کارما سوزی چیست

( چگونه کارما سوزی کنیم )

کارما سوزی چیست

کارما سوزی چیست

در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که کارما سوزی چیست و چگونه کارما سوزی کنیم ،و همچنین در اواسط صفحه شما را ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال بخشش + و سابلیمینال دفع انرژی منفی ) که برای کارما سوزی شما عمیق و درونی شما از طریق ضمیر ناخودآگاه بسیار سودمند می باشند پس با ما همراه باشید تا به طور کامل به این موارد بپردازیم.

انسان در دنیایی زندگی می کند که ممکن است اتفاقات بسیاری را تجربه کند و این رخداد ها ممکن است بسیار خوشایند و دلپذیر باشند و یا غم انگیز و دلخراش باشند. برخی از ادیان همچون هندو ها بر این باور هستند که قانونی به نام کارما وجود دارد که همانند قانون علت و معلول عمل می کند و بسیاری از اتفاقات و رخداد های زندگی را به قانون کارما نسبت می دهد

کارما سوزی چیست :: کارما یعنی چه

ادیان مختلفی همچون هندو ها و بودایی ها اعتقاد زیادی بر قانون کارما دارند آن ها کارما را نوعی نیرو می دانند که نتیجه ی اعمال خود ماست یعنی اینکه اگر ما در زندگی خود هر عملی چه خوب و چه بد انجام دهید نتیجه ی این کار را در زندگی خود و حتی در زندگی بعدی خود نیز خواهیم دید. در واقع کارما یعنی همان نتیجه ی که از اعمال ما حاصل می شود حال کارما ممکن است که در همان اتفاق نیافتد بلکه سال های طولانی بگذرد و بعد انسان نتیجه ی اعمال خود را ببیند در این میان ممکن است افرادی باشند اعمال بدی را انجام داده باشند و از اینکه قانون کارما نتیجه ای این کار را به زندگی آن ها بازتاب دهد نگران باشند و به دنبال کارما سوزی و رهایی از کارما اعمال خود باشند که در ادامه مطالب به اینکه چگونه کارما سوزی کنیم می پردازیم.

کارما سوزی چیست و چگونه کارما سوزی کنیم

خوب بریم سراغ یک سری اعمالی که در این خصوص باید انجام داد.

مراقبه برای کارماسوزی :: مدیتیشن کارما سوزی چیست

یک نوع مدیتیشن وجود دارد که برای کارماسوزی از آن استفاده می شود :

برای شروع این مدیتیشن فوق العاده در یک حالت راحت و و بدون هیچ گونه مزاحمتی بنشینید. سعی کنید که دمای اتاق هم در حالت مناسبی باشد.

در ابتدا سعی کنید که یک بار به صورت کامل نفس خود را به درون بدهید و یکبار هم به صورت کامل نفس خود را به بیرون بدهید.

در هنگام این تنفس دقت کنید که اولاً بسیار آرام صورت بگیرد و دوم اینکه چه ورود نفس و چه خروج نفس  از طریق بینی اتفاق بیفتد و دهان شما و لب های شما کاملاً بسته باشد.

خوب حالا توجه و تمرکز خودتان را روی ورودی هوا از بینی تان قرار دهید و خیلی آرام چیزی در حدود ۴ الی ۶ ثانیه نفس عمیق از ناحیه بینی بکشید و همچنین بعد از اتمام نفس کشیدن حدود یک الی دو ثانیه بیشتر از حالت قبل برای بازدم اقدام کنید و نفس خود را به آرامی به بیرون بدهید.

در عین اینکه نفس خود را به آرامی به بیرون می دهید اینطور تصور کنید که انرژی های منفی مانند یک  ابر سیاه یا مه غلیظ سیاه رنگ در حال خروج از بینی شما هستند.

این مه تیره رنگ یا ابر سیاه همان افکار نادرست و منفی و زشت مانند غم اندوه کینه و دشمنی و ناامیدی و غیره هست.

حال بایستی این مراحل را چند بار تکرار کنید و هربار این طور تصور کنید که انرژی های منفی درون شما یا هفت کار نادرست شما کم کم تر می شوند و آن مه غلیظ تیره رنگ که از بینی شما خارج می شد در حال روشن تر شدن و لطیف تر شدن است .

بعد از چند بار که اینگونه تصور کردید حال می توانید اینگونه تصور کنید که  آن مه سیاه رنگ هم اکنون رنگ سفید و زیبایی پیدا کرده و درون شما کاملاً روشن و صاف و زلال شده.

احساس کنید که در درون خود همه چیز و همه کس را واقعاً و به صورت قلبی بخشیده اید و رها کرده اید و واقعاً دیگر هیچ کینه و ناراحتی از آنها ندارید.

چنانچه احساساتی مثل غم و اندوه و خشم و کینه برایتان پیش آمد سعی نکنید آن ها را مخفی و یا سرکوب کنید بلکه مثل یک نظاره گر عمل کنید و آنها را ملاحظه کنید و اجازه دهید که بروز پیدا کنند این نکته را در منظور داشته باشید که اشخاصی که به هر دلیل شما را رنجیده خاطر کرده‌اند خودشان نیز درگیر کارمای دیگری بودند..تصور کنید که آن افراد بخشش شما را  میدانند و هم اکنون  از بند انرژی منفی آن آزاد شده‌اند و از این بابت بسیار بسیار از شما   تشکر می‌کنند و برای شما دعای خیر می کنند.

یک دم و باز دم عمیق دیگر بگیرید و کمی خود را رهاتر کنید. خوشحال و شاد باشید و بر خوشحالی و شادی خودتان دقت کنید و آن را نظاره کنید.

اما معرفی آلبوم هایی که در اول مقاله گفتیم پیش از ادامه مطلب :

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال بخشیدن دیگران و رهایی از کینه ها روی لینک بخشیدن دیگران کلیک کنید

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال جذب انرژی مثبت و دفع انرژی های منفی روی لینک سابلیمینال انرژی مثبت کلیک کنید.

اساسا فلسفه کارما سوزی چیست

همانطور که گفته شد کارما همانند علت و معلول عمل می کند یعنی برخی از اتفاقاتی که در زندگی ما رخ می دهد به اعمالی که در گذشته انجام داده ایم بر می گردد و اینکه هر فردی نتیجه ی اعمال خود را فقط می بیند و هیچ مسئولیتی در قبال اعمال دیگران ندارد پس کارما اعمال دیگران گریبان آن ها را نمی گیرد.

افرادی زیادی هستند که اعتقاد زیادی بر قانون کارما دارند و ممکن است اعمالی را انجام داده باشند که کارما این اعمال به زندگی آن ها برگردد و در جست و جوی کارما سوزی و رهایی از انرژی های منفی باشد باید گفت کسی که قصد کارما سوزی دارد ابتدا باید نسبت به اطرافیان خود و دنیایی که در آن زندگی می کند شناخت لازم را داشته باشد و با دیدی مثبت به آن نگاه کند و فقط به فکر کردن اکتفا نکند بلکه وارد عمل شود یکی از روش های کارما سوزی بخشیدن است، بخشیدن وجود و زندگی انسان را پر از لذت و شادی می کند بنابراین سعی کنید کینه و دشمنی هایی که قلب شما را تیره و تاریک کرده اند از خود دور کنید تا انرژی های منفی کارما نیز از شما دور شوند.

دیگر راه های کارما سوزی چیست

از دیگر راه کارما سوزی می توان به استغفار کردن و طلب بخشش بابت اعمال زشتی که در گذشته انجام داده اید اشاره کرد همچنین اصلی ترین روشی که می توان از انرژی های منفی حاصل از کارما ی اعمال خود در امان بود پرهیز از انجام اعمال ناپسند و روی آوردن به کارها ی نیک است.

کارما سوزی چیست

خوب در این مقاله ما شما را با این پاسخ آشنا کردیم که کارما سوزی چیست و چگونه کارما سوزی کنیم ، امیدواریم از این مقاله فوق العاده و کاربردی لذت برده باشید.

4.8/5 - (13 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

8 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *