینک سابلیمینال جذب کراش کلیک کنید

هم فرکانس شدن با شخص خاص

قدم بعدی برای هم فرکانس کردن شخص خاصی با خود این است که باید هر ویژگی و انتظاری که از آن شخص دارید ابتدا آن را در خود به وجود آورید سپس بتوانید این ویژگی­ ها را از طرف مقابلتان طلب کنید. به طور مثال اگر دوست دارید فردی که قرار است در آینده با شما همراه شود فردی مورد اعتماد و اطمینان باشد ابتدا باید این اعتماد و اطمینان را در وجود خود شکل دهید و خود نیز فردی مورد اعتماد باشید.

از دیگر نکات مهم برای هم فرکانس کردن شخص خاص با خود امیدوار بودن است. منظور از امیدوار بودن این است که در طول مدتی که می خواهید فرد مورد علاقه تان را با خود همراه کنید همیشه این امید را داشته باشید که افراد زیادی مطابق با میل و احساسات شما در این دنیا وجود دارند. پس سعی کنید که او را در ذهن خود تجسم کنید و احساس عاشقانه و زیبایی نسبت به او داشته باشید به طوری که فکر کنید این فرد وارد زندگی شما شده و لحظاتی کاملا زیبا را کنار یکدیگر سپری خواهید کرد.

چرا داشتن تمرکز برای هم فرکانس شدن ضروری است؟

یکی از قدم های بسیار مهم برای هم فرکانس شدن با شخص مورد علاقه تان داشتن تمرکز کافی است. تمرکز کردن به این معنی است که ابتدا باید به این فکر کنید از فردی که می خواهید با شما همراه شود چه انتظارات و خواسته هایی دارید. سپس با دیدی مثبت به آن نگاه کنید و به افکار زیبا فکر کنید و خود شما باید این افکار را باور داشته باشید قطعا در چنین شرایطی فردی که وارد زندگی شما می شود کاملا مطابق میل شما خواهد بود و هر ویژگی و خواسته ای که در جست و جوی آن بوده اید و آن ها را به باور تبدیل کرده اید در شخصی که با شما همراه می شود خواهید دید.

هم فرکانس شدن با شخص خاص

در این مقاله شما را با روش هم فرکانس شدن با شخص مورد نظر آشنا کردیم و همچنین لینک سابلیمینال جذب کراش را هم در اواسط صفحه برای شما قرار دادیم.

5/5 - (13 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

4 پاسخ
  1. مریم گفته:

    الان سنت کمه عاشق شدی تو این سن همه همینجورن چند سال دیگه خودت ازین حرف خودت خندت میگیره

    پاسخ
  2. علی گفته:

    داداش چی میکی دختر ایرانی هم شاید بشه شاید نه اون وقت تو رفتی برای یک بازیگر ترکیه امتحان کنی

    پاسخ
  3. شهریار گفته:

    سلام وقت بخیر من یه پسر۱۶ ساله ام یه مدتیه که عاشق یه دختر بازیگر از ترکیه شدم میخوام بدستش بیارم و باهاش ازدواج کنم چون خیلی دوستش دارم همش میترسم که از دستش بدم آیا با فکر کردن به اون و متمرکز بودن و با باور داشتن و با قانون جذب میشه با فرد مورد علاقه ام ازدواج کنم؟

    پاسخ
    • شراره گفته:

      نمیدونم دلم برات بسوزه یا ازحرفت خنده ام بگیره
      آخه نوجوان 16 ساله هنوز مونده که درک کنی عشق و اونم تو این سن کم
      بشین درست و بخون و بیشتر تمرکزت رو درس باشه
      ان شالله به وقتش عاشق میشی و ازدواج میکنی

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *