تله پاتی یعنی چی

تله پاتی یعنی چی

در این مقاله به بررسی این که تله پاتی یعنی چی خواهیم پرداخت و همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال تله پاتی عشق ) که قدرت تله پاتی شما را هزاران برابر می کند و تقریبا می توانید مطمئن باشید که پیام های شما دریافت می شود. این آلبوم برای هر نوع تله پاتی مثل عشق و … بسیار قدرتمند و اثرگذار می باشد.

با ما همراه باشید.

(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک سابلیمینال تله پاتی کلیک کنید

ممکن است شما نیز نام تله پاتی را شنیده باشید اما ندانید که تله پاتی یعنی چی؟ در این مطلب با ما همراه شوید تا به بررسی کامل معنای تله پاتی بپردازیم و شما را با این کلمه آشنا کنیم. تله پاتی نوعی ارتباط ذهنی است که این حقیقت را اثبات می کند که ذهن انسان بسیار قدرتمند است و قدرت ارسال ارتعاشات ذهنی را دارد.

تله پاتی یعنی چی

تاریخچه و ریشه یابی کلمه تله پاتی

تله پاتی از دو کلمه یونانی تله و پاتی تشکیل شده است که کلمه تله به معنی دور و کلمه پاتی به معنای وقوع است. این واژه برای نخستین بار توسط یکی از بنیان گذاران انجمن علمی تحقیقات روانی به نام فردریک بیان شد. فردریک فرانسوی بود و برای اولین بار در سال ۱۸۸۲ این واژه را به دنیا معرفی کرد.

تله پاتی چیست؟

در این بخش قصد داریم به شما بگوییم تله پاتی یعنی چی؟ تله پاتی در واقع بیانگر همان مثل معروف “دل به دل راه دارد” است. شاید برای شمد نیز پیش آمده باشد که به صورت ناگهانی دلتنگ کسی شوید و هنگامی که این مسئله را با او مطرح می کنید او هم به شما بگوید که در همان لحظه دلتنگ شما بوده است. در واقع تله پاتی روشی است که با استفاده از آن می توانید از راه دور و بدون حواس پنج گانه نیز با ذهن افراد دیگر ارتباط بگیرید. در ادامه به معرفی راه های تله پاتی می پردازیم.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک سابلیمینال تله پاتی کلیک کنید

راه های برقراری تله پاتی

برهی از افراد علاوه بر این که می خواهند بدانند تله پاتی یعنی چی می خواهند راه های برقراری آن را نیز بدانند. از جمله این راه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱_ داشتن آمادگی لازم

منظور از آمادگی این است که فرد از لحاظ بدنی، روحی و ذهنی آمادگی لازم برای برقراری تله پاتی را داشته باشد. برای کسب این آمادگی بهتر است در مکانی کاملا ساکت و آرام قرار بگیرید که هیچ عامل مزاحمی آرامش شما را به هم نزند.

۲_ داشتن تمرکز کافی

داشتن تمرکز برای دریافت و انتقال پیام های ذهنی ضروری است. جهت انجام این کار بهتر است تمرین های تقویت تمرکز را انجام دهید و به صورت کامل روی ذهن خود متمرکز باشید. از جمله این تمارین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف_ تمرین تنفس

ابتدا چشمان خود را بسته و نفس عمیق بکشید. سعی کنید هر عمل دم و بازدم به مدت ۵ ثانیه طول بکشد.

ب_ تمرکز

در این مرحله حواس خود را روی تنفس خود متمرکز کنید و به هیچ چیز دیگری فکر نکنید. جهت انجام تمرین تنفس می توانید از ورزش یوگا نیز کمک بگیرید.

ج_ تسلط روی خود

برای تسلط کامل روی تله پاتی از خودتان شروع کنید. ابتدا روی خودتان مسلط شوید. خود را رها کرده و اجازه دهید افکار وارد ذهن شما شوند.

د_ نگاه کردن در آینه

به مدت یک دقیقه به نقطه وسط پیشانی خود در آینه متمرکز شوید.

ه_ تاثیر روی افکار دیگران

سعی کنید به فردی که مدتی است او را ندیده اید فکر کنید و او را با تمام وجود خود تجسم کنید. تمرین دم و بازدم را انجام داده و سپس کاری که در ذهن تان است از او بخواهید. به عنوان مثال می توانید بگویید “به دیدن من بیا” و اگر انرژی شما بالا لاشد خواهید دید که دوست شما به دیدنتان خواهد آمد.

خوب در این مقاله با تله پاتی یعنی چی آشنا شدید. لینک آلبوم تله پاتی را هم در اواسط صفحه برای شما درج کرده ایم. لطفا دیدگاه های خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (10 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *