تله پاتی با عکس معشوق

تله پاتی با عکس معشوق

(قبل از مطالعه مقاله مربوطه شما را دعوت می کنیم به تماشای این ویدیو)

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک سابلیمینال تله پاتی کلیک کنید

در این مقاله شما را با تله پاتی با عکس معشوق آشنا می کنیم

همچنین در اواسط صفحه شما را با ابزاری آشنا می کنیم و لینک آن را برای شما قرار می دهیم ( سابلیمینال تله پاتی عشق ) که قدرت تله پاتی با عکس معشوق شما را هزاران برابر می کند و تقریبا می توانید مطمئن باشید که پیام های شما دریافت می شود. این آلبوم برای هر نوع تله پاتی مربوط به امور عشقی بسیار قدرتمند و اثرگذار می باشد.

با ما همراه باشید.

عشق زیبا ترین حسی است که انسان می تواند آن را در بازه های مختلفی از زندگی خود تجربه کند. عشق انواع مختلفی را شامل می شود مثل عشق به معشوق، عشق مادر به فرزند و عشق به پدر و مادر. در میان همه انواع عشق، عشق به معشوق از حس و حال و پیچیدگی خاصی برخوردار است زیرا زمانی که یک فرد عاشق می شود مدام در حال جست و جوی راه هایی برای ارتباط با معشوق خود است. راه برقراری ارتباط میان عاشق و معشوق ممکن است به صورت دیدار های رو در رو و یا به صورت ارتباط از طریق ذهن و قلب باشد. به ارتباط عاطفی که از طریق ذهن انجام می شود تله پاتی گفته می شود. استفاده از تله پاتی با روش های مختلفی امکان پذیر است مثل تله پاتی با عکس معشوق، در این مقاله قصد داریم شما را با قدرت استفاده از تله پاتی با عکس معشوق آشنا کنیم.

تله پاتی با عکس معشوق

تله پاتی چیست و برای انجام آن چه شرایطی لازم است؟

تله پاتی در واقع به معنای برقراری ارتباط از طریق ذهن بین دو نفر است. زمانی که دو نفر همدیگر را دوست دارند  میان آن ها یک میدان در جریان است که احساسات و عواطف آن ها را به یکدیگر منتقل می کند. زمان استفاده از تله پاتی حتما لازم نیست که دو نفر در کنار هم باشند بلکه اگر در فاصله های زیادی از همدیگر قرار داشته باشند نیز می توانند با یکدیگر ارتباط ذهنی برقرار کنند.

استفاده از تله پاتی شرایط مخصوصی دارد به این صورت فردی که می خواهد با معشوق خود ارتباط برقرار کند باید در محیطی کاملا آرام و به دور از هر گونه سر و صدا قرار بگیرد. همچنین باید بدن خود را در حالتی راحت و ریلکس قرار دهد و ذهن خود را از نا آرامی ها و افکار منفی پاک سازی کند.

بعد از پاکسازی ذهن و آماده کردن بدن حالا فرد می تواند شخص مورد نظر که به او علاقه دارد را  در ذهن خود تصور کند البته باید توجه کرد که هنگام تصور کردن فرد مورد علاقه خود باید نسبت به خودتان انرژی و اعتماد به نفس داشته باشید هم چنین نباید هنگام تصور معشوق خود انرژی های منفی به سراغ شما بیایند تا تمرکز لازم را برای برقراری ارتباط ذهنی داشته باشید.

بعد از تصور کردن فرد مورد علاقه خود حالا باید احساسات و عواطف خود را در قالب انرژی های مثبت به سمت معشوق خود هدایت کنید تا او نیز آن ها را دریافت کند برای این کار می توانید از برخی جملات تاکیدی مثل فرد مورد علاقه من نیز به من علاقه مند است و … استفاده کنید.

زمان استفاده از تله پاتی باید تمرین های مربوطه را روزانه چند مرتبه انجام دهید تا نتیجه دلخواه شما حاصل شود.

برای مشاهده آلبوم سابلیمینال تله پاتی قدرتمند روی لینک تله پاتی عشق کلیک کنید

تله پاتی با عکس معشوق یعنی چه؟

همانطور که در مطالب بالا گفته شد به ارتباط ذهنی میان دو نفر تله پاتی می گویند حال عشق میان این دو نفر ممکن است دو طرفه و یا یک طرفه باشد و یا در مسافت های طولانی از یکدیگر قرار داشته باشند به هر حال فرد می تواند با انجام دادن منظم یک سری تمرین های مخصوص و با استفاده از قدرت ذهن خود احساسات خود را به طور غیر کلامی و از طریق ذهن به طرف مقابل خود ارسال کند.

تله پاتی عشق می تواند از راه دور یا تله پاتی با عکس معشوق باشد که در ادامه این مطالب می خواهیم به توضیح تله پاتی با عکس معشوق بپردازیم.

در روش تله پاتی با عکس معشوق ابتدا باید تصویری از فرد مورد علاقه تان را رو به روی خود قرار دهید، داشتن تصویر از معشوق خود به بالارفتن تمرکز نیز کمک خواهد کرد، سپس با دقت به تصویر معشوق خود نگاه کنید و تمام جزئیات را به خاطر بسپارید و بعد چشمان خود را ببندید و فرد مورد نظر در تصویر را با تمام جزئیات در ذهن خود تجسم کنید و دراین میان نیز می توانید گاهی چشمان خود را باز کرده و دوباره به تصویر نگاه کنید و این کار را تا زمانی که تصویر مورد نظر به طور کامل در ذهنتان تجسم می شود می توانید تکرار کنید به طوری که باید به حدی برسید که زمانی که چشمان خود را می بندید فکر کنید که فرد مورد علاقه تان را با چشمان بسته به طور کامل می بینید. بعد از به وجود آمدن این شرایط می توانید پیام هایی که در ذهن شما شکل گرفته برای معشوق خود ارسال کنید.

5/5 - (10 {امتیازها})

در قسمت دیدگاه ها در پایین همین صفحه نظرات ، تجربیات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر خوانندگان جدیدی که هر روز این مقاله را مطالعه می کنند در میان بگذارید. می توانید در قسمت دیدگاه ها از دیگران در مورد مسئله خود هم سوال کنید و همچنین می توانید پاسخ دیگر نظر دهندگان را هم بدهید و با آن ها گفتگو کنید ، مطمئن باشید از اینکه به شما کمک کنند خوشحال خواهند شد.منتظر حضور گرمتان در قسمت دیدگاه ها یا همان نظرات این صفحه هستیم.

2 پاسخ
  1. مبینا گفته:

    من خیلی برا مپیش اومده وقتی هم سابش رو گوش کردم خیلی قویتر شدم درش

    پاسخ
  2. پری موسوی گفته:

    من متاسفانه نمیتونم افکارم رو زمان تله پاتی جمع کنم ،اگر امکانش هست راهنماییم کنین،ممنون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *